Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klopgeest

Legacy Member
En al bij al, ge kunt niks doen, want ge hebt een regel overtreden, en dan mogen ze u de toegang tot ontzeggen ;)

al is het natuurlijk een serieuze bummer als je ziet dat iedereen dat doet

ANIMAL

Legacy Member
Mad.Villain zei:
ik geloof u niet

Ik had ook niet verwacht dat iedereen mij ging geloven,
maar ik spreek de waarheid :)

Het is inderdaad een ongeloofwaardig verhaal, anders zou mijn papa de organisatie ook niet willen aanklagen hè

ANIMAL

Legacy Member
Klopgeest zei:
En al bij al, ge kunt niks doen, want ge hebt een regel overtreden, en dan mogen ze u de toegang tot ontzeggen ;)

al is het natuurlijk een serieuze bummer als je ziet dat iedereen dat doet

Regel overtreden, oke, maar wel een regel die 100en mensen elke dag overtreden.
En dat ze mij de toegang mochten ontzeggen vond ik er toch net wel overgaan hoor.

felixdraait

Legacy Member
Ik hanteer eerder het principe 'drank wegsteken en proberen binnengaan; vinden ze het: spijtig, vinden ze het niet: feestje'.

Met drank beginnen binnenlopen vind ik er redelijk zwaar over en ik kan mij voorstellen dat die security serieus schrik heeft dat iedereen dat begint te doen, want éénen die loopt kunt ge tegenhouden, maar 50 nie ze.

ANIMAL

Legacy Member
ns boy zei:
Ge zijt beginnen wenen?

Ja, ik ben beginnen te wenen, vind ge da zo raar?
Ik had totaal nie verwacht dat die manne mijn bandje ginge overdoen, k was keihard verschoten. Kheb heel die avond nog zitte janken.

_ns_

Legacy Member
Haha, eerst beginnen blijten en dan de papa erbij roepn, :rofl:. Face it like a man en ga door he.

Edit: tenzij ge een meiske of janet zijt, lijkt me dat raar ja :).

*Bios*

Legacy Member
ANIMAL zei:
alsof ik ging gaan lopen ofzo, terwijl ik gans de tijd nog ni tegengewerkt had.

Dude ge wou gaan lopen me sterke drank, hoe kunde dan zeggen da ge ni hebt tegengewerkt of ni in fout zijt...
En aangezien ge dan zijt gaan wenen veronderstellek da ge 14 ofzo bent en dan vindt ik het meer dan normaal dat ze u ni doorlaten me sterke drank.

ANIMAL

Legacy Member
felixdraait zei:
Ik hanteer eerder het principe 'drank wegsteken en proberen binnengaan; vinden ze het: spijtig, vinden ze het niet: feestje'.

Met drank beginnen binnenlopen vind ik er redelijk zwaar over en ik kan mij voorstellen dat die security serieus schrik heeft dat iedereen dat begint te doen, want éénen die loopt kunt ge tegenhouden, maar 50 nie ze.

Ja, wij verstoppen het normaal ook altijd.
Maar het dopje was er al vanaf, dus we konden het niet meer wegsteken.

Ik had er niet mee mogen gaan lopen nee, maar dan nog vond ik het te drastisch dat ze mijn bandje overknipten.

shiftyke

Legacy Member
ik heb ook een fles drank binnengesmokkeld maar als dat zou mislukken zou ik de fles gewoon afgeven en gaan feesten, je kent de risico's ;)

ANIMAL

Legacy Member
*Bios* zei:
Dude ge wou gaan lopen me sterke drank, hoe kunde dan zeggen da ge ni hebt tegengewerkt of ni in fout zijt...
En aangezien ge dan zijt gaan wenen veronderstellek da ge 14 ofzo bent en dan vindt ik het meer dan normaal dat ze u ni doorlaten me sterke drank.


Ik ben wél in de fout, maar bandje overknippen was NIET de juiste maatregel.
Ik ben een meisje van 18 dat een hele nacht gewerkt heeft voor haar combibandje, sorry maar sommige mensen hebben nog gevoelens 8-)

shiftyke

Legacy Member
ANIMAL zei:
Ik ben wél in de fout, maar bandje overknippen was NIET de juiste maatregel.
Ik ben een meisje van 18 dat een hele nacht gewerkt heeft voor haar combibandje, sorry maar sommige mensen hebben nog gevoelens 8-)

dat verklaart het wenen al :p

(n/o)

ANIMAL

Legacy Member
shiftyke zei:
ik heb ook een fles drank binnengesmokkeld maar als dat zou mislukken zou ik de fles gewoon afgeven en gaan feesten, je kent de risico's ;)

Als ze mij vastgepakt hadden en gevraagd hadden van die fles af te geven had ik dat ook gedaan, maar in plaats van dat te vragen, knepen ze t flesje kapot over mij ...

ANIMAL

Legacy Member
Seg manne, ni zagen over da janken hè :')
Ik was daar echt nie goed van, khad een hele nacht wakker gebleven en ambetant werk gedaan, dr zijn nog meisjes die gejankt zouden hebbe in mijn situatie ze ^^

n9ne

Legacy Member
Rofl dude wtf, ge had drank bij wat niet mocht, ze pakken u, face it. En ge wou dan nog gaan lopen ook. IMO is het totaal niet onterecht van die mannen ze.

//edit, laatste pagina nog niet gelezen.

Maar sowieso :

- Bier is verkrijgbaar op het terrein, andere alcohol is niet toegelaten.
- We dringen er ten zeerste op aan geen naburige velden of eigendommen te beschadigen. Overlast bij de buren kan de toekomst van Pukkelpop in gevaar brengen.
- Wie de regels overtreedt, wordt de toegang tot festivalsite geweigerd. Tickets worden niet terugbetaald.

Dus wel een gepaste maatregel :)

sw1ss

Legacy Member
En waarschijnlijk hadden die mannen van de Security ook al wat last van de warmte en als er dan de zoveelste met wat drank probeert binnen te raken dat ze eens uit hun krammen schieten en zo een drastische maatregel nemen. Best wel kut anders. :)

ANIMAL

Legacy Member
Markeerstift zei:
En waarschijnlijk hadden die mannen van de Security ook al wat last van de warmte en als er dan de zoveelste met wat drank probeert binnen te raken dat ze eens uit hun krammen schieten en zo een drastische maatregel nemen. Best wel kut anders. :)

Hah ; eindelijk iemand die snapt wat er werkelijk aan de hand was xD
Ik heb denk ik gewoon dikke pech gehad dat ik die kerels tegenhad.
maarja, t is gebeurd !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan