Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bierbos

Legacy Member
We hebben heel bewust het aantal tickets op 12.000 gehouden.

Bovendien is de zaaloppervlakte van de mainhall maar liefst 30% groter dan bij 18 Years Illusion én zijn de zijtribunes open en gedeeltelijk de stoelen eraf gehaald.

Dit zorgt voor extra ruimte, zicht, springplezier en je kan ook rustig even op een stoeltje het spektakel volgen en uitblazen.

De 2de zaal (de retro zaal van Illusion) is ook dubbel zo groot gemaakt en ook de 3de zaal is groter dan anders door een optimale zaalindeling.

We willen 12.000 "infected"-people zien springen volgende week !

Beeld je nu al effe in wat het gaat geven als Acid Dream door de mainhall knalt :

"woehoe oewoehoew" "woehoe oewoehoew" ....
____________________________________________________


==> Staat op DB-forum.

liquido

Legacy Member
marijn??

zeer nice van beperkt ticketaantal
zal toch wel bijna uitverkocht geraken denk ik :)
kan je ook al iets zeggen over de belichting en waar de dj booth staat?

Koone

Legacy Member
zo hard waar van Acid Dream
heel de zaal da deuntje doen :D


kan al ni wachten


weet iemand wat ge precies extra hebt als VIP? Kheb kaart gekregen voor kerstmis (van de bomma :D) en tis VIP..

Anoniem09

Legacy Member
Koenekeuh zei:
zo hard waar van Acid Dream
heel de zaal da deuntje doen :D


kan al ni wachten


weet iemand wat ge precies extra hebt als VIP? Kheb kaart gekregen voor kerstmis (van de bomma :D) en tis VIP..

*Toegang tot de VIP in de hoofdzaal
*Gratis glas champagne
*Speciaal food buffet

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Hippe bomma heb je daar wel Koeneke :D

Ik kan ook al niet wachten :) mah de Infected area gaat wel overvol zitten :)

En dan nog een vraag ofk nu nog wel binne ga graken :(
word in april pas 16 .. en op het ticketje staat Identity card compulsory ..

Ik hoop alvast anders kan ik de trein naar huis terug pakke :/

Anoniem09

Legacy Member
Mmm, ik zou er niet al te hard op hopen Belisima, ze zijn daar redelijk streng in..

Enigste waarop je kan hopen is dat ze uwe pass niet vragen, als ge er oud genoeg uitziet.. :)

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Jah dat kan ik van mijn eigen eigenlijk niet zeggen :)
Kben maar 1m 72 :(

Maar mijn broer heeft blok dus die kan niet gaan, en hij ging zijn pass aan mij meegeven .. Let's hope it works :) want reverze 2006 wil ik voor geen geld missen :)

liquido

Legacy Member
plaats zal nog meevallen denk ik :)
geen cherry-moon toestanden maar toch nog plaats ;)

EoS^

Legacy Member
Our Jump Crew Will Be There :D

Mijn Vriendin ga mee en die doet Frenchjump met een vleugje Belgium Jump !!! :D

EoS^

Legacy Member
liquido zei:
wat bedoelde daarmee ?
'tis btw french tek oO


Ja french tek Excuses :D

Ik bedoel daar niksmee :D ge komt mor effe nen goeiendag zeggen he :D die van ons valt wel op wss :D :applause: :woohoo:

Thierrichi

Legacy Member
vip is hetzelfde als 18 years Illusion denk ik.
Langer aanschuiven om binnen te kunnen omdat iedereen vip koopt aangezien die tickets maar 10 euro duurder zijn. Voor een mini glaasje champieter en sandwichkes die je zelf mag smeren :-)
Wel veel meer ruimte en overzicht over de zaal.
Weet er iemand trouwens wat de loges inhouden? 'k zou naar 't schijnt zo'n kaarten krijgen van mijne pa. :applause:
Gracias

Anoniem09

Legacy Member
Thierrichi zei:
Weet er iemand trouwens wat de loges inhouden? 'k zou naar 't schijnt zo'n kaarten krijgen van mijne pa. :applause:
Gracias

Sgewoon VIP zuh :sop:

Thierrichi

Legacy Member
zeker dat da gewoon vip is? want die vrouw da hem belde zei da het speciale kaarten waren voor de loges.
En toen zei mijne pa van, ja ga wel goeiendag zeggen aan die mevrouw dat die gegeven heeft, die sta daar normaal in zo een loge.
Dus ik veronderstel ni dat da in die gewone vip zal zijn, want die is namelijk gigantisch groot :-s
Allé ja swat ik zal wel zien, 'k mag gratis gaan das al 't belangrijkste

Djack

Legacy Member
Tzal verzekers een vet feesje worden :).
Enkel heb ik wat schrik dat er veel marginaal volk gaat zijn en het breezah-gehalte zal ook wel hoog liggen maar ja, niets van proberen aan te trekken :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
breezah gehalte zal zeker hoog ligge daar ma daar trek ik me nu is genne zak van aan :D

gewoon gaan en springe

Thierrichi

Legacy Member
da volk is waarschijnlijk toch weg tegen een uur of 3, 'k geloof nooit da die blijven tot 7u dus nog genoeg tijd derna om u er ni meer aan te ergeren :crazy:

Djack

Legacy Member
Me men lief van 16 derbij hebbek schrik dak ook wa vroeger gaan moeten vertrekken aangezien zij da nog ni perfect kan volhouden denkek. Waarom moest ze zo jong zijn :sad:. Kga der toch alles aan doen om heel de nacht door te feesten. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan