Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chimmy

Legacy Member
insane clown zei:
... En die zever dat 'echte artiesten' effectief werken is ook afgezaagd :(

Het is een afgezaagd punt maar daarom is de waarheid er nog niet uit. DJ's draaien nog altijd (voornamelijk) andersmans muziek en moeten niet permanent een instrument foutloos bespelen. Het kost wel enige skills om goed te draaien, daar niet van, maar het is nog altijd een genre apart van de standaard live artiest. Maar laten we die discussie maar niet oplaaien hier :unsure:

shiftyke

Legacy Member
Valkyrion zei:

ik lees hier complete nonsen man! Ik heb niet echt zin om alles wat ge daar zegt te ontkrachten aangezien we dan weer op een nutteloze discussie uit gaan draaien. Maar ik zal 1 ding zingen, elektronische genres horen maar al te goed thuis op Pukkelpop!

Cirja zei:
Wow kijk, ik kan op 6 snaren spelen, ik kan op een drumvelleke slaan, oh kijk ik kan wat met mn kop bewegen.
En dan nog eens saaie muziek...

Dude kak niet over dingen waar je niks van weet, idiot.

maar gij slaagt even hard den bal mis hoor!

Appelen met peren vergelijken noem ik het! Dj'n kan idd iedereen leren maar het is een kunst om zo'n massa aan het dansen te krijgen en op "6 snaren" spelen is niet zo simpel als het lijkt!

ANIMAL

Legacy Member
Was er iemand vrijdagavond rond 2u in de buurt van de ingang,
en heeft er iemand toen gezien dat mijn bandje (zeer onterecht) afgeknipt werd?

Bertold

Legacy Member
Nee niemand heeft het gezien en waarschijnlijk zullen ze wel een reden gehad hebben, ze gaan dat echt niet voor niets doen ...

edit : maar aub vertel het ons , waarom werd het gedaan?

Bad Religion

Legacy Member
heeft new found glory iets gespeeld van 'international superheroes of hardcore' ?

Pred

Legacy Member
als ik hier lees dat in de boilerroom ne keer of 4 per dag 'bonkers' en 'riverside modderfukkers' terugkwam dan stel ik mij toch vragen bij het niveau/nut van het gros van die dj's daar zenne. dat draait ne dj op een q-music fuif ook.

en ik heb niks tegen dj's of elektronische muziek hoor...

Chalk

Legacy Member
ANIMAL zei:
Was er iemand vrijdagavond rond 2u in de buurt van de ingang,
en heeft er iemand toen gezien dat mijn bandje (zeer onterecht) afgeknipt werd?

Ik weet niet meer welke dag noch hoe laat het was. Maar ik heb wel iemand (2 pers. voor mij) gezien ja. 16/17j ?
Een vrouw die lang aan het wringen was tot het bandje bijna! uit was en zei dat "hier gaat met die mee voor een nieuw bandje"

Maar bij u ist gewoon afgeknipt?

REDNIK

Legacy Member
ja kvond ook imo dat de meeste dj's zich verlaagde naar een te commercieel niveau (bonkers, riverside, ...), uiteindelijk nie veel in boiler gezeten

JackM

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
ja kvond ook imo dat de meeste dj's zich verlaagde naar een te commercieel niveau (bonkers, riverside, ...), uiteindelijk nie veel in boiler gezeten

Men maten die naar tocadisco zijn geweest zeiden dat ook, dat em maar ne platte commerciele set had gespeeld da normaal nie zen ding is.

shiftyke

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Men maten die naar tocadisco zijn geweest zeiden dat ook, dat em maar ne platte commerciele set had gespeeld da normaal nie zen ding is.

tocadisco speelde voor af gemixte set, eerste half uur dat ik gezien heb bestond uit: let me back up, big money comin, bonkers, raven en streetgirls

_ns_

Legacy Member
Maakt toch niet of het commercieel is of niet, zolang het maar goede muziek is. Wat is dan btw allemaal non-comm. voor jullie?

Op alles gwn alles geven :D.

boostah

Legacy Member
ns boy zei:
Maakt toch niet of het commercieel is of niet, zolang het maar goede muziek is. Wat is dan btw allemaal non-comm. voor jullie?

Op alles gwn alles geven :D.

bah, beste oplossing zou zijn om meer genres aan bod te laten komen (elektronisch dak over spreek eh), nu is het eigenlijk elektro/ drum 'n bass in de boiler, behalve dan zaterdag avond. En net het opvallende is dat er evenveel man stond bij een dave clarke dan bv bbs (alle tzal wel iets schelen ma you get the point) wat toch wel toont dat er ruimte is voor andere genres binnenin die grenzen

Kid_C

Legacy Member
boostah zei:
bah, beste oplossing zou zijn om meer genres aan bod te laten komen (elektronisch dak over spreek eh), nu is het eigenlijk elektro/ drum 'n bass in de boiler, behalve dan zaterdag avond. En net het opvallende is dat er evenveel man stond bij een dave clarke dan bv bbs (alle tzal wel iets schelen ma you get the point) wat toch wel toont dat er ruimte is voor andere genres binnenin die grenzen

Niet vergeten dat Dave Clarke echt wel een grote naam is.

Narckill

Legacy Member
Tocadisco had mss een commercieele set,, maar hij had wel iedereen mee he. Iedereen was aan het losgaan. Net gelijk iedereen ook los gaat op Riverside en Bonkers ! Ik ben zelf een DJ, en het is helemaal niet zo gemakkelijk als iedereen denkt ! Geen enkel instrument is trouwens gemakkelijk om te spelen !

REDNIK

Legacy Member
pfff da noem ik geen dj meer ze, da noem ik een discobar lak da hier op elke kermis fuif sta

Hekje#

Legacy Member
shiftyke zei:
ik lees hier complete nonsen man! Ik heb niet echt zin om alles wat ge daar zegt te ontkrachten aangezien we dan weer op een nutteloze discussie uit gaan draaien. Maar ik zal 1 ding zingen, elektronische genres horen maar al te goed thuis op Pukkelpop!



maar gij slaagt even hard den bal mis hoor!

Appelen met peren vergelijken noem ik het! Dj'n kan idd iedereen leren maar het is een kunst om zo'n massa aan het dansen te krijgen en op "6 snaren" spelen is niet zo simpel als het lijkt!



Ik bedoelde het ook sarcastisch, omdat iemand hier commentaar had op DJ's. Ja ik zit constant in de boiler of dance hall, maar daarom zit ik de rock nog niet af te breken (dat was dus sarcastisch)...

Torche

Legacy Member
Jep, tijd voor de wat minder gekendere elektronische genres. Toch straf dat het in Dour wel gaat met 'onbekende' namen als Bogdan Raczynski, Venetian Snares of Richard Devine...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan