Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
bert janssens zei:
enrom gevecht
eerder een pussy fight tusse gaste die om aandacht vroege :)

Kzou dan toch es beter gezien hebben als ek van u was ... me momente ging da der wel redelijk hevig aan toe. Lag ne kerel op de grond tege de zijkant van da hek en diene kerel me da bruin vestje bleef der ma op stampe. Als dien nix heeft, dan weetek het oek ni ze ..

Cartek

Legacy Member
Djack zei:
Mensen onder de 16 stellen zich meestal aan en storen het andere publiek .. like wtf .. Kben ni den enigste die mij daar aan stoort. Ik zie wel meer volk van da soort leeftijd rondlopen, als die normaal doen stoort da mij ni, doen die belachelijk dan wel.
en trap het na af


'stellen zich meestal aan' , meneer zit hier wel heel den tijd te janken hoe hard hij iedereen klop zou geven als... denk 2 keers na wie de marginaal hier nu eigenlijk is.

Djack

Legacy Member
Cartek zei:
'stellen zich meestal aan' , meneer zit hier wel heel den tijd te janken hoe hard hij iedereen klop zou geven als... denk 2 keers na wie de marginaal hier nu eigenlijk is.

Ik ga niemand klop geven ... Als ze mij duwen en hun eige ni verontschuldige zallek wel keer express duwen, don't care als ze iets zeggen. Kunt vriendelijk blijve eh .. gistere als iemand mij aanraakte zeide ze sorry, en als kik iemand aanraakte zei ek ook steeds sorry, ni meer als normaal .. Ik zal nooit vechtten op feesjes, maar als ek ze zien vechtte en ze betrekke der onschuldige mense bij, ja dan krijgek het op men zenuwe en willek op die kerels hun bakkes slage, normale reactie ergens ?

bert janssens

Legacy Member
ma diene gast in zen bruin vestje was gwn zon dickhead die iedereen wou imponeren,ma uiteindelijk eeft em wel den afgang gemaakt toen em dr wegebracht.tuurlijk vind ik da normale reactie van u ik zou dr ook wel goestign in hebbe ze om diene kerel dr eh paar goei meppe te hebbe gegeve

ilovegunk

Legacy Member
toppers waren voor mij dark e en zeker showtek en darkraver! da word boeme nu zaterdag me darkraver in complex !!! wat ik wel ni snapte is... ok darkraver is ne zwarte , maar hij had een t shirt aan van g units waar 50 cent voor bekend staat :s ach ja :-) twas ne toffe avond !

Devon Rex

Legacy Member
Denkt ge da Darkraver hem iets aantrekt van kledij? Hij draaide vroeger zelfs hardcore in een superman cape en in een skatersbroek etc...

Inv`

Legacy Member
da shirt van 50cent had em ni aan omdat hij 50cent goe vind ofzo he, waarschijnlijk was het ironisch!

EclipX

Legacy Member
Ik ben niet geweest naar Reverze, maar zoals ik dat hier hoor, van die vechtpartijen & die boelzoekende allochtonen( WEERAL!) . Is het gewoon niet meer tof voor uit te gaan, je gaat naar een fuif, event, voor te feesten, dansen, zuipen indien gewenst :P, maar dan heb je weeral die kleine johnny's van 16- 18 jaar, die boelzoeken als je scheef naar ze kijkt, en die allochtonen die boel zoeken als je ze gewoon aankijkt, leuk uitgaan hoor, met dat soort volk

Anoniem09

Legacy Member
Ma van da vechten, ik heb daar helemaal niets van gemerkt zenne. Ben zelfs maar ene keer klein beetje geduwd geweest, en die gast zei meteen sorry enzo, voor de rest niets voorgehad of gezien, kvond echt mega.

Pana

Legacy Member
EclipX zei:
Ik ben niet geweest naar Reverze, maar zoals ik dat hier hoor, van die vechtpartijen & die boelzoekende allochtonen( WEERAL!) . Is het gewoon niet meer tof voor uit te gaan, je gaat naar een fuif, event, voor te feesten, dansen, zuipen indien gewenst :P, maar dan heb je weeral die kleine johnny's van 16- 18 jaar, die boelzoeken als je scheef naar ze kijkt, en die allochtonen die boel zoeken als je ze gewoon aankijkt, leuk uitgaan hoor, met dat soort volk

volledig ² that

br33z

Legacy Member
EclipX zei:
Ik ben niet geweest naar Reverze, maar zoals ik dat hier hoor, van die vechtpartijen & die boelzoekende allochtonen( WEERAL!) . Is het gewoon niet meer tof voor uit te gaan, je gaat naar een fuif, event, voor te feesten, dansen, zuipen indien gewenst :P, maar dan heb je weeral die kleine johnny's van 16- 18 jaar, die boelzoeken als je scheef naar ze kijkt, en die allochtonen die boel zoeken als je ze gewoon aankijkt, leuk uitgaan hoor, met dat soort volk

ge moet ook weer geen conclusies gn trekke uit wa ge hier leest want kdenk da 99% reverze wel een zot feesje vond. kvond het persoonlijk enorm geslaagd en over die vechtpartijen: tja, kpraat nix goe mr ge weet da er zoiezo opstootjes kunne zijn als ge nr zoiets ga. mr kvond de sfeer wel enorm goe. tis ni omda er paar man belachelijk wilt doen, da heel reverze uit ambraszoekers besta ;)

PS: DJ Coone was muug goe :)

BiZi

Legacy Member
Inv` zei:
Bizzi, hoe zit dat met die filmpjes man

je stelt ons TELEUR

Mensen die interesse hebben in filmkes PM mij, ik gaan de link hier ni posten want ge ziet mijn persoonlijk pass/login.

Djack

Legacy Member
Zijn der ook filmkes van die gevechten bij ? Wil da nog wel ne keer rustig bekijken :p

BiZi

Legacy Member
Djack zei:
Zijn der ook filmkes van die gevechten bij ? Wil da nog wel ne keer rustig bekijken :p

Gij met uw gevechten ;) Nee er zijn geen filmkes van gevechten bij. Kheb zelfs geen gevechten opgemerkt, dus...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan