Ok, tijd voor een reportje.
Kvond het een van de beste festivals dat ek al gedaan heb, veel dingen die goed zaten. Oa, het weer. Goed weer is een must op een festival, maar het mocht toch net iets frisser zijn imo. Kben toch wel een beetje verbrand, maar gelukkig geen last fzo. Gelukkig maakt het overtollige bikinigeweld dat wel goed. Anderzijds had ek erdoor wel redelijk veel last van men hormonen.

We zaten vlak aan zo'n straat en dan ziet ge nogal es iets passeren.
Over de camping zelf heb ek nie echt zoveel te zeggen, of toch niks speciaals. De camping was gelijk we van pukkelpop gewoon zijn. Veel tenten dicht op mekaar, vuile stinkwc's, veel lawaai 's nachts en lang aanschuiven voor water.
Van de wc's heb ek daar eig geen gebruik gemaakt deze keer. Khad mij voorgenomen om tegen 50 cent in de bibliotheek te gaan kakken en kzen blij dak da toch gedaan heb.
Met da warm weer was het wel nog wa meer aanschuiven aan de watervoorzieningen dan anders, maarja, ge zijt op een festival, dus waarom zoude u opjagen. Tis niet dat ge anders veel nuttige dingen doet

De douches vondek persoonlijk wel ok. Ik ben elke dag gaan douchen rond de avond, wanneer de grootste warmte en rij weg was.
Wat me wel ook opviel was dat de camping al zo vroeg vol zat. We waren vroeg toegekomen rond een uur of 11.30 en der stond al een massa volk aan te schuiven.
Dan de woensdagavond naar die boilerparty geweest, samen met de rest van pukkelpop precies, want het stond er al fameus vol

Vol spanning van hoe den boiler er dit jaar zou uitzien, direct een kijkje gaan nemen. En jawadde, twas nogal dik

Ook de dance hall was dit jaar sjiek ingericht, veel beter of die stoeme bollen die er 2 jaar geleden hingen.
Den donderdag, klaar voor de 1e muziek:
Rond de middag zijn we dan es naar de wei getrokken, maar om eerlijk te zijn weet ek daar eig niks meer van. Der was nie echt iets dat ek speciaal wou zien. Wslk een stukje van sound of stereo gezien en the twang. Selah seu dan ook nog gehoord in de club toen we wa in de schaduw van de bomen zaten.
Dan 's avonds, met wat vertraging door de warmte terug gekeerd naar de wei voor deel 2 van den dag. Daar hebben we dan eerst simian mobile disco gezien. Da zei me eig nieveel omdat da nie echt men muziek is. Maar kmoet zeggen, live hebben ze me wel verrast. Dan halverwege hun set voortgegaan om naar the offspring te gaan kijken. Best een geslaagd optreden, veel liedjes die ek kon meezingen.
Dan terug naar den boiler, waar men maat eric pryds aant volgen was. Daar dan nog een goed uur gestaan. Twas wel niet direct men favoriete genre muziek, maar twas precies nog redelijk deep en kheb me er wel geamuseerd. Daarna ginder gebleven voor andy c. Waza, dik feestje daar. Kheb me eig ook nie echt gestoord aan den mc en gewoon goed doorgefeest. Men maten wouden de crookers zien, dus ben ek daar alleen achtergebleven

samen met wat plaatselijke dnbsletjes

Achter andy c zen ek dan terug naar den camping gegaan.
De vrijdag dan direct vol goesting naar paul kalkbrenner afgezakt. En goho, wat een set. Khad wel het gevoel dat ek van de enige was daar vanvoor die meer kende dan enkel maar sky and sand. Maar fuck it, ik stond er en paul stond er en da was voor mij op dat moment het belangrijkste. Kheb echt zwaar genoten van zen set. Berlin calling heeft hier dan ook heel veel opgelegen en nu in zo'n livejasje aaneen

Met altes kamuffel en gebrunn gebrunn toch wel als hoogtepunten. Kiekevel!! :O
Dan weer wa rondgehangen en dan naar buraka gaan zien. Kvond het nie echt men ding en dan maar weer wa rondgehangen en naar air traffic gaan kijken met een paar. Cavakes nog wel. Dan terug ff naar de camping, wa chillen en zweten en dan terug naar de wei. Wel te laat voor snow patrol, webben die op de camping wel goe gehoord en khad die bij U2 gezien dus kvond da nog zo erg nie.
Dan placebo, goed optreden weer goed kunnen meezingen. Goed geslaagd dus.
Daarna richting dance hall voor vitalic. Kheb daar met men maat op ne stoel kunnen zitten bij de gehandicapten. Em zat met zen voet in de plaaster en der zat anders toch niemand

Veel volkn dus twas nog gemakkelijk. Kvond zen set wel goed, maar nie om te zeggen super. Khad er eig wel meer van verwacht. Ook la rock kwam er zo plots in, nie echt met wa opbouw ernaar. Best klote dat. Gelukkig was er gans opt einde nog newman om alles goed te maken.
Dan nog het overige deel van kraftwerk gaan bekijken. Nieveel op aan te merken. Krafwerk is kraftwerk en twas zoals de andere keren even goed. Twas ook wel een ouder publiek had ek de indruk, kkan mis zijn of tmoest just op de plaats waar ik stond zo geweest zijn. Daarna weer naar de camping ne trui gaan halen, want twas toch redelijk aant afkoelen toen. Na wa zaginge van de overschot van ons groepke toch maar terug naar den boiler gegaan voor het laatste van mish mash. Da was eig nog best ok voor zo'n afterparty, maar shiit, diene mc (???!!!???) mocht toch zen verdomde klotebakkes houden. Wa was met dat jong, roepen, tieren en kruisen door die micro. Khad daar met een geweer moeten staan, khad em afgenknald :/
Den zaterdag:
Naar absynthe minded gaan kijken en derna nog wa rondgehangen op de wei. Maar wederom nie echt speciaal naar iets specifiek gaan luisteren. Gewoon wa gezellig rondhangen in het stof en doen wat de rest doet, eten en drinken.
Na ne break op de camping en een goei douche, terug richting wei voor luciano. We zagen op zen minst 3/4 van pukkelpop richting 50 cent gaan (evenals een deel van onze groep) en webben es goe gelachen. Ge moest maar goesting hebben om in die drukte te gaan staan. Daar dan buiten nog ff naar brodinski staan luisteren op zo'n verhoogske. Da viel eig nog redelijk goed mee, kzen gene fan van diene, maar de paar platen die ek van hem gehoord heb vielen goed mee. Ook stonden er net 3 bloedhete vrouwen een beetje in ons zicht

Nadat ek de dance area nog nooit zo leeg had zien lopen dan naar de dance hall gegaan. Daar stond mss 3 man te wachten voot luciano

Kwas al bang, man, iemand als luciano is mss nie gekend voor het gemiddelde pukklpopvolk, maar zo iemand verdiend toch wa meer volk en respect dan zo'n kakhoofd van een 50 roste kluiten. Maar nekeer em begon was ek al achter de eerste 10 seconden in ene trance. Hoe zalig was dien zen ding wel nie. Af, af en af. Zo geven dat ik gedaan heb

En gelukkig is er nog wa volk bijgekomen dan er toch ook stond van te genieten. Ook zalig dat zij die er al stonden dan ook speciaal voor hem kwamen en met hetzelfde gevoel mee feestten!

Erna gelukkig nie te ver moeten lopen voor ons ellen allien dan. Man ze zag er weer goed uit

en haar muziek al evengoed. Kvond wel dat het geluid enorm hard stond. Maar met men goei oordoppen gelukkig niks van aangetrokken em mij op de 1e rij laten masseren door de subtonen. heel goede set, ff een half uurke met de voor mij ene zotte plaat na de andere. Kheb er hard van genoten en ellen precies ook.
Goed in de mood blijven staan voor dave clarke. Direct goed hard gaan en ook wel dikke schijven. DC amuseerde hem precies ook, want kheb em op een half uur zeker 1 keer met zen handen zien klappen, 2 keer zien bewegen en een paar keer zien lachen :O
Kben dan wel voortgegaan na een klein half uurtje voor moderat te zien in de chateau.
Gelukkig een goede keuze die ek had gemaakt

Als grote fan van apparat heb ek ook van moderat zeer intens kunnen genieten. Toch wel goeie zweefmuziek en terwijl ook goed geven. Nog in de trance van gans den avond ook daar genoten van de super sfeer die er hing. Dan terug richting dave clarke voor het laatste stukje van zen set.
Daarna op de camping gaan feesten en rondhangen, want ed & kim zogen weer apekloten met hun kermismuziek.
Tviel wel op dat er heel veel secu rondliep op de camping. Dan slecht geslapen en tegen de middag voortgegaan.
Kheb denkek ook nog nooit zo'n vuile weide gezien als dit jaar. Ge zag bijna niks van gras meer, overal wel een laag vuilnis met hier en daar een halve tent.
Trouwens iemand onze NO CAMPING partytent nog tegengekomen? Die is den 2e dag gestolen, maar de vrouwen hebben direct een andere geript
Om rap ene top 3e te geven van de artiesten:
1- Luciano met zen AEther project
2- Paul Kalkbrenner
3- Moderat
Respect aan degene die dit gans gelezen hebben!