Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Ze hebben ffs mijn GSM gevonden bij de organisatie, sjans dat ik dat was gaan aangeven :D. Deze week sturen ze deze op :love:.

tomh

Legacy Member
in HBVL stond dat chokri volgend jaar de beste affiche gaat proberen te maken ^^
volgend jaar ist 19-20-21 augustus

Anoniem05

Legacy Member
Organisatie van de camping dit jaar was enorm slecht.

Dat systeem met het lint, allemaal goed en wel maar dat werkt dus niet als de 'lintmensen' slechts een stapje per keer naar achter zetten (stel je voor, proberen om een tent van 2.5 - 4 meter op te zetten terwijl die kutcrew maar een halve meter per keer naar achter schuift)... Op den duur stond er duizend man op onze tentzeilen...


Water op zulke hete dagen is een MUST, ik ben één keer, op de allereerste dag toen ik m'n bandje ging halen, iemand tegengekomen die een heel pak water vasthad, maar geen merkbare crew t-shirt of maar een bordje met 'gratis water'.

Voor de rest ook nooit meer zoiets gezien, ze hadden op tactische plaatsen en duidelijk gemarkeerd moeten staan... Degoutant slecht Chokri.


Dan nog maar te zwijgen over de organisatorische skills van de godverdomde mongool die de planning heeft opgesteld.


Rusko & Magnetic man in een minintentje zoals Chateau ? GOE BEZIG EIKELS.

Het erge is dat tijdens Rusko (dat ik jammer genoeg van buiten heb mogen meemaken, en beetje mee heb mogen afbreken tijdens de woedeaanval van het publiek buiten) in de Dancehall een of ander rotpopbandje speelde dat waarschijnlijk slechts 30 man trok.

9euro voor ne pita? Hou u standjes in de gaten hé mensen, ik heb niet gevolgd of ze daadwerkelijk hun prijzen hebben doen dalen maar het begint er stillekesaan over te gaan, 9 euro betalen voor ne kebab die op niets trekt en in totaal nog geen euro heeft gekost om in elkaar te flansen...

Na acht jaar na elkaar Pukkelpop kan ik persoonlijk zeggen dat dit de slechtste was, zelfs alle vorige pukkelpops die ondergeregend waren waren beter!


Nee, dit jaar vond ik het z'n €135 niet waard, eindelijk u tent opgezet krijgen, campingsecurity begint lastig te doen omdat ze een aantal cm op het 'veiligheidsdienstenpad' stond... Heel de fucking buurt nog eens kunnen laten verhuizen...

Nein herr Chokri, ik zou voor volgend jaar toch eens serieus nadenken, en misschien iemand aanstellen die tenminste volgt welke genres serieus aan het opkomen zijn en voor welke bands je het chateau het best kan reserveren.



*spauw*

tomh

Legacy Member
^

over die camping, we hadden onze tent opgezet links van de douches, opeens, we zetten ons neer, zien we iedereen lopen en lopen.. we staan recht, zien we zo over het beekje naar de rechterkant, was iedereen gewoon rond het lint gelopen en begon int wild zn tent op te zetten :rofl:

antHraxx

Legacy Member
coap zei:
Ook ma 1 keer bonnekes gekocht , na nen drukke stand gaan. Vraagt aan zoon meiske wa pinte , ze geeft die pinte vraagt dan u bonnekes. Gewoon beton hard overtuigd zegge ja ik heb die echt al gegeven . Tis da toch te druk en die hebbe geen zin in een discutie voila , 3 keer gelukt zo . (

Dat is wel vrij zielig, misbruik maken van mensen die druk bezig zijn met hun werk.

calibre

Legacy Member
coap zei:
drank binne krijgen is easy shit

gewoon een 1,5 lwater fles gevult me vodka redbull . vo 3/5 ofzo en dan plat duwe alle lucht er uit en iemand me ne losse tshirt tusse zen broeks riem steke. ALtijd gelukt en gratis gedronke. (ook easy me ne wijnzak)

Ook ma 1 keer bonnekes gekocht , na nen drukke stand gaan. Vraagt aan zoon meiske wa pinte , ze geeft die pinte vraagt dan u bonnekes. Gewoon beton hard overtuigd zegge ja ik heb die echt al gegeven . Tis da toch te druk en die hebbe geen zin in een discutie voila , 3 keer gelukt zo . (aan de special beers)

fles in u mouw steke lukt ook altijd.

Echt iets om trots op te zijn :niceone:

Gromme

Legacy Member
Iemand dat van proximus ook gedaan. Moest je zo een danske doen (in groep) en dan werd dat opgenomen op camera. Dan moest je een gratis sms sturen en dan kreeg je daarna een link toegestuurd. Maar dat ging vorige week al zijn. Blijkbaar niets gehoord.

Ansem

Legacy Member
mr.smoutebol zei:
de zanger nu is ook maar een papzakske ;) een vraagje: dragen ze nog altijd die oerlelijke witte kousen? En hoe viel de -hopelijke- stand-in van chi mee? de bassist die in coma ligt :(
Die bassist was wel goed, maar er waren geen backup vocals. Chi gaf meer kracht in die songs. Zanger is wat gewicht kwijt. :P
En ie had lange broek aan dus geen witte kousen gezien. :p

EDIT: Heeft er iemand trouwens livestream van Deftones en/of Faith No More geript?

Cin

Legacy Member
=[BwU]=Jackass;12128965 zei:
Organisatie van de camping dit jaar was enorm slecht.

Kleine opmerking: de organisatie van de camping staat los van Pukkelpop. De mensen die dat organiseren hebben niets met het festival te maken.

Er waren twee incidenten (in de chateau en de wablief), twee tenten die inderdaad veel te klein waren voor de bands. Helaas zijn er telkens problemen geweest met de security die veel te laks optrad en het op den duur niet meer aankon. Tegen volgend jaar zal daar wel iets op gevonden worden.

Brek

Legacy Member
C|n zei:
Kleine opmerking: de organisatie van de camping staat los van Pukkelpop. De mensen die dat organiseren hebben niets met het festival te maken.

Er waren twee incidenten (in de chateau en de wablief), twee tenten die inderdaad veel te klein waren voor de bands. Helaas zijn er telkens problemen geweest met de security die veel te laks optrad en het op den duur niet meer aankon. Tegen volgend jaar zal daar wel iets op gevonden worden.

Bwa, kheb die van die security toch wel paar keer mannen serieus zien neerhalen in de chateau :p

maxzot

Legacy Member
flyingdutchman zei:
ik zou zoiezo alles overkappen. kwestie van safe te zitten en niet uwe 15€ wodka weg te moeten smijten

die vroege aan mij gwn of ik ne glze pot choco mee had :rofl:

Deadangel

Legacy Member
'k heb 'n interview met Chokri Mahassine gehad ( organisator van Pukkelpop ).. wat zitten praten over de editie van '09, en hij heeft mij de eerste naam vrijgegeven voor '10 ( Wel niet wat 'k gehoopt had, maar bon ), voor de geïnteresseerden; Chokri Mahassine

Deadangel

Legacy Member
Jayway zei:
lol.. dude :ironic:
Welk? Ik zeg toch zelf dat 't niet was wat 'k gehoopt had :), daarom dat 'k er dan ook geen nieuw topic voor maak, maar gewoon 't oude gebruik.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan