Feestje was goed. Coone was een aangename kennismaking (was m'n eerste hardstyle feest). Ruthless was me ook wel een koele set. Greg C kende ik van naam... tempo lag hoog bij hem, maar wat een monotoon gepliep man djeezzzz.... Had ik echt meer van verwacht van die man.
Lobotomy Inc live (?? live??) was ook niet slecht.
DJ Yves gedaan nadien...lekkere Club X stijl, maar mixen kan ie nog steeds nie. Geluid was ook echt pokke in area 3.
Daarna Darkraver en Vince! Heren van de avond. Leuk om zien dat Vince volop tricks uithaalt, terwijl dat bij de hardstyle DJs bijna nooit gebeurd... Moeten hardcore DJs nu altijd beter zijn?

Die hebben de meeste sfeer weten versieren imo. Draaiden enkele zware hc classics à la Frequencies, 2 Fast 4 Mellow etc...
Outblast was wat ik er van verwacht had... hitjes met de nodige mixfoutjes. Die heb ik maar de helft meegepikt.
Wat organisatie betreft... Thumbs up voor de inrichting. Vette lasers, masker was knap gedaan. Geluid kon echter harder. Te weinig low!!
En vestiaire?????????????????????????????????????????? WTF voor een zooi ongeregeld was me da zeg. 30min aanschuiven aan de eerste om te horen te krijgen dat de kapstokken op zijn. 2de garderobe ook 40min aangeschoven (lees leeggedrukt te worden). Heb er enkelen tegen de stenen zien gaan in de wachtrij tgv warmte en drukte... Gedemotiveerd volk achter een garderobe is een zwaar minpunt en wekt alleen maar irritatie op. En misschien ook iets meer volk inzetten in het vervolg. Een vb van wat de garderobe inhield: ik geef 4 jassen, krijg 3 tickets en bij het afhalen van de jassen waren het plots nog 2 stukken.... Gelukkiglijk alles wel teruggevonden.
Sfeer was op veel momenten heel goed, alleen spijtig van al dat loopvolk... mensen die 20€ betalen om de marathon te lopen in het sportpaleis...Blijf ter plekke staan en danst gdvrdm...Of snapt ge de bedoeling van zo'n feest niet misschien? Iedere keer als je begint te dansen, moest je weer inhouden omdat Janneke en Mieke doorwillen...

Wel geen enkele batterpartij gezien, terwijl die er blijkbaar wel zijn geweest.
Voor herhaling vatbaar iig, maar dan zonder jas in het vervolg.