Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inv`

Legacy Member
er is veel gefilmd ook, zowel door amateurs als tv zenders enz


en ik kom erop!

liquido

Legacy Member
ben is benieuwd naar filmpkes enzo
laten ze niets zien op ATV , die commentaar is meestal dan wel gieren :)

zombie

Legacy Member
juist wakker.

ik vond het bangelijk. men eige nog is goe kunne afreageren.
k was ook een beetje bang van da der veel ambras ging zijn omda me zoiets en dan zone muziek :d

maar da viel goe mee.

en de muziek en de sfeer was er bangelijk !!!!

liquido

Legacy Member
iemand darkraver nog gehoord , heeft die goed gedraaid?

vond die ogen van dien hond echt af :)
Lasers waren ook dik in orde :)

Inv`

Legacy Member
liquido zei:
iemand darkreaver nog gehoord , heeft die goed gedraaid?

vond die ogen van dien hond echt af :)
Lasers waren ook dik in orde :)
ik heb darkraver nog gezien, was sfeer toen

Bubbling Zombie

Legacy Member
liquido zei:
iemand darkraver nog gehoord , heeft die goed gedraaid?

vond die ogen van dien hond echt af :)
Lasers waren ook dik in orde :)


ik vond die vlammen tijdens de wissel(s) wel nice (kweet wel niemeer tijdens welke wissel -_- )

BiZi

Legacy Member
liquido zei:
iemand darkraver nog gehoord , heeft die goed gedraaid?

vond die ogen van dien hond echt af :)
Lasers waren ook dik in orde :)

Darkraverset was imo de 2de beste van heel den avond. Zeker die laatste 5 mins, man man :)

Filmkes komen later op de middag !

Bubbling Zombie

Legacy Member
zeg, ehmn, is dees een eenmalig evenement, of kan'k volgend jaar teruggaan (want 't was echt wel cavaaaaa ^^ )

BiZi

Legacy Member
ik vond Coone eigenlijk de max. Maarja smaken verschillen.

@ Bubbling : 24 mei iser iets soortgelijks en 11 maart is het iets met ghost

exo

Legacy Member
Ja die ogen van die hond (of wolf?) waren wel nice gedaan.
Die vlammen waren wel nice gedaan, maar best wel warm. :D
Vooral tijdens de overgang naar Deepack. Toen lieten ze vrij vaak vuren.

liquido

Legacy Member
die ogen van die hond , zijn geloof het of niet , de ogen van de hond van TnG- (tijl) vond da echt nice gedaan :)

Lamsednav

Legacy Member
Meer als de helft van de sets die de dj's gedraaid hebben, waren slecht tot matig, zeker die van Greg C, zo stom & kinderachtig :/

Anoniem09

Legacy Member
Kvond mega feesje. Alles was dik in orde en tijdens darkraver: "hoereuhh" :D

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Haha ja :) kben ook nog geweest :D

Den darkraver komt zo weer is op in een t-shirt van G-unit :D
echt sfeer :)

Greg C vond ik idd ook ne mindere, maar voor de rest heb ik mij wel goed geamuseerd :)

ik kan mijn benen wel bijna niet meer opheffen van de spierpijn ;/

Anoniem09

Legacy Member
Kent er iemand het eerste nummer van ruthless, mega bekend. Enja kweet dat dat ne compleet gemixte intro was, ma zo het eeste deuntje :)

Meloni

Legacy Member
dark e von kik persoonlijk super goe, ma toen was er nog ni zo veel sfeer, wa later ston ek zo aant darcon teken op de tribunes, daar was super veel sfeer, darkraver was idd wel cava, wa was er eigl te doen in area 3, kzen daar ni binne geweest...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan