liquido
Legacy Member
Djack zei:True, maar dan ziet ge daar imo wel veel mannekes/meiskes rondlopen die zo superhard liggen te roepen/lachen, zichzelf aan het aanstellen zijn voor elkaar om indruk te maken enzovoort, enzovoort. Dan kom ik liever wat laterals er wat meer serieus volk komt voor waar het echt om draait. Niet voor enkel te zeggen tege de vriendjes : "hey ik ben naar reverze geweest !"
echt e als ik zie welke mensen allemaal gaan van mijn klas ..
die niets maar dan ook niets van die muziek kennen en alleen het woord skieen kennen.
Spijtig genoeg is dat 1/3de van het reverze volk achja ,
kan me eig. weinig schelen zolang ze hun mond maar niet opendoen en allerlei BS beginnen te vertellen ( vb. Coone draait hardstyle ofzo Oo )
als er wat meer serieus volk komt voor waar het echt om draait. Niet voor enkel te zeggen tege de vriendjes : "hey ik ben naar reverze geweest !"
doe ik regelmatig
dan kijken ze zo ff, gwn ff je hand opsteken ow sry ni gezien 
.
) ma als die dan merke da ze het nie kunne halen gaan ze op de vuist 