Bertold
Legacy Member
ns boy zei:
*ziet 1000 15jarigen in ontbloot bovenlijf*
tja

het eerste jaar dat ik naar pukkel ging vond ik die boiler nog wel iets hebben, na al die jaren is het niet meer dan een tent vol gehypete elektro trash geworden?
(oké is een wel heel extreme statement maar heb toch dat gevoel als ik dat filmke hierboven zie)
.
.
Met altes kamuffel en gebrunn gebrunn toch wel als hoogtepunten. Kiekevel!! :O

Als grote fan van apparat heb ek ook van moderat zeer intens kunnen genieten. Toch wel goeie zweefmuziek en terwijl ook goed geven. Nog in de trance van gans den avond ook daar genoten van de super sfeer die er hing.



of toch ni da ik het besef!