ClayDavis
Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:bier werkt nog beter![]()
Zakken witte wijn nog beter!

sinds ik daar een festival of 3 mee begonnen ben crash ik altijd dubbel zo hard \o/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UrbanusVanAnus zei:bier werkt nog beter![]()

hitman47 zei:Zakken witte wijn nog beter!
sinds ik daar een festival of 3 mee begonnen ben crash ik altijd dubbel zo hard \o/



hitman47 zei:Zakken witte wijn nog beter!
sinds ik daar een festival of 3 mee begonnen ben crash ik altijd dubbel zo hard \o/

benny zei:'Pukkelpop klinkt even hard als twee straaljagers' - Hbvl.be
Het is een feit dat het vooral woensdag op donderdag(pre-party?) zeer luid stond, we konden op 1.5KM nog alles binnen horen![]()
Kid_C zei:Is zever en uit zijn context gerokken. Enkel My Bloody Valentine heeft 128db gehaald en dan alleen maar tijdens hun laatste nummer. Dan gaat het gewoon heel hard en alles draait om de fysieke ervaring van het geluid.
shiftyke zei:In elk geval bij Noisia deden mijn oren zeer na een kwartier, kan niet gezond zijn, volgende festival oordoppen ja!
.kult zei:kijk, ik luister naar alles. van Have Heart tot Sub Focus, van Neurosis en Amenra tot Bob Marley. dus ik ben heel openminded maar die My Bloody Valentine stond gewoon onverantwoord luid. snap niet wat er zo geniaal aan die band is.. (mijn mening)

mach1en zei:ja noisia stond lekker hard. maar tstoorde me niet.
B7ackburn zei:Mijn eerste pukkelpop, maar zeker niet de laatste!
Ik had wel wat meer verwacht van artic monkeys, zeker omdat ze afsloten...
Alex turner stond er maar vrij arrogant op het podium met weinig enthousiasme.
insane clown zei:Alex staat er altijd zo bij, niet alleen op pukkelpop ze![]()
