Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
Daar ene zou ik ni wille gaan zenne me mijn lief. Gewoon me mijn maten zalig gaan jumpen en feesten, veel toffer dan zo'n lief naast u te hebben da bena nooit meedoet en vanaf 2u begint te zagen da ze naar huis wilt ;)

Ma voor gewone fuifen pakkek ze wel mee ;)

En alse kik me mijn maten op zo'n groot event zit, zit zij meestal op één of andere chiro fuif met haar vriendinnen, perfect toch ;)

Koone

Legacy Member
koenpje zei:
Daar ene zou ik ni wille gaan zenne me mijn lief. Gewoon me mijn maten zalig gaan jumpen en feesten, veel toffer dan zo'n lief naast u te hebben da bena nooit meedoet en vanaf 2u begint te zagen da ze naar huis wilt ;)

Ma voor gewone fuifen pakkek ze wel mee ;)

En alse kik me mijn maten op zo'n groot event zit, zit zij meestal op één of andere chiro fuif met haar vriendinnen, perfect toch ;)
Zo hard 't zelfde :D
Mijn lief is toevallig van Londerzeel en zit in de Chiro :D

liquido

Legacy Member
int begin valt het nog mee
maar rond 6 uur wordt het pas marginaal
kwenie reverze in sottos toen die sandy begon was marginaal
3/4 had TE veel gestoke ofzo


heb echt wel goesting nu :)

Djack

Legacy Member
Die van ons heeft da nog nooit meegemaakt zo van die dinges dus ja, neemek ze mor mee :). Veel last hebbek der ni van ... Ze danst ook heel den tijd enz. dus best wel fun :)

@liquido :
zin om te feesten of zin om te pakke :p

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Het word zeker en vast een feestje :)
Lobotomy inc. wil ik zeker ook niet missen .... Big Brother :music:

liquido

Legacy Member
och , meer info aub nog enkele vrienden (van Gent ) gingen vandaag om kaarten..

*BeLiSiMa*

Legacy Member
ebay? mag je wel veel geld neerleggen (55 euro voor een VIP daar)

GeHaWk

Legacy Member
Hoe zit da met drankcontroles?Moogt ge drank meepakken en moogt ge binnen/buiten gaan?

Greetz

liquido

Legacy Member
gehawk zei:
Hoe zit da met drankcontroles?Moogt ge drank meepakken en moogt ge binnen/buiten gaan?

Greetz

drank meepakken , das geen chiro fuif eh pipo , tuurlijk mag da ni..

Anoniem09

Legacy Member
Organisatie zei me dat vorig weekend (da van een paar dagen geleden dus) de laatste kaarten verkocht geweest zijn in Complex.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik weet nog een plaats waar ze er hebbe in de limburg wel :p

kga er morge gaan dak zeker men kaarte heb hihi ^^

TnG-

Legacy Member
op die van ierbove: logekaarten zijn specialer dan vip, tis lijk achter de schermen + free booze :)

ik ga, ma wss maar tot half 1 - 1u, exames :))

Inv`

Legacy Member
ik heb ook examens, maar moet wachten tot de eerste trein terug, vrij laat dus

Tomas_be

Legacy Member
koenpje zei:
Organisatie zei me dat vorig weekend (da van een paar dagen geleden dus) de laatste kaarten verkocht geweest zijn in Complex.

jup ik was net te laat :( ook vorig weekend daar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan