felixdraait
Legacy Member
Heb echt de indruk dat dat interview recht uit een schoolkrantje komt ofzo.
Als je 14 bent, is het nog vrij charmant om zulke vragen te stellen, voor een online magazine vind ik het eerder genant.
Waren al acts die jou omver hebben geblazen ? Waarvan je zei; “waaauw, ik ben écht content dat ik deze geboekt heb!”, zoja, welke waren dit ?
Om af te sluiten; hebt u nog iets te zeggen aan onze lezers ?
Als je 14 bent, is het nog vrij charmant om zulke vragen te stellen, voor een online magazine vind ik het eerder genant.
)