Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

felixdraait

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Ik heb elke dag 3 1.5 liter flessen bacardi vol met cola binnen gesmokkeld in mijne rugzak.
Kom aan de security, die voelen aan mijne zak. Waarom is da zo zwaar manneke, doe es open. ik doe open maar die flessen zaten onder mijn trui. zat nog zonnemelk in plastik zakken in enzo. Ik zeg, tja wa kleren en ik laat ze de zak met zonnemelk zien.

Zegt die, zit daar ne camelbak in ?
ik zo: euh neen ...

Hij zo, goeie ... ga maar door haha !

Dan hebde toch serieuze chans en tamme security gehad. Ik weet nog da ze bij mij een jaar of twee geleden eens een pintje hadden gevonden da'k IN een Pringles-dooske had gestoken :wtf:

Ik pak altijd 2 pintjes mee op de wei: één in mijn onderbroek en één in mijn kap (alleen 's nachts dus). Die in de onderbroek werkt áltijd, ge moet gewoon zorgen da hij nie verchuift (want als ge er teveel aankomt zien ze't ook) en daje nie te raar stapt. Die in de kap werkt soms, soms niet.

Ook altijd wachten met uwe drank boven te halen tot ge beetje goed op de wei zit, er staat altijd nog security te zoeken 30m na den ingang. Altijd grappig om al die muttens al hunnen drank te zien boven halen eens ze binnen zijn, om er dan security te zien naartoe vliegen.

Hekje#

Legacy Member
Kameraad en ik ook ons blikje jupiler afgepakt helemaal achteraan de dance hall. Kast van een security die kwam zeggen: 'Volgende keer ist bandje overknippen he' , waarop mn kameraad zei: 'Alsof gij ons nog gaat herkennen tussen die 50 000 man hier' .. Haha die security zijn kop was priceless, en hij droop af :D

Recipe4hate

Legacy Member
felixdraait zei:
Dan hebde toch serieuze chans en tamme security gehad. Ik weet nog da ze bij mij een jaar of twee geleden eens een pintje hadden gevonden da'k IN een Pringles-dooske had gestoken :wtf:

Ik pak altijd 2 pintjes mee op de wei: één in mijn onderbroek en één in mijn kap (alleen 's nachts dus). Die in de onderbroek werkt áltijd, ge moet gewoon zorgen da hij nie verchuift (want als ge er teveel aankomt zien ze't ook) en daje nie te raar stapt. Die in de kap werkt soms, soms niet.

Ook altijd wachten met uwe drank boven te halen tot ge beetje goed op de wei zit, er staat altijd nog security te zoeken 30m na den ingang. Altijd grappig om al die muttens al hunnen drank te zien boven halen eens ze binnen zijn, om er dan security te zien naartoe vliegen.

:wtf:

Slabby

Legacy Member
Tuninboy zei:
Ik wil gene bonkers horen om het uur, en ik ben ook iemand uit het publiek van de boiler, oké, dj's kunnen dezelfde stijl hebben, maar zoals Brodinski draait, onbekend ma toch goeie records, wil ik er veel meer horen op pkp dan 57 keer Bonkers of Riverside, ...

Brodinski onbekend ? Serieus, wtf ?
En wat dan nog als er zoveel keer plaat gedraaid wordt, zolang het maar een vette plaat is waar iederen op los kan gaan. Als ge ziet hoeveel reactie een 'Bonkers' of 'Riverside' en vroeger een 'Infinity' teweeg brengt mag dat imho. Echt iedereen gaat zot wild buiten misschien die paar enkelingen. Achteraf hoor je dan van jan en alleman dat ze die plaat kotsbeu gehoord zijn :wtf: Dans er dan ook niet op eh tjoolers.

