Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Hij is dan zelf nog maar 16, voor de goeie tijd van The Subs ben je telaat. :)

_ns_

Legacy Member
Ik had eigenlijk altijd T-shirts aan, ontbloot bovenlijf is nen te hoge margifactor :unsure:.

Sfeer was gewoonweg zalig overal, maakt niet uit wie er achter mij staat hoor ;).


Btw Tuninboy, ge zijt ochot 2 jaar ouder dan mij :').

Bertold

Legacy Member
Timmo70 zei:
Dat is maar normaal als het 35 graden is zeker?

Tuurlijk, tis gewoon n beeld dat voor mij een vreemde sfeer oproept (die mij wat doet walgen bij de hele elektrohype)

Slabby

Legacy Member
Jack Malibu zei:
De vrijdag dan direct vol goesting naar paul kalkbrenner afgezakt. En goho, wat een set. Khad wel het gevoel dat ek van de enige was daar vanvoor die meer kende dan enkel maar sky and sand. Maar fuck it, ik stond er en paul stond er en da was voor mij op dat moment het belangrijkste. Kheb echt zwaar genoten van zen set. Berlin calling heeft hier dan ook heel veel opgelegen en nu in zo'n livejasje aaneen :love: Met altes kamuffel en gebrunn gebrunn toch wel als hoogtepunten. Kiekevel!! :O

Ik had ook het gevoel dat alleman daar stond voor Sky and Sand. Ik was samen gegaan met twee maten die zijn muziek niet echt kenden en vonden het echt saai. Ik daarentegen vond het een za-li-ge set! Respect dat hij Sky and Sand in een nieuw jasje had gestoken want hij het evengoed doodgewoon kunnen afspelen zonder boe of ba. Kvond het wel straf dat weinigen dat precies apprecieerden. Dien mens doet al es de moeite...
En zoals je zegt: Gebrunn Gebrunn :music::music: en Queer Fellow :music::music:

Jack Malibu zei:
Gelukkig een goede keuze die ek had gemaakt :D Als grote fan van apparat heb ek ook van moderat zeer intens kunnen genieten. Toch wel goeie zweefmuziek en terwijl ook goed geven. Nog in de trance van gans den avond ook daar genoten van de super sfeer die er hing.

Dikke ²!
De enige keer op Pukkelpop dat ik echt helemaal vooraan wou staan. Zo'n muziek moet je gewoon voelen. Wel een verassing toen ze plots een track van Modeselektor er tussen vlamden :love: Stiekem hoopte ik daarna op Arcadia van Apparat maar het mocht niet wezen :drool:

Jack Malibu zei:
Respect aan degene die dit gans gelezen hebben!

:oink:

Hekje#

Legacy Member
Wa een zagers zitten hier toch da, blijf volgend jaar aub allemaal thuis...
Ik vind sommige mensen daar ook overdreven. Ik ben ook nie zo voor van die klakskes manne (al had ik er eentje aan de hele pkp omdat de zon op mn kop insloeg) in ben ook niet zo voor ontbloot bovenlijf, maar komaan het was ne moment 38 graden, in de boiler zeker 50...

Dus stop eens met whinen en negeer die mensen gewoon en ga dan naar wat gebrul in de shelter ofzo kijken he..

Tuninboy

Legacy Member
ns boy zei:
Ik had eigenlijk altijd T-shirts aan, ontbloot bovenlijf is nen te hoge margifactor :unsure:.

Sfeer was gewoonweg zalig overal, maakt niet uit wie er achter mij staat hoor ;).


Btw Tuninboy, ge zijt ochot 2 jaar ouder dan mij :').


Wat maakt dat uit ?

Toen ik zo oud was kende ik ook artiesten voor de hype.

felixdraait

Legacy Member
Cirja zei:
Wa een zagers zitten hier toch da, blijf volgend jaar aub allemaal thuis...
Ik vind sommige mensen daar ook overdreven. Ik ben ook nie zo voor van die klakskes manne (al had ik er eentje aan de hele pkp omdat de zon op mn kop insloeg) in ben ook niet zo voor ontbloot bovenlijf, maar komaan het was ne moment 38 graden, in de boiler zeker 50...

Dus stop eens met whinen en negeer die mensen gewoon en ga dan naar wat gebrul in de shelter ofzo kijken he..

Second this. Ik herinner mij vooral toffe (en oms zatte) gesprekken met mensen die ge van haar noch pluim kent, goed weer en goeie muziek.

Ik heb mij ook soms geërgerd aan guido's en platen die ik al veel te veel gehoord heb, maar als dat het enige is dat ge aan uw festival overhoudt, zijt ge toch verkeerd bezig en zijde volgens mij nie bepaald in staat om de zaken te relativeren.

Bertold

Legacy Member
Het volk op zich kan mij echt geen f*** schelen, maar als de kwaliteit van de line up lijdt onder het publiek dat het festival aantrekt dan kan het mij wel schelen en erger ik mij daar aan :)

JackM

Legacy Member
rubinioke zei:
Ik had ook het gevoel dat alleman daar stond voor Sky and Sand. Ik was samen gegaan met twee maten die zijn muziek niet echt kenden en vonden het echt saai. Ik daarentegen vond het een za-li-ge set! Respect dat hij Sky and Sand in een nieuw jasje had gestoken want hij het evengoed doodgewoon kunnen afspelen zonder boe of ba. Kvond het wel straf dat weinigen dat precies apprecieerden. Dien mens doet al es de moeite...
En zoals je zegt: Gebrunn Gebrunn :music::music: en Queer Fellow :music::music:

Het deed mij denken aan Trentemoller 2 jaar geleden. Ook zo ne hoop man die ging voor zen moan remix en zen remix van euhm, die track waar ek niemeer kan opkomen :p
Toen liep ook den helft weg toen bleek dat em allemaal onbekende tracks voor hun speelde :love:

Dagmar

Legacy Member
Ja heb Chokri daar ook zien lopen tijdens my bloody valentine, stond daar toch wel even eigenlijk en ging dan weg.. wrs wat in paniek ofzo:D

mja ik stond helemaal vanvoor en voel toch niks aan men oren:o of toch ni da ik het besef!

en blablablablabla my bloody valentine was geniaal blablablablablabla

Vlees

Legacy Member
't is erg! Heb eens respect voor iedereen, je gaat daar toch heen om je te amuseren. Ik ging ook voor't eerst naar pukkelpop als ik 15/16 was .. Uw leeftijd maakt u echt niet hipper dan iemand anders.
Als ge zo heel de tijd naar de mensen zit te kijken van 'oh neen, zone guido, door dat shitvolk draaien die dj's nu constant bonkers' kom je niet echt over als een ruimdenkend persoon. Kga ook niet naar de metalheads zitten roepen van 'get a haircut you animal', zolang ze niet te dicht bij mij staan stinken is't allemaal goed (gniffel).

stoomboot

Legacy Member
De laserpen-idiootjes waren ook vreselijk.
Zeker bij Kraftwerk

En de muziek stond veel te hard. Bij Kraftwerk had ik zowaar oorpijn en stond bijna aan de bomenrij.

shiftyke

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Het deed mij denken aan Trentemoller 2 jaar geleden. Ook zo ne hoop man die ging voor zen moan remix en zen remix van euhm, die track waar ek niemeer kan opkomen :p
Toen liep ook den helft weg toen bleek dat em allemaal onbekende tracks voor hun speelde :love:

what else is there remix zeker?

mtm

Legacy Member
bt belgium zei:
Het volk op zich kan mij echt geen f*** schelen, maar als de kwaliteit van de line up lijdt onder het publiek dat het festival aantrekt dan kan het mij wel schelen en erger ik mij daar aan :)

100 percent de waarheid !

Ik vond dit jaar de line-up eigenlijk zelfs slecht, in tegenstelling tot wat je overal leest in de pers. Maar uiteindelijk is de sfeer op pukkelpop wel altijd goed en ontdekt ge wel eens iets wat echt goed is.

Ether

Legacy Member
Kvond de line-up op pukkelpop dit jaar ook wel iets minder als de voorbije jaren mjah, uiteindelijk me wel weer 4 dagen vollen bak geamuseerd, maar meer door het amusement dat we zelf gecreëerd hebben.

Tijden veranderen gewoon en daar moeten we mee leren leven, anders beginnen we te klinken als onze ouders ( "in mijne tijd gingen we om 8u weg en om 1u lagen we al in ons bed").
Dat wil niet zeggen dat ik toch eens mijmerend terugdenk aan de tijd dat de Boiler nog zo'n kleine circustent was aan gans de andere kant van waar ie nu staat maar jah.


Chokri zou moeten vragen aan de dj's dat ze wat minder commercieel spelen :ironic:
Kunde evengoed vragen aan pakweg Placebo om hun bekendste nummers niet te spelen. De mensen gaan nu eenmaal naar Dizzee Rascal om Bonkers te horen, live with it.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan