Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slabby

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat is dat vandaag met al die onvriendelijkheid? Sebiet ga ik infractions beginnen uitdelen.

Sorry ze maar andere mods delen voor minder infractions uit :wtf:

Zedd Zorandar

Legacy Member
gisteren de pukkelpop report op Acht gezien in de hoop een stuk van La Roux te zien want veel goeds over het optreden gehoord en wou die ook is checken maar is er ni van gekomen, spijtig genoeg, laten ze er natuurlijk niks van zien
en wa voor pipo's waren die twee presentatoren...

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat is dat vandaag met al die onvriendelijkheid? Sebiet ga ik infractions beginnen uitdelen.

hou ze kort man ! :niceone:

op dour vorig jaar stond tijdens Triggerfinger het geluid ook gigantisch hard, een week lang suizingen gehad, vies hoor :(

Valkyrion

Legacy Member
Op Acht toonden ze nie eens The Offspring en Them Crooked Vultures, en die presentatoren waren echte mongolen...

coap

Legacy Member
drank binne krijgen is easy shit

gewoon een 1,5 lwater fles gevult me vodka redbull . vo 3/5 ofzo en dan plat duwe alle lucht er uit en iemand me ne losse tshirt tusse zen broeks riem steke. ALtijd gelukt en gratis gedronke. (ook easy me ne wijnzak)

Ook ma 1 keer bonnekes gekocht , na nen drukke stand gaan. Vraagt aan zoon meiske wa pinte , ze geeft die pinte vraagt dan u bonnekes. Gewoon beton hard overtuigd zegge ja ik heb die echt al gegeven . Tis da toch te druk en die hebbe geen zin in een discutie voila , 3 keer gelukt zo . (aan de special beers)

fles in u mouw steke lukt ook altijd.

Pred

Legacy Member
waren da geen 2 van el guapo stuntteam die presentatoren op "Acht" (wtf is Acht trouwens, ken alleen vtm)
lijken me toch olijke knapen

Kid_C

Legacy Member
Pred zei:
waren da geen 2 van el guapo stuntteam die presentatoren op "Acht" (wtf is Acht trouwens, ken alleen vtm)
lijken me toch olijke knapen

Een "kwaliteitszender".. :unsure:
Ze zenden wel leuke series uit, de helft van HBO uitbrengt ofzo.

Conqie

Legacy Member
8 is gewoon cheap ass, ze zenden misschien wel goeie series uit, maar dat maakt de zender niet imo.

tomh

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
8 is gewoon cheap ass, ze zenden misschien wel goeie series uit, maar dat maakt de zender niet imo.
:wtf: wat maakt ne zender dan wel? de reclame die erop komt?

nu.. kheb 8 nie dus kga er nie over oordelen maar ik vind dat u uitspraak op niks slaat :p

Conqie

Legacy Member
tomhuveners zei:
:wtf: wat maakt ne zender dan wel? de reclame die erop komt?

nu.. kheb 8 nie dus kga er nie over oordelen maar ik vind dat u uitspraak op niks slaat :p

Ik kan hier ook gewoon dingen beginnen broadcasten dat ik heb aangekocht é, een zender wordt bepaald door eigen producties, en ik heb die mannen zien rondlopen backstage, pretty amateur.

tomh

Legacy Member
ja kom, die laten gewoon de goei series van HBO uit usa zien, wat 2BE enzo nie kan/doet :p voor eigen producties, jah... één ofzo he.. ma in belgie heb je nie van die producties van die kwaliteit he :p

shiftyke

Legacy Member
canvas heeft vaak goeie reportages :)

Alleen als je zo'n fan bent van series à la Lost of zo iets heb je pech natuurlijk :)

Gromme

Legacy Member
Iemand ook meegedaan aan dat van proximus waarbij je een danske moet doen voor de camera? NOrmaal komt er binnekort een code en komen die online te staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan