Gromme
Legacy Member
Markeerstift zei::'-)
Voor die 3-4 dagen per jaar, bende weners.
FOLTERPOP.BE | PUKKELPOP = FOLTERPOP | Buurtbewonbers festivalweide worden gek
Voor u is dat maar 3 a 4 dagen per jaar. Maar mensen die er in de buurt wonen met kindjes, dat is al een ander verhaal. Ik ben ook naar PKP geweest en ik ga graag naar festivals maar ik kan zeker en vast inkomen dat mensen die daar wonen het niet zo leuk vinden.
Zelf vroeger jaren in de buurt van het sportpaleis gewoond. En je kan mss zeggen, ga daar dan niet wonen of daar kies je zelf voor. Misschien wel maar de organisatie moet ook de juiste keuzes maken om zo tot een goede overeenkomst te komen met de buurtbewoners.
En je mag trouwens niet vergeten dat er wel meer dan één festival is.






