Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Valkyrion

Legacy Member
Maar wat is nu de kunst in plaatjes draaien van iemand anders? Als ik naar The Offspring ga kijken wil ik hun liedjes horen, dan wil geen covers van andere bands horen...

ANIMAL

Legacy Member
Valkyrion zei:
Maar wat is nu de kunst in plaatjes draaien van iemand anders? Als ik naar The Offspring ga kijken wil ik hun liedjes horen, dan wil geen covers van andere bands horen...

De kunst is hoe ge die platen aan elkaar mixt, wanneer ge welke zet, ge kunt niet zomaar het ene plaatje na het andere opsmijten. Timing is zooooo essentieel vr een dj!
Een dj zonder timing is als een band met een zanger die vals zingt, ofzo =)

Valkyrion

Legacy Member
Mrja, de helft van die DJ's speelt nie eens live, die gasten staan daar gwn me een opgenomen set...

Conqie

Legacy Member
:wtf: "ik kon niet op de knopkes duwen?"
het lijk mij wel relevant want als je hierin overdrijft dan overdrijf je misschien wel in de security hun aanpak en uw gedrag.
En ge waard toch aan't wenen omdat ge niemand kon contacteren?

Lobmans

Legacy Member
Juridische stappen zou ik zeker niet ondernemen, dat zou echt overdreven zijn en haalt toch niets uit. Maarja aangezien proberen niets kost, zou ik als ik u was gewoon eens een beleefde brief sturen naar de organisatie. Leg op een FATSOENLIJKE manier uit wat er gebeurd is, geef toe dat het idd klopt dat gij ergens ook wel in fout waart, maar dat de security over de schreef is gegaan en dit u echt wel choqueerde. Laat vervolgens ook nog eens blijken dat ge er écht wel kapot van waart dat dit gebeurde, omdat ge uw zuurverdiende centen nu kwijt waart.. Vermeld dan op het eind dat je echter niet moeilijk wilt doen, maar gewoon hoopt dat er toch iets geregeld kan worden.
Indien ge dat allemaal op een beleefde en fatsoenlijke manier uitlegt, lijkt de kans me vrij reëel dat ze u een vergoeding ofzo geven, kwestie van u 'te vriend' te houden. (en de prijs van één ticket is voor hun uiteindelijk toch peanuts he...) :)

REDNIK

Legacy Member
Lobmans zei:
Juridische stappen zou ik zeker niet ondernemen, dat zou echt overdreven zijn en haalt toch niets uit. Maarja aangezien proberen niets kost, zou ik als ik u was gewoon eens een beleefde brief sturen naar de organisatie. Leg op een FATSOENLIJKE manier uit wat er gebeurd is, geef toe dat het idd klopt dat gij ergens ook wel in fout waart, maar dat de security over de schreef is gegaan en dit u echt wel choqueerde. Laat vervolgens ook nog eens blijken dat ge er écht wel kapot van waart dat dit gebeurde, omdat ge uw zuurverdiende centen nu kwijt waart.. Vermeld dan op het eind dat je echter niet moeilijk wilt doen, maar gewoon hoopt dat er toch iets geregeld kan worden.
Indien ge dat allemaal op een beleefde en fatsoenlijke manier uitlegt, lijkt de kans me vrij reëel dat ze u een vergoeding ofzo geven, kwestie van u 'te vriend' te houden. (en de prijs van één ticket is voor hun uiteindelijk toch peanuts he...) :)

jup, zou ik ook doen in haar plaats :)

ANIMAL

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
:wtf: "ik kon niet op de knopkes duwen?"
het lijk mij wel relevant want als je hierin overdrijft dan overdrijf je misschien wel in de security hun aanpak en uw gedrag.
En ge waard toch aan't wenen omdat ge niemand kon contacteren?

Ja als k nie op mijn knopkes kan drukken kan ik niemand contacteren hè slimmeke :) ik heb mijn kaart in iemand anders zijn gsm moet steken (gewoon 2 kerels aangesproken die gezien hadden wat er gebeurd was), en met die hun gsm naar mij zus gebeld.

ANIMAL

Legacy Member
Lobmans zei:
Juridische stappen zou ik zeker niet ondernemen, dat zou echt overdreven zijn en haalt toch niets uit. Maarja aangezien proberen niets kost, zou ik als ik u was gewoon eens een beleefde brief sturen naar de organisatie. Leg op een FATSOENLIJKE manier uit wat er gebeurd is, geef toe dat het idd klopt dat gij ergens ook wel in fout waart, maar dat de security over de schreef is gegaan en dit u echt wel choqueerde. Laat vervolgens ook nog eens blijken dat ge er écht wel kapot van waart dat dit gebeurde, omdat ge uw zuurverdiende centen nu kwijt waart.. Vermeld dan op het eind dat je echter niet moeilijk wilt doen, maar gewoon hoopt dat er toch iets geregeld kan worden.
Indien ge dat allemaal op een beleefde en fatsoenlijke manier uitlegt, lijkt de kans me vrij reëel dat ze u een vergoeding ofzo geven, kwestie van u 'te vriend' te houden. (en de prijs van één ticket is voor hun uiteindelijk toch peanuts he...) :)

Dat is best wel een goed idee!
En ik hoef niet eens geld te krijgen voor mijn combiticket, maar ik zou echt heel graag het geld terugkrijgen dat ik de dag erna aan mijn dagticket heb moetne betalen.
Thankyou, ik vind dit echt wel het proberen waard ! :)

ANIMAL

Legacy Member
Valkyrion zei:
Mrja, de helft van die DJ's speelt nie eens live, die gasten staan daar gwn me een opgenomen set...

Maar als het al een opgenomen set is hebben ze wel op voorhand hun setlist en mixen en overgangen en heel die boel klaargemaakt. In principe maakt het niet zoveel verschil, maar t is natuurlijk veeeeel sjieker als t allemaal op t moment zelf gebeurt.

Diamond

Legacy Member
Wat mij vooral opvalt, is dat ge het aan het dramatiseren zijt in uw voordeel ja ! :)

Utred

Legacy Member
ANIMAL zei:
De kunst is hoe ge die platen aan elkaar mixt, wanneer ge welke zet, ge kunt niet zomaar het ene plaatje na het andere opsmijten. Timing is zooooo essentieel vr een dj!
Een dj zonder timing is als een band met een zanger die vals zingt, ofzo =)
Als ze hun overgang 10 seconden te vroeg brengen, geen kat die da merkt. Het publiek in de boiler en dance hall heeft geen enkel gevoel voor ritme.
Getuige daarvan het belachelijke geroep waar ze veel nummers mee verkloten.
Al wie de remix van breathe heeft gezien van The Subs weet waarover ik het heb, het einde werd gans verkloot door dat idiote geschreeuw.

shiftyke

Legacy Member
bwa ik heb weinig fouten gehoord zaterdag, enkel dave clarke heeft een kleintje gemaakt :p

edit: Nee, don rimini maakte er wel wa :sop:

ANIMAL

Legacy Member
Ik heb veel te weinig dj's gezien om fouten opgemerkt te kunne hebben :')
Van degenen die k gezien heb zijn noisia en dr. lektroluv wel blijven hangen.
Noisia supergoede d&b set, dr. lektroluv héééél spijtig da k die nie heb kunne uitzien, hij was 15mins bezig fzo en ik moest door.

n9ne

Legacy Member
Kheb wel iet grappig gezien, kerel probeerde nen halven liter binnen te smokkelen, security zie dat, kerel wil da nog rap opendoen, da bliksken spetst open : recht op dienen security gast :')

Just me

Legacy Member
Nadat ik vanvoor was na het crowdsurfen bij Blackbox Revelation zei die kerel da daar stond ook "komt maar mee we gaan u bandje afknippen" en pakte mij kei hard bij mijne arm.. Vind da er wel over gaan.. Ja het staat in het regelement dat dat niet mag maar op een rock concert gebeurt dat toch eenmaal? Lang leven groezrock..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
bij ne maat van mij is de security er trouwens ook wel lichtjes over gegaan vind ik.

situatie: er was dus het zoveelste vuurke aan de main stage. maat van mij smijt daar 1x een stuk papier op (ok het mag ni) ma daar worden 10talle vuurkes gefikt op da moment en ja hij smijt er just iets op, secu zit het, sleure hem mee en tjak bandje over :p was gelukkig wel laatste avond :p

ik vraag mij trouwens af of ze crowdsurfers hun bandje ook uittrekke :p met enter shikari heb ik er zeker 3 ofzo uit het volk zien gesleurd worden door die sjarels :p

shiftyke

Legacy Member
vroeger trokken ze ne foto van u als ge op surfen gepakt werd en dan als ge nen 2de keer gepakt werd ist knip knip
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan