Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koone

Legacy Member
Djack zei:
Dat was dus vlak aan de overkant van jullie dachtek. Als ge da ni zag waarde echt blind :)
Vreemd, mss was'k toen juist iets aant eten ofzo want kheb der echt nix van gemerkt.
Enige 'fight' die'k heb gezien was ergens in die gangen da een wijf aant roepen was tegen hare marginale vriend en dieje een klets gaf. :P

GeHaWk

Legacy Member
Kheb beide fights gezien... Wij zaten juist op die tribune (bekke aant uitrusten) toen da fight daar begon en dan tijdens showtek stonden we ongeveer 10 meter van die fight die zich verplaatste van links naar rechts, kwam eerst nog ff onze richting uit ma verplaatste zich dan terug naar voren.

IK vond deepack echt goe (1 v/d beste imo) en dark raver was idd supersfeer:) , hah die hoeruuuh als die meiskes op de set gingen staan was idd ook wel machtig:D

Al bij al ne geslaagde reverze , hoewel er naar mijn mening iets teveel volk aanwezig was, en de vestaire ENORM slecht georganiseerd was (lees mijn vriendinne hebben daar 2 uur moeten staan en waren al niemeer in de "mood" als ze nog maar de zaal binnekwamen),

Groeten

liquido

Legacy Member
Inv` zei:
de security heeft mijn teelballen aangeraakt :(

ja wtf , deze keer ging da der wel over :o

en heeft iemand bij dne ingang die boomstan-kerel gezien zo 2m10 groot ofzo
en zo 1,5 meter breed echt ne zot !

Meloni

Legacy Member
liquido zei:
ja wtf , deze keer ging da der wel over :o

en heeft iemand bij dne ingang die boomstan-kerel gezien zo 2m10 groot ofzo
en zo 1,5 meter breed echt ne zot !

jaja, ik kwam juist binne en der begint zo een wijf hysterisch te doen over nen bart... :p en die wou zo via den ingang trug na buite lope, diene boomstam-kerel pakt die zo vast en heft die zo praktisch op :d:d

*BeLiSiMa*

Legacy Member
hehe ne reus :D

da van identity card compulsory klopt ook van geen kanten :)

exo

Legacy Member
Niemand een filmpje van de intro van Darkraver?
Volgens mij moet het wel een abnormale kick geven om daar vanvoor te staan en weten dat de zaal aan je voeten ligt.
Als je in dat intro filmpje van DJ Coone hoort hoe de zaal reageert wanneer er gezegd word DJ Coone... abnormale kick moet dat geven!!

Ook was het wel zo dat DJ Dark-E te vroeg op de avond heeft gedraaid.
Hij heeft daar een bangelijke set neergeplant maar gewoon veel te vroeg.
Spijtig, is één van mijn favoriete dj's op dit moment.

exo

Legacy Member
Als ik jullie zo hoor was de vestiaire echt wel superslecht geregeld.
Al een chance dat wij er met een partybus waren (cfr. 3000 watt aan boxen)
Ik heb wel enkele gevechten gezien, één beneden & één als je voor het podium stond rechts op de tribune.
Maar hebben we ze de muziek stilgelegd?
Niets van gemerkt. :D

Meloni

Legacy Member
akkoord da dark e zalig was, kvin da ook, ma kweni, eens da showtek begon past diene der ni meer bij e, da is ni zo hard, kweni, na coone zette, sni gemakkelijk,... daarmee, kvon dat em nog goe gezet was, kben met mijn maten al effe beziggeweest ze op dark e :p

liquido

Legacy Member
mja dark-e had idd dijk van ne set neergezet
en das idd voos da die zo vroeg moet mjs 'tga van zacht naar hard eh :/

Bokskangoeroe

Legacy Member
Inv` zei:
jup, gevecht verplaatste zich van de linkerkant naar de rechterkant

er zaten ALLOCHTONEN bij

No shit, toen wij tege doorginge kwame der paar allochtone van marokkaanse afkomst aan me de meeste in hun bloot bovelijf. En echt zwaar onder de coke en/of pille. Stopt der ene van ineens voor ne maat van mij, pakt die vast en roept naar zen landgenoten "den deze?! den deze?!".

Chanceke da we al vrij dicht bij den uitgang ware en gwn rustig doorliepe want wie weet was't anders koekenbak.

Sry, ben gene racist mr iedere keer da kik al probleme heb gehad op feestjes was't altijd nen bruine.

Meloni

Legacy Member
eeft er iemand da gezien , der stond zo ne kerel, op de trappe naar de tribunes (darcon kant) tege de leuning te leune :p, en ineens breekt da af of zo die kerel valt daar naar beneje... ma kpeis ni dat em iet voorhad, moet wel effe verschiete zijn :p:p

BiZi

Legacy Member
Woverke zei:
typ: als ge foto's van de lightshow wilt pakken, gebruik uw flash dan niet :p

Ik heb geen fotos genomen, maat van mij... Vandaar ook de hoeveelheid lelijkaards ;)

Myst!Q

Legacy Member
Die vechtpartijen vindek altijd mega marignaal en zielig eh .. echt iets voor een paar allochtonen of andere marginalen ...

Op oudejaarsavond begon daar ook een gevecht op jumparena vlak naast mij, tijdens de eerste slagen ben ik wa naar achter gegaan, en derna direct wij allemaal dertussen, nergens was security te bespeuren en ze begonnen daar me schoenen te meppen op mekaar enzo ..

Nuja die security zijn ook maar mensen en ze kun nie overal zijn maar tijdens jump/french tekno feesten kunnen ze nooit me genoeg zijn vindek ... :D

En @ Saf .. Hier ook tzelfde, alsek ambras heb ist wel altijd me nen bruinen :D Nuja, spijtig voor de bruine dak ook vrienden heb :p

bert janssens

Legacy Member
Djack zei:
lol wtf, heeft niemand da enorm gevecht gezien tijdens Showtek Live
wtf da ging der wel hevig aan toe ze :p zelfs den mc zo aan't roepen van "EJ"
Naast mij in de buurt is der dan ook gevochten, men lief zat der bijna tussen ma kheb ze op tijd achter mij kunne trekken. Kwou der dan tussenkomen ma men lief trok me achteruit, wa mss het beste was, want iedereen da der tussenkwam kreeg zoiezo mot. Veel te veel marginaal volk da uit was op boel. Toch wel goe geamuseerd, Qlimax word wel veel beter :)
enrom gevecht
eerder een pussy fight tusse gaste die om aandacht vroege :)

Djack

Legacy Member
Cartek zei:
der komt ook alleen maar bullshit uit u ze, nie alleen deze post maar al u posts. bv iemand aangeven die nog geen 16 is? feest gewoon en let die op die gastjes tjzees.

Mensen onder de 16 stellen zich meestal aan en storen het andere publiek .. like wtf .. Kben ni den enigste die mij daar aan stoort. Ik zie wel meer volk van da soort leeftijd rondlopen, als die normaal doen stoort da mij ni, doen die belachelijk dan wel.
en trap het na af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan