felixdraait
Legacy Member
TimVerleyen zei:Ik heb elke dag 3 1.5 liter flessen bacardi vol met cola binnen gesmokkeld in mijne rugzak.
Kom aan de security, die voelen aan mijne zak. Waarom is da zo zwaar manneke, doe es open. ik doe open maar die flessen zaten onder mijn trui. zat nog zonnemelk in plastik zakken in enzo. Ik zeg, tja wa kleren en ik laat ze de zak met zonnemelk zien.
Zegt die, zit daar ne camelbak in ?
ik zo: euh neen ...
Hij zo, goeie ... ga maar door haha !
Dan hebde toch serieuze chans en tamme security gehad. Ik weet nog da ze bij mij een jaar of twee geleden eens een pintje hadden gevonden da'k IN een Pringles-dooske had gestoken

Ik pak altijd 2 pintjes mee op de wei: één in mijn onderbroek en één in mijn kap (alleen 's nachts dus). Die in de onderbroek werkt áltijd, ge moet gewoon zorgen da hij nie verchuift (want als ge er teveel aankomt zien ze't ook) en daje nie te raar stapt. Die in de kap werkt soms, soms niet.
Ook altijd wachten met uwe drank boven te halen tot ge beetje goed op de wei zit, er staat altijd nog security te zoeken 30m na den ingang. Altijd grappig om al die muttens al hunnen drank te zien boven halen eens ze binnen zijn, om er dan security te zien naartoe vliegen.

Dot mij hier aan denken; 
een vraagje: dragen ze nog altijd die oerlelijke witte kousen? En hoe viel de -hopelijke- stand-in van chi mee? de bassist die in coma ligt 