Tuninboy

Legacy Member
rubinioke zei:
Brodinski onbekend ? Serieus, wtf ?
En wat dan nog als er zoveel keer plaat gedraaid wordt, zolang het maar een vette plaat is waar iederen op los kan gaan. Als ge ziet hoeveel reactie een 'Bonkers' of 'Riverside' en vroeger een 'Infinity' teweeg brengt mag dat imho. Echt iedereen gaat zot wild buiten misschien die paar enkelingen. Achteraf hoor je dan van jan en alleman dat ze die plaat kotsbeu gehoord zijn :wtf: Dans er dan ook niet op eh tjoolers.

ja, Brodinski draait meer onbekend dan bekend denk ik.Maar ik zeg niet dat hij onbekend is als dj. Ik heb het puur over zen platenkeuze.

boostah

Legacy Member
Tuninboy zei:
ja, Brodinski draait meer onbekend dan bekend denk ik.Maar ik zeg niet dat hij onbekend is als dj. Ik heb het puur over zen platenkeuze.

Heeft op pukkelpop ook de bekendere platen gedraait, maar dan zen eigen remixes, welke het liedje volledig anders laat overkomen. Bekende deuntjes/climax verplaatsen enzovoort, en dan is dat nog iet of wat te pruimen na de 30ste keer, ipv de 29 keer ervoor waar ze gewoon het origineel lieten spelen.

Torche

Legacy Member
Kid_C zei:
Neurosis stond ook onverantwoord luid op Roadburn dit jaar. :unsure:
Het is er idd over, maar normaal wordt er voldoende gesignaleerd dat MBV extreem luid is. In Nederland begin juni stond er zelfs gesignaleerd dat het optreden bijwonen op eigen risico is.

Ja, dat Neurosis optreden zonder oordoppen bijwonen heeft bij mij toch schade berokkend, voordien nooit last, nu regelmatig een piep in mijn oren, en dan vooral als het in mijn omgeving stil is. 't Enige wat ik dan hoor is een geluid dat na een paar seconden van frequentie verandert. Ik kan ook niet meer tegen heel scherp geluid.

mr.smoutebol

Legacy Member
tuesadorable zei:
Beetje per dag en podia (volgens mijn boekje dus):

Deftones; Vooral gaan kijken uit jeugdsentiment. Ik was er vroeger zo hard van fan, wou stiekem een lief dat op de zanger leek. Ik had ze al eens live gezien, toen stond ik frontstage. Ze nu opnieuw horen was zo goed, ze zijn nog steeds niets veranderd, ook qua uiterlijk. Goed optreden, wel jammer dat het begon te regenen en de gemiddelde pukkelpopbezoeker op zijn teenslippers er stond (terwijl dit weer echt al eerder was aangekondigd) en ik - met gele poncho - werd meegeduwd in de menigte naar een tent. Was ook net voor Them Crooked Vultures

de zanger nu is ook maar een papzakske ;) een vraagje: dragen ze nog altijd die oerlelijke witte kousen? En hoe viel de -hopelijke- stand-in van chi mee? de bassist die in coma ligt :(

Gromme

Legacy Member
Cirja zei:
Kameraad en ik ook ons blikje jupiler afgepakt helemaal achteraan de dance hall. Kast van een security die kwam zeggen: 'Volgende keer ist bandje overknippen he' , waarop mn kameraad zei: 'Alsof gij ons nog gaat herkennen tussen die 50 000 man hier' .. Haha die security zijn kop was priceless, en hij droop af :D

't Zijn dan zo'n mannen die erna hier komen huilen dat de security hun bandje heeft afgeknipt. Losers!

Hekje#

Legacy Member
Dude zaag ne keer niet ?
Da was gewoon grappig, daarom dat ik het vertelde. En voor zover ik weet is het niet overgeknipt geweest dus wat zit ge hier te whinen ?

Zijt ge ook is buiten gemogen ja ?

Gromme

Legacy Member
Erg dat je dit zegt omdat het stoer moet klinken, oh ja excuseer-> grappig.

Kid_C

Legacy Member
Cirja zei:
Da was nie stoer of grappig bedoeld.
Gij zijt gewoon ne sukkel :)

Wat is dat vandaag met al die onvriendelijkheid? Sebiet ga ik infractions beginnen uitdelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan