forn9 zei:
Ja kom, post dat verhaal hier nu maar is
Vrijdagavond vertrokken wij om iets voor 2 naar de wei, om te gaan feesten in de boiler. Ik had de nacht ervoor gans de nacht gewerkt (00u tot 11u), dus totaal niet geslapen, en da allemaal voor mijn combi ticket. We hadden een half liter flesje gevuld met rode wodka. Ik had da flesje in mijn ene hand, terwijl ze mijn rugzak aan de andere kant aan t controleren waren. Toen kwam mijn vriendin langs mij door en nam da flesje uit mijn hand en liep ermee door. Die mevrouw da mijn rugzak aan t doen was had da gezien en zei tegen haar collega da die vriendin vn mij sterke drank had. Dan was ze klaar met mijn rugzak, loop ik naar die vriendin toe, en trek da flesje uit haar hand, met de intentie van te gaan lopen. Grijpen 2 kasten van de security mij vast, knijpen da flesje kapot over mij (niet eens gezegd: kap het leeg, of weet ik veel wat), dus ik hinh helemaal vol met rode wodka, sleuren die mij naar buiten, behandelen mij alsof k weet nie wa voor een crimineel ben. terwijl ik al die tijd, terwijl we naar buiten gingen, niet eens tegenwrong. Omdat ik dacht dat ze mij een preek gingen geven ofzo, want ik had natuurlijk niet moeten gaan lopen. Komen we buiten, duwen ze mij daar tegen da geel brakske, zegt de ene vent nog tegen de andere: houd ze vast! alsof ik ging gaan lopen ofzo, terwijl ik gans de tijd nog ni tegengewerkt had. En dan haalde hij zijn mesje boven om mijn bandje over te snijden. Kben dan beginnen te wenen en k hield mijn hand op mijn bandje, dat ze t ni mochten doen. zei die vent tegen mij: doe uw hand weg of ik snij in uw pols.
Ik weet dat er heel veel mensen gaan denken dat ik overdrijf, of weetikveel wat, maar ik heb getuigen genoeg, en ik weet dat ik de waarheid spreek. Die vriendin die erbij was was er niet goed van, dat die mannen van de security zo straf reageerden. Ik heb een vriend die security staat in op rock werchter, op marktrock en dit jaar ook op pukkelpop in de shelter, en die zei achteraf dat die mannen zwaar in de fout gegaan zijn, dat ik gewoon pech heb gehad van de verkeerde tegen te hebbe.
Een vriend van mij is mij achteraf ook nog kome zoeken, want niemand wist waar ik was (k kon de camping niet op, en gsm was kapot door de alcohol erover). Dan heeft die aan die mannen gevraagd wat er gebeurd was. Die hebben hetzelfde verhaal verteld, waarop die kameraad vroeg waarom ze dan mijn bandje overgeknipt hadden, want hij vond dat er toch ook zwaar overgaan. daarop hadden die venten geantwoord: 'wij moeten toch ook een beetje ons gezag laten gelden hè, als we haar hadden laten lopen, kwam morgen iedereen hier met alcohol binnenlopen, iedereen had dat gezien.'
Toen ik dat hoorde werd ik helemaal gek. er lopen elke dag 100en mensen met alcohol binnen, en mijn bandje knippen ze over
Bon, conclusie: het was oneerlijk.
En ge moogt uw eigen mening geven, ge moogt mij tegenspreken, maar ga mij nu niet zitten afbreken ofzo, JULLIE vroegen voor mijn verhaal, ik heb het gegeven.