Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myst!Q

Legacy Member
Keb al kortjes over tfilmpke gekeken ..

Veel sfeer en ambiance, muziek dik in orde maar de belichting vindek toch maar zwakskes gedaan tbh .. Keb er wel spijt van dak nie gegaan ben .. Minuut 9 is wel zalig moment moetek zeggen :D

Voor dak hier flame krijg over mijn reply qua belichting : Op sommige momenten halen ze alles boven wat ze hebben en op andere momenten ist maar redelijk matig .. De belichting kon veel beter, dezer dagen hebben meer of genoeg voor der ist cool van te maken ;)

Minuut 16-17 = suckage .. :p

Djack

Legacy Member
Myst!Q zei:
Keb al kortjes over tfilmpke gekeken ..

Veel sfeer en ambiance, muziek dik in orde maar de belichting vindek toch maar zwakskes gedaan tbh .. Keb er wel spijt van dak nie gegaan ben .. Minuut 9 is wel zalig moment moetek zeggen :D

Voor dak hier flame krijg over mijn reply qua belichting : Op sommige momenten halen ze alles boven wat ze hebben en op andere momenten ist maar redelijk matig .. De belichting kon veel beter, dezer dagen hebben meer of genoeg voor der ist cool van te maken ;)

Minuut 16-17 = suckage .. :p

Decoratie vond ik dik in orde, dat hoofd vanvoor met die beeldschermen was zeer mooi gedaan. Ik moet je wel gelijk geven dat het qua belichting niet altijd het van het was. Als ik dan tegen men vrienden zeg dat Qlimax Reverze wegblaast qua verlichting enz. weigeren ze me te geloven :p

Myst!Q

Legacy Member
Djack zei:
Decoratie vond ik dik in orde, dat hoofd vanvoor met die beeldschermen was zeer mooi gedaan. Ik moet je wel gelijk geven dat het qua belichting niet altijd het van het was. Als ik dan tegen men vrienden zeg dat Qlimax Reverze wegblaast qua verlichting enz. weigeren ze me te geloven :p

:D

Hebde het filmpke trouwens ook al bekeken ? ( ook al zijde geweest :p ) Ge kunt schoon de momenten waarop het overkill is deruit halen :D

Trancerke

Legacy Member
tja zoals ik het al hoor, ben ik gelukkig ni gegaan.
want dacht al dat zo van die kindjes waren/margi/john's (had ik al onderweg gezien dat ik naar men werk ging) en de foto's/filmpjes zijn het bewijs...

ik geef nederlanders weer eens gelijk op dit vlak :s

grtz

Inv`

Legacy Member
Trancerke zei:
tja zoals ik het al hoor, ben ik gelukkig ni gegaan.
want dacht al dat zo van die kindjes waren/margi/john's (had ik al onderweg gezien dat ik naar men werk ging) en de foto's/filmpjes zijn het bewijs...

ik geef nederlanders weer eens gelijk op dit vlak :s

grtz
ja inderdaad 'Trancerke' er waren alleen maar marginalen johnnys en gabbers!

liquido

Legacy Member
ik kom eerst en vooral voor de muziek , dat ik naast ne mongool staat kan mij niet schelen als die mij maar met rust laat..
en die opperdebielen beschouw ik voor mij als randanimatie.

Ik was op een bepaald moment in het toilet en er begon ineens ene ne mongool na te doen , na 10 sec. was idd daar mongolegeluide aant doen
ik ging der echt aan :o

Inv`

Legacy Member
Trancerke zei:
da heb ik ni gezegt e meesten deel
meesten? komaan, je bent er nog eens niet binnen geweest

die mensen op de foto's van Bizii zijn marginaal ja(sorry als dat je vrienden zijn bizi), maar ze waren heus niet allemaal zo, integendeel zelfs

en eigenlijk heb ik er me ook geen moer van aangetrokken hoe ze waren, ik heb mij geamuseerd op die muziek.

Trancerke

Legacy Member
ik woon bijna naast sportpaleis en ik heb wel gezien wie er naar toe ging ...
ik trek me er soms wel iets van aan.... maar kom maakt niet uit wil hier niks mee starten ofzo...zolang ge u maar allemaal geamuseert hebt ;)

grtz

Koone

Legacy Member
koenpje zei:
Kent er iemand het eerste nummer van ruthless, mega bekend. Enja kweet dat dat ne compleet gemixte intro was, ma zo het eeste deuntje :)
Was da ni Blow The Speakers van The Moon?
Ni 100% zeker van.

BiZi

Legacy Member
Inv` zei:
meesten? komaan, je bent er nog eens niet binnen geweest

die mensen op de foto's van Bizii zijn marginaal ja(sorry als dat je vrienden zijn bizi), maar ze waren heus niet allemaal zo, integendeel zelfs

en eigenlijk heb ik er me ook geen moer van aangetrokken hoe ze waren, ik heb mij geamuseerd op die muziek.

Kzeg het zelf, 95 % ken ik niet op die fotos. Kan er ni aan doen dat die kerel met de camera op al die margo's valt.

En kheb mij er idd ook nix van aangetrokken, ge zijt er tenslotte maar voor één ding.

puding

Legacy Member
da eerste lieke van in het filmke is Blow the speakers van the moon zoals Koenekeuh zei.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan