Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Berter zei:Zalig.
Gaan ze dat op acht nog 's herhalen die report? Blijkbaar gemist.. :/

coap zei:Ook ma 1 keer bonnekes gekocht , na nen drukke stand gaan. Vraagt aan zoon meiske wa pinte , ze geeft die pinte vraagt dan u bonnekes. Gewoon beton hard overtuigd zegge ja ik heb die echt al gegeven . Tis da toch te druk en die hebbe geen zin in een discutie voila , 3 keer gelukt zo . (
coap zei:drank binne krijgen is easy shit
gewoon een 1,5 lwater fles gevult me vodka redbull . vo 3/5 ofzo en dan plat duwe alle lucht er uit en iemand me ne losse tshirt tusse zen broeks riem steke. ALtijd gelukt en gratis gedronke. (ook easy me ne wijnzak)
Ook ma 1 keer bonnekes gekocht , na nen drukke stand gaan. Vraagt aan zoon meiske wa pinte , ze geeft die pinte vraagt dan u bonnekes. Gewoon beton hard overtuigd zegge ja ik heb die echt al gegeven . Tis da toch te druk en die hebbe geen zin in een discutie voila , 3 keer gelukt zo . (aan de special beers)
fles in u mouw steke lukt ook altijd.
Die bassist was wel goed, maar er waren geen backup vocals. Chi gaf meer kracht in die songs. Zanger is wat gewicht kwijt.mr.smoutebol zei:de zanger nu is ook maar een papzakskeeen vraagje: dragen ze nog altijd die oerlelijke witte kousen? En hoe viel de -hopelijke- stand-in van chi mee? de bassist die in coma ligt
![]()



=[BwU]=Jackass;12128965 zei:Organisatie van de camping dit jaar was enorm slecht.
C|n zei:Kleine opmerking: de organisatie van de camping staat los van Pukkelpop. De mensen die dat organiseren hebben niets met het festival te maken.
Er waren twee incidenten (in de chateau en de wablief), twee tenten die inderdaad veel te klein waren voor de bands. Helaas zijn er telkens problemen geweest met de security die veel te laks optrad en het op den duur niet meer aankon. Tegen volgend jaar zal daar wel iets op gevonden worden.

flyingdutchman zei:ik zou zoiezo alles overkappen. kwestie van safe te zitten en niet uwe 15€ wodka weg te moeten smijten

Welk? Ik zeg toch zelf dat 't niet was wat 'k gehoopt hadJayway zei:lol.. dude :ironic:
, daarom dat 'k er dan ook geen nieuw topic voor maak, maar gewoon 't oude gebruik.. 