Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:ik geloof u niet
Klopgeest zei:En al bij al, ge kunt niks doen, want ge hebt een regel overtreden, en dan mogen ze u de toegang tot ontzeggen
al is het natuurlijk een serieuze bummer als je ziet dat iedereen dat doet
ns boy zei:Ge zijt beginnen wenen?
ANIMAL zei:alsof ik ging gaan lopen ofzo, terwijl ik gans de tijd nog ni tegengewerkt had.
felixdraait zei:Ik hanteer eerder het principe 'drank wegsteken en proberen binnengaan; vinden ze het: spijtig, vinden ze het niet: feestje'.
Met drank beginnen binnenlopen vind ik er redelijk zwaar over en ik kan mij voorstellen dat die security serieus schrik heeft dat iedereen dat begint te doen, want éénen die loopt kunt ge tegenhouden, maar 50 nie ze.
*Bios* zei:Dude ge wou gaan lopen me sterke drank, hoe kunde dan zeggen da ge ni hebt tegengewerkt of ni in fout zijt...
En aangezien ge dan zijt gaan wenen veronderstellek da ge 14 ofzo bent en dan vindt ik het meer dan normaal dat ze u ni doorlaten me sterke drank.

ANIMAL zei:Ik ben wél in de fout, maar bandje overknippen was NIET de juiste maatregel.
Ik ben een meisje van 18 dat een hele nacht gewerkt heeft voor haar combibandje, sorry maar sommige mensen hebben nog gevoelens![]()

shiftyke zei:ik heb ook een fles drank binnengesmokkeld maar als dat zou mislukken zou ik de fles gewoon afgeven en gaan feesten, je kent de risico's![]()

Markeerstift zei:En waarschijnlijk hadden die mannen van de Security ook al wat last van de warmte en als er dan de zoveelste met wat drank probeert binnen te raken dat ze eens uit hun krammen schieten en zo een drastische maatregel nemen. Best wel kut anders.![]()