Bierbos
Legacy Member
We hebben heel bewust het aantal tickets op 12.000 gehouden.
Bovendien is de zaaloppervlakte van de mainhall maar liefst 30% groter dan bij 18 Years Illusion én zijn de zijtribunes open en gedeeltelijk de stoelen eraf gehaald.
Dit zorgt voor extra ruimte, zicht, springplezier en je kan ook rustig even op een stoeltje het spektakel volgen en uitblazen.
De 2de zaal (de retro zaal van Illusion) is ook dubbel zo groot gemaakt en ook de 3de zaal is groter dan anders door een optimale zaalindeling.
We willen 12.000 "infected"-people zien springen volgende week !
Beeld je nu al effe in wat het gaat geven als Acid Dream door de mainhall knalt :
"woehoe oewoehoew" "woehoe oewoehoew" ....
____________________________________________________
==> Staat op DB-forum.
Bovendien is de zaaloppervlakte van de mainhall maar liefst 30% groter dan bij 18 Years Illusion én zijn de zijtribunes open en gedeeltelijk de stoelen eraf gehaald.
Dit zorgt voor extra ruimte, zicht, springplezier en je kan ook rustig even op een stoeltje het spektakel volgen en uitblazen.
De 2de zaal (de retro zaal van Illusion) is ook dubbel zo groot gemaakt en ook de 3de zaal is groter dan anders door een optimale zaalindeling.
We willen 12.000 "infected"-people zien springen volgende week !
Beeld je nu al effe in wat het gaat geven als Acid Dream door de mainhall knalt :
"woehoe oewoehoew" "woehoe oewoehoew" ....
____________________________________________________
==> Staat op DB-forum.







ad:. Kga der toch alles aan doen om heel de nacht door te feesten.