Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

liquido

Legacy Member
Djack zei:
True, maar dan ziet ge daar imo wel veel mannekes/meiskes rondlopen die zo superhard liggen te roepen/lachen, zichzelf aan het aanstellen zijn voor elkaar om indruk te maken enzovoort, enzovoort. Dan kom ik liever wat later :) als er wat meer serieus volk komt voor waar het echt om draait. Niet voor enkel te zeggen tege de vriendjes : "hey ik ben naar reverze geweest !"

echt e als ik zie welke mensen allemaal gaan van mijn klas ..
die niets maar dan ook niets van die muziek kennen en alleen het woord skieen kennen.
Spijtig genoeg is dat 1/3de van het reverze volk achja ,
kan me eig. weinig schelen zolang ze hun mond maar niet opendoen en allerlei BS beginnen te vertellen ( vb. Coone draait hardstyle ofzo Oo )

Djack

Legacy Member
liquido zei:
echt e als ik zie welke mensen allemaal gaan van mijn klas ..
die niets maar dan ook niets van die muziek kennen en alleen het woord skieen kennen.
Spijtig genoeg is dat 1/3de van het reverze volk achja ,
kan me eig. weinig schelen zolang ze hun mond maar niet opendoen en allerlei BS beginnen te vertellen ( vb. Coone draait hardstyle ofzo Oo )

Zo'n mensen probeert ge gewoon onopvallend hard te duwen :p doe ik regelmatig :D dan kijken ze zo ff, gwn ff je hand opsteken ow sry ni gezien :p
Al regelmatig zo ellenboogstoten uitgedeeld enz. Als je geluk hebt zijn er bange mannekes bij die naar u komen om hun excuses aan te bieden voordat ze in je weg liepen :rofl:

liquido

Legacy Member
:)

en van die sig..
moet ik Hooligan een beetje gelijk geven , ik ga 100 percent akkoort dat er bijzonder veel crap uitkomt en de vgl klopt eig. een beetje :)
Maar anderzijds komen er nog een pak goede tracks uit vind ik.
Als je naar een goede club gaat worden ze voor jouw al gefilterd :)

mja nog 3 dagen Oo -_-

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Djack zei:
Zo'n mensen probeert ge gewoon onopvallend hard te duwen :p doe ik regelmatig :D dan kijken ze zo ff, gwn ff je hand opsteken ow sry ni gezien :p
Al regelmatig zo ellenboogstoten uitgedeeld enz. Als je geluk hebt zijn er bange mannekes bij die naar u komen om hun excuses aan te bieden voordat ze in je weg liepen :rofl:


jah laps sebiet krijg ik hier nog kletsen op reverze ^^

Djack

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
jah laps sebiet krijg ik hier nog kletsen op reverze ^^

rofl, ma nee. Ik verwacht ni van u da gij der onnozel staat te doen, kverwacht eerder da gij u gwn gaat amuseren en gwn ga feesten. Zolang ge ma ni ligt rond te huppele en u probeert aan te stellen :p ik vecht trouwens nooit op feesjes. Enkel als het moet ! Als ik gedronken heb vind ik soms wel nogal snel dat het moet :unsure:.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Mjah ik ben zeker geen aansteller op feestjes :)
Zoals rond huppelen en beginnen te gillen en schreeuwen na een beetje alcohol, en met iedereen ruzie zoeken.. das nix voor mij, wees gerust :)

eddie

Legacy Member
hmm hopelijk beginnen er nie van die mannekes vroom te doen idd

kan ik het schijt van krijgen

ik schijt die unnen bek dan meestal vol (uitschelde e ;)) ma als die dan merke da ze het nie kunne halen gaan ze op de vuist :sop:

en ja me da skien pfff als ge int midde sta dan krijgde allemaal stampe...

liquido

Legacy Member
tjah , da stampe valt uiteindelijk toch nog mee zenne :)
wel spijtig dat showtek maar 30 mins draait (mss goed als da live gedoe suckt)
waar is da ergens goe voor da live gedoe , gewoon mixen is toch beter?

Djack

Legacy Member
als ze daar beginnen te skieën en stuff, en ze raken mij of men lief dan hemme ze zever. Cava da ge zo danst, maar mij één keer aanraken op die manier zonder u excuses aan te bieden en tis toch boel ze :p

liquido

Legacy Member
mja meestal excuseer ik mij wel , en de mensen die mij raken ook.. meestal..
ale dan spreek ik vooral in complex maar das ook vriendelijk volk :)

Anoniem09

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
tis zogezegd uitverkocht ja omda ze ni alle plaats wille gebruike... alee jah ze wille ni meer als 12.000 man denk ik

dus jah ook al lige er nog kaarten in de winkel, die wille ze dan ni meer meegeven :(

Fout!

Aan iedereen:

Er zijn 12.000 kaarten gedrukt. Ze zijn gewoonweg op, er gaat 12.000 man zijn. Als je nu geen kaart hebt, kan je er alleen nog maar 2dehands aangeraken, of als ze nog ergens opzij liggen.

EclipX

Legacy Member
Crap, kzou graag gaan, maar heb onlangs al men geld geinvesteerd in nieuwe platen :(, ach ja, footworxx zal 't dan zijn

aXl_

Legacy Member
liquido zei:
mja meestal excuseer ik mij wel , en de mensen die mij raken ook.. meestal..
ale dan spreek ik vooral in complex maar das ook vriendelijk volk :)

das ook ni meer als normaal dat ge es sorry zegt als ge iemand tegen z'n schenen hebt geshot :)

Thierrichi

Legacy Member
Ik had 2 kaarten op overschot ma ik heb die overlaatst verkocht voor de gewone prijs.
Nu da het uitverkocht is zie ik wel dak een zaakje heb mislopen, aangezien ze op ebay verkocht worden aan prijzen van ongeveer 100 euro per ticket :naughty:
En wa betreft het aanschuiven, als het zo is als op 18 years Illusion, dan kunnen de vips toch makkelijk een half uur aanschuiven ('kwas der rond half 11) en die mé een gewoon kaartje konden toen gewoon naar binnen wandelen.
Ik heb kaarten voor de loges, dus ik hoop dat da nog net iets specialers is.
En drinken krijg je ni mee binnen denk ik, want ze fouilleren u grondig, of je nu een meisje of ne jongen bent.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
koenpje zei:
Fout!

Aan iedereen:

Er zijn 12.000 kaarten gedrukt. Ze zijn gewoonweg op, er gaat 12.000 man zijn. Als je nu geen kaart hebt, kan je er alleen nog maar 2dehands aangeraken, of als ze nog ergens opzij liggen.

dien gast had er vorige donderdag nog +50 ligge terwijl ze dan opeens uitverkocht zouden zijn fwa? bullshit imo :)

ik mailde hem en hij zei gewoon dat hij er geen meer mocht verkopen

eddie

Legacy Member
voor de geen die nog opzoek zijn :
ik verkoop mijn ticket : http://www.kapaza.be/detail/1938453/


allemaal door stommen maat die te lang wacht me te zegge da hij tiocket weg doe

hij was aant wenen da het er overboekt ging zijn(volgens hem zijden de winkels da) :ironic:

liquido

Legacy Member
als ik wist dat da zo'n succes ging zijn had ik wel 5 extra tickets gekocht :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan