Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
lol wtf, heeft niemand da enorm gevecht gezien tijdens Showtek Live
wtf da ging der wel hevig aan toe ze :p zelfs den mc zo aan't roepen van "EJ"
Naast mij in de buurt is der dan ook gevochten, men lief zat der bijna tussen ma kheb ze op tijd achter mij kunne trekken. Kwou der dan tussenkomen ma men lief trok me achteruit, wa mss het beste was, want iedereen da der tussenkwam kreeg zoiezo mot. Veel te veel marginaal volk da uit was op boel. Toch wel goe geamuseerd, Qlimax word wel veel beter :)

Meloni

Legacy Member
nee, ni gezien, waar was da gevecht erges, zo veel volk zich aant mengen of wa?? :p jammer da ge achteraf hoort da ge zoiet ni gezien ebt:d

Devon Rex

Legacy Member
Feestje was goed. Coone was een aangename kennismaking (was m'n eerste hardstyle feest). Ruthless was me ook wel een koele set. Greg C kende ik van naam... tempo lag hoog bij hem, maar wat een monotoon gepliep man djeezzzz.... Had ik echt meer van verwacht van die man.

Lobotomy Inc live (?? live??) was ook niet slecht.

DJ Yves gedaan nadien...lekkere Club X stijl, maar mixen kan ie nog steeds nie. Geluid was ook echt pokke in area 3.

Daarna Darkraver en Vince! Heren van de avond. Leuk om zien dat Vince volop tricks uithaalt, terwijl dat bij de hardstyle DJs bijna nooit gebeurd... Moeten hardcore DJs nu altijd beter zijn? :D :evil: :p Die hebben de meeste sfeer weten versieren imo. Draaiden enkele zware hc classics à la Frequencies, 2 Fast 4 Mellow etc...

Outblast was wat ik er van verwacht had... hitjes met de nodige mixfoutjes. Die heb ik maar de helft meegepikt.

Wat organisatie betreft... Thumbs up voor de inrichting. Vette lasers, masker was knap gedaan. Geluid kon echter harder. Te weinig low!!

En vestiaire?????????????????????????????????????????? WTF voor een zooi ongeregeld was me da zeg. 30min aanschuiven aan de eerste om te horen te krijgen dat de kapstokken op zijn. 2de garderobe ook 40min aangeschoven (lees leeggedrukt te worden). Heb er enkelen tegen de stenen zien gaan in de wachtrij tgv warmte en drukte... Gedemotiveerd volk achter een garderobe is een zwaar minpunt en wekt alleen maar irritatie op. En misschien ook iets meer volk inzetten in het vervolg. Een vb van wat de garderobe inhield: ik geef 4 jassen, krijg 3 tickets en bij het afhalen van de jassen waren het plots nog 2 stukken.... Gelukkiglijk alles wel teruggevonden.

Sfeer was op veel momenten heel goed, alleen spijtig van al dat loopvolk... mensen die 20€ betalen om de marathon te lopen in het sportpaleis...Blijf ter plekke staan en danst gdvrdm...Of snapt ge de bedoeling van zo'n feest niet misschien? Iedere keer als je begint te dansen, moest je weer inhouden omdat Janneke en Mieke doorwillen... :tongue: Wel geen enkele batterpartij gezien, terwijl die er blijkbaar wel zijn geweest.

Voor herhaling vatbaar iig, maar dan zonder jas in het vervolg.

Inv`

Legacy Member
Djack zei:
lol wtf, heeft niemand da enorm gevecht gezien tijdens Showtek Live
wtf da ging der wel hevig aan toe ze :p zelfs den mc zo aan't roepen van "EJ"
Naast mij in de buurt is der dan ook gevochten, men lief zat der bijna tussen ma kheb ze op tijd achter mij kunne trekken. Kwou der dan tussenkomen ma men lief trok me achteruit, wa mss het beste was, want iedereen da der tussenkwam kreeg zoiezo mot. Veel te veel marginaal volk da uit was op boel. Toch wel goe geamuseerd, Qlimax word wel veel beter :)
jup, gevecht verplaatste zich van de linkerkant naar de rechterkant

er zaten ALLOCHTONEN bij

Meloni

Legacy Member
Devon Rex zei:
Wat organisatie betreft... Thumbs up voor de inrichting. Vette lasers, masker was knap gedaan. Geluid kon echter harder. Te weinig low!!

En vestiaire?????????????????????????????????????????? WTF voor een zooi ongeregeld was me da zeg. 30min aanschuiven aan de eerste om te horen te krijgen dat de kapstokken op zijn. 2de garderobe ook 40min aangeschoven (lees leeggedrukt te worden). Heb er enkelen tegen de stenen zien gaan in de wachtrij tgv warmte en drukte... Gedemotiveerd volk achter een garderobe is een zwaar minpunt en wekt alleen maar irritatie op. En misschien ook iets meer volk inzetten in het vervolg. Een vb van wat de garderobe inhield: ik geef 4 jassen, krijg 3 tickets en bij het afhalen van de jassen waren het plots nog 2 stukken.... Gelukkiglijk alles wel teruggevonden.

Voor herhaling vatbaar iig, maar dan zonder jas in het vervolg.


masker is idd te vet gedaan, lasers ook

ik was echt slecht gezind, we kregen et warm, wij dus pull gaan wegdoen, tijdes dark e, die moest nog een kwartier of zo, we hebbe uiteindelijk nog een kwartier ghost gezien, kwas echt pissed... een uur wacht om ne jas af te geven jong, ging er echt over

Meloni

Legacy Member
as er iemand nog filmkes weet staan
... zeg waar want das wel graaf om da te hebbe :p

liquido

Legacy Member
in die area3 waren vooral minder bekende dj's
het ging er ook stevig aan toe :)
ik passeer der zo
en ik zo allemaal hollanders de 'oude hakstijl' doen is wel lachen

ook een paar zeer extreeem schrale figuren tegengekomen.
40jarige hakkers die der marginaal uitzagen

Djack

Legacy Member
Inv` zei:
jup, gevecht verplaatste zich van de linkerkant naar de rechterkant

er zaten ALLOCHTONEN bij

Het gevecht da gij bedoelt was vlak bij mij in de buurt. Had niet veel gescheeld of ik en men vriendin zaten er tussenin. Het andere gevecht vond plaats boven in de tribune. Kdenk dat het in totaal zo'n kleine 10 man was die aant aflappen was. Waaronder één vrouwelijke deelneemster :p
Als ge in de main area zat konde der ni naast zien. Iedereen was aant kijken, muziek werd afgezet. Iedereen aant kijken, begonnen allemaal in koor "hoereuh" te roepe naar het groepje dat zich interessant voelde. Wat een moment :p

Koone

Legacy Member
Djack zei:
Het gevecht da gij bedoelt was vlak bij mij in de buurt. Had niet veel gescheeld of ik en men vriendin zaten er tussenin. Het andere gevecht vond plaats boven in de tribune. Kdenk dat het in totaal zo'n kleine 10 man was die aant aflappen was. Waaronder één vrouwelijke deelneemster :p
Als ge in de main area zat konde der ni naast zien. Iedereen was aant kijken, muziek werd afgezet. Iedereen aant kijken, begonnen allemaal in koor "hoereuh" te roepe naar het groepje dat zich interessant voelde. Wat een moment :p
En da was tijdens Showtek?
Kheb daar echt nix van gemerkt, zat in de VIP ergens.

Bubbling Zombie

Legacy Member
Djack zei:
Het gevecht da gij bedoelt was vlak bij mij in de buurt. Had niet veel gescheeld of ik en men vriendin zaten er tussenin. Het andere gevecht vond plaats boven in de tribune. Kdenk dat het in totaal zo'n kleine 10 man was die aant aflappen was. Waaronder één vrouwelijke deelneemster :p
Als ge in de main area zat konde der ni naast zien. Iedereen was aant kijken, muziek werd afgezet. Iedereen aant kijken, begonnen allemaal in koor "hoereuh" te roepe naar het groepje dat zich interessant voelde. Wat een moment :p

nja, zo zullen er elke keer wel zijn zeker. Maar daarvoor heb je security he :niceone:

Djack

Legacy Member
Koenekeuh zei:
En da was tijdens Showtek?
Kheb daar echt nix van gemerkt, zat in de VIP ergens.

Dat was dus vlak aan de overkant van jullie dachtek. Als ge da ni zag waarde echt blind :)

Djack

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
nja, zo zullen er elke keer wel zijn zeker. Maar daarvoor heb je security he :niceone:

Security was nergens te zien :), toen security er na een tijd bijkwam gingen ze nog ff op de vuist. Ook heb ik opgemerkt dat er gewoon iemand het gevecht negeerde en voor zich uit bleef staren. Die jongen kreeg dan ook ineens klop van een stoere bacoboy met een bruin vestje. Damn, khad echt zin om der naartoe te lopen, op da hek te springen en die kerel na beneje te trekke :p kwerd echt agressief op den duur :d

Vix

Legacy Member
Bwa kvind da maar een beke loos da gelle precies gaat voor de 'vette fights'. Het beste feest voor mij is toch wel 1 met een vriendschappelijke sfeer zonder enige gevecht. Gewoon op de muziek gaan. :)

cooly

Legacy Member
Vix zei:
Bwa kvind da maar een beke loos da gelle precies gaat voor de 'vette fights'. Het beste feest voor mij is toch wel 1 met een vriendschappelijke sfeer zonder enige gevecht. Gewoon op de muziek gaan. :)
Ik denk dat er hier niemand gaat voor de gevechten,maar die zijn der nu eenmaal he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan