Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tomhuveners zei:jaja.. ipv van witte wodka te nemen en het in een water fles te doen, dan wast nie eens opgevalle..![]()

Valkyrion zei:Maar wat is nu de kunst in plaatjes draaien van iemand anders? Als ik naar The Offspring ga kijken wil ik hun liedjes horen, dan wil geen covers van andere bands horen...

Lobmans zei:Juridische stappen zou ik zeker niet ondernemen, dat zou echt overdreven zijn en haalt toch niets uit. Maarja aangezien proberen niets kost, zou ik als ik u was gewoon eens een beleefde brief sturen naar de organisatie. Leg op een FATSOENLIJKE manier uit wat er gebeurd is, geef toe dat het idd klopt dat gij ergens ook wel in fout waart, maar dat de security over de schreef is gegaan en dit u echt wel choqueerde. Laat vervolgens ook nog eens blijken dat ge er écht wel kapot van waart dat dit gebeurde, omdat ge uw zuurverdiende centen nu kwijt waart.. Vermeld dan op het eind dat je echter niet moeilijk wilt doen, maar gewoon hoopt dat er toch iets geregeld kan worden.
Indien ge dat allemaal op een beleefde en fatsoenlijke manier uitlegt, lijkt de kans me vrij reëel dat ze u een vergoeding ofzo geven, kwestie van u 'te vriend' te houden. (en de prijs van één ticket is voor hun uiteindelijk toch peanuts he...)![]()

conquerpoy_123 zei:"ik kon niet op de knopkes duwen?"
het lijk mij wel relevant want als je hierin overdrijft dan overdrijf je misschien wel in de security hun aanpak en uw gedrag.
En ge waard toch aan't wenen omdat ge niemand kon contacteren?
ik heb mijn kaart in iemand anders zijn gsm moet steken (gewoon 2 kerels aangesproken die gezien hadden wat er gebeurd was), en met die hun gsm naar mij zus gebeld.Lobmans zei:Juridische stappen zou ik zeker niet ondernemen, dat zou echt overdreven zijn en haalt toch niets uit. Maarja aangezien proberen niets kost, zou ik als ik u was gewoon eens een beleefde brief sturen naar de organisatie. Leg op een FATSOENLIJKE manier uit wat er gebeurd is, geef toe dat het idd klopt dat gij ergens ook wel in fout waart, maar dat de security over de schreef is gegaan en dit u echt wel choqueerde. Laat vervolgens ook nog eens blijken dat ge er écht wel kapot van waart dat dit gebeurde, omdat ge uw zuurverdiende centen nu kwijt waart.. Vermeld dan op het eind dat je echter niet moeilijk wilt doen, maar gewoon hoopt dat er toch iets geregeld kan worden.
Indien ge dat allemaal op een beleefde en fatsoenlijke manier uitlegt, lijkt de kans me vrij reëel dat ze u een vergoeding ofzo geven, kwestie van u 'te vriend' te houden. (en de prijs van één ticket is voor hun uiteindelijk toch peanuts he...)![]()

Valkyrion zei:Mrja, de helft van die DJ's speelt nie eens live, die gasten staan daar gwn me een opgenomen set...
Als ze hun overgang 10 seconden te vroeg brengen, geen kat die da merkt. Het publiek in de boiler en dance hall heeft geen enkel gevoel voor ritme.ANIMAL zei:De kunst is hoe ge die platen aan elkaar mixt, wanneer ge welke zet, ge kunt niet zomaar het ene plaatje na het andere opsmijten. Timing is zooooo essentieel vr een dj!
Een dj zonder timing is als een band met een zanger die vals zingt, ofzo =)
was gelukkig wel laatste avond
met enter shikari heb ik er zeker 3 ofzo uit het volk zien gesleurd worden door die sjarels 