Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DKsissor_

Legacy Member
ANIMAL zei:
Hah ; eindelijk iemand die snapt wat er werkelijk aan de hand was xD
Ik heb denk ik gewoon dikke pech gehad dat ik die kerels tegenhad.
maarja, t is gebeurd !
Hoe dwaas moet ge zijn om met da fleske in uw hand proberen door te lopen :unsure:
come on!
Duw dat ding in uw onderbroek en wandel door :cool:(it always works :p)

ANIMAL

Legacy Member
rammsein zei:
Hoe dwaas moet ge zijn om met da fleske in uw hand proberen door te lopen :unsure:
come on!
Duw dat ding in uw onderbroek en wandel door :cool:(it always works :p)

Zoals ik al zei: dopke was er al vanaf, we konden da nergens meer steken ..

n9ne

Legacy Member
Drink het dan op voor ge binnen gaat :)

Als uw pa hiervoor iemand wil aanklagen gaan ze hem ook eens goed uitlachen ze.

_DKsissor_

Legacy Member
ANIMAL zei:
Zoals ik al zei: dopke was er al vanaf, we konden da nergens meer steken ..
wij hadden onze achterzakken vol met dopkes steken omdat ze dat constant van ons water afdraaide :p.
Be prepared for everything :lol:

ANIMAL

Legacy Member
rammsein zei:
wij hadden onze achterzakken vol met dopkes steken omdat ze dat constant van ons water afdraaide :p.
Be prepared for everything :lol:

Ja, da deden wij de zaterdag ook xD
Daarvoor moet dan eerst uw bandje afgeknipt worden, om t verstand te krijgen van dopkes in uw zakken te steken :p

n9ne

Legacy Member
Ge waart met twee, dan moe een half literke toch lukken zeker !
En hebt ge trouwens mijn vorige post gelezen? Hoe komt gij er dan op dat hun maatregel onterecht was?

_ns_

Legacy Member
Ah bon, dat verklaart het wenen :D.

Mjah natuurlijk wel kak, uw tickets in de vuilbak mogen smijten. Secuirty was natuurlijk in z'n recht, al rechtvaardigt dat niet echt de aanpak, die kerels waren echt gewoon whiners tot en met. En maar nen halve liter, drinken godverdomme!

ANIMAL

Legacy Member
forn9 zei:
Als uw pa hiervoor iemand wil aanklagen gaan ze hem ook eens goed uitlachen ze.

Don't think so!
Die mannen van de security zijn ferm hun boekske te buiten gegaan zenne.
Al van bij t begin trouwens, zo twee kerel mogen een meiske van 18 nie naar buiten sleuren. Laat staan tegen een muur drukken buiten. Moeten ze vrouwen voor inschakelen (en das gene zever, kameraad vn de security heeft tzelfs nog gezegd.)
En dan ook nog zeggen dat ze in mijn pols gaan snijden?
Sorry ze, mr ze waren echt meer dan fout ..

ANIMAL

Legacy Member
forn9 zei:
Ge waart met twee, dan moe een half literke toch lukken zeker !
En hebt ge trouwens mijn vorige post gelezen? Hoe komt gij er dan op dat hun maatregel onterecht was?

Omdat ze da fleske gewoon kapotgeknepen hebben over mij uit, duh !
Ze hebben niet eens gewoon de moeite gedaan van te zeggen dat k het moest afgeven of leeggieten, dat doen ze bij alle andere mensen wél

_DKsissor_

Legacy Member
hoe knijpt ge trouwens een fleske kapot:p
Wat een beesten moeten da geweest zijn

ANIMAL

Legacy Member
rammsein zei:
hoe knijpt ge trouwens een fleske kapot:p
Wat een beesten moeten da geweest zijn

voor de 3e keer: er zat geen dopke op ..
knijp er ene keer op n alles vliegt eruit

Twilkie

Legacy Member
@ANIMAL:

Uit het PP regelement:

- Bier is verkrijgbaar op het terrein, andere alcohol is niet toegelaten.
- Wie de regels overtreedt, wordt de toegang tot festivalsite geweigerd. Tickets worden niet terugbetaald.

Je hebt ten eerste alcohol bij wat niet mag en je bent proberen te gaan lopen.
Misschien cru om te zeggen maar eigenschuld; Had het flesje afgenomen en aan de security gegeven. Dan was er waarschijnlijk niets gebeurd.

En de organisatie aanklagen 'good luck' zou ik zeggen.

JackM

Legacy Member
Ge kunt mss zeggen da de muziek te luid stond en ge zo de secu nie gehoord hebt :unsure:









>_>

Conqie

Legacy Member
:rofl: het verschil in toon van jullie, eerst iedereen goed aan't afgeven op haar tot ze zegt dat ze een meisje is :niceone:

Anyway, mijn mening, gast of meisje, reactie van security is erover, uw redenering van te gaan lopen was dom. en aanklagen is nog dommer, ik zou gewoon uit wraak proberen te binnengeraken zijn op een andere manier.

Secondly, hoe kunnen we uw verhaal geloven als er al duidelijk dikke leugens in zitten?
Gsm kapot, van een half liter'ke rode vodka, pleaaase.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan