Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
hitman47 zei:
Zakken witte wijn nog beter! :love:

sinds ik daar een festival of 3 mee begonnen ben crash ik altijd dubbel zo hard \o/

Wij pakken gewoon altijd massas shampoo mee :D

felixdraait

Legacy Member
hitman47 zei:
Zakken witte wijn nog beter! :love:

sinds ik daar een festival of 3 mee begonnen ben crash ik altijd dubbel zo hard \o/

Haha, ik ken het gevoel. Bij bier kunde zo het gevoel krijgen daje al ne ganse dag aan't drinken zijt en daje precies niemeer zat wordt omdaje constant in ne waas zit.

Op dieje moment moeje wijnzakken beginnen drinken, binnen de kortste keren dik campingfeestje.

Pukkelpop was weer geslaagd dit jaar: goeie muziek (al vond ik de affiche niet zó vetjes), warm weer en vriendelijk volk.

Festivalzomer zit er wel bijna op voor mij. Alleen nog Pukemarock en een lokaal festivalleke hier iets verder... :(

-Steve-

Legacy Member
:love: N.E.R.D., Kraftwerk, 50 Cent, EODM (zalig), TCV, Placebo, en het stukje offspring dat ik zag :love:

Ik ben tevreden over 3 dagen Pukkelpop.

Utred

Legacy Member
Dinosaur jr vond ik zeer goede muziek. Maar sfeermakers zijn ze niet echt :p
Ze hebben van heel het optreden geen woord gezegd.

kult

Legacy Member
Kid_C zei:
Is zever en uit zijn context gerokken. Enkel My Bloody Valentine heeft 128db gehaald en dan alleen maar tijdens hun laatste nummer. Dan gaat het gewoon heel hard en alles draait om de fysieke ervaring van het geluid.

kijk, ik luister naar alles. van Have Heart tot Sub Focus, van Neurosis en Amenra tot Bob Marley. dus ik ben heel openminded maar die My Bloody Valentine stond gewoon onverantwoord luid. snap niet wat er zo geniaal aan die band is.. (mijn mening)

n9ne

Legacy Member
Die mensen met hun huis dichtbij waren anders maar blij genoeg om drank en eten te verkopen :)

JackM

Legacy Member
Hoe dan ook, het stond onverantwoord luid. Toen ik op sommige momenten voor de boksen stond met men oordoppen, vond ik da het nog enorm luid stond. Kvrieg mij toen al af wat da moest zijn voor die zonder of met hun mousen die ze slecht insteken :s

shiftyke

Legacy Member
In elk geval bij Noisia deden mijn oren zeer na een kwartier, kan niet gezond zijn, volgende festival oordoppen ja!

Milfhunter

Legacy Member
Ting tings stond ook belachelijk hard, je hoorde de muziek niet meer door de whooom van de bassen !

mach1en

Legacy Member
shiftyke zei:
In elk geval bij Noisia deden mijn oren zeer na een kwartier, kan niet gezond zijn, volgende festival oordoppen ja!

ja noisia stond lekker hard. maar tstoorde me niet :).

Kid_C

Legacy Member
kult zei:
kijk, ik luister naar alles. van Have Heart tot Sub Focus, van Neurosis en Amenra tot Bob Marley. dus ik ben heel openminded maar die My Bloody Valentine stond gewoon onverantwoord luid. snap niet wat er zo geniaal aan die band is.. (mijn mening)

Neurosis stond ook onverantwoord luid op Roadburn dit jaar. :unsure:
Het is er idd over, maar normaal wordt er voldoende gesignaleerd dat MBV extreem luid is. In Nederland begin juni stond er zelfs gesignaleerd dat het optreden bijwonen op eigen risico is.

Valkyrion

Legacy Member
Bij MBV scheelde er toch ook iets met het geluid, wij zaten buiten en je hoorde alleen de muziek, niks van zang. Ben daar toch weggelopen, sprak me niet echt aan...

Gromme

Legacy Member
B7ackburn zei:
Mijn eerste pukkelpop, maar zeker niet de laatste!
Ik had wel wat meer verwacht van artic monkeys, zeker omdat ze afsloten...
Alex turner stond er maar vrij arrogant op het podium met weinig enthousiasme.


insane clown zei:
Alex staat er altijd zo bij, niet alleen op pukkelpop ze :p

Idd, die mannen staan er altijd zo maar ergens stoort dat net niet bij mij.

En trouwens, soms heb ik liever een groep of een muzikant die niets zegt dan iemand die maar debiele dingen of clichés gaat uitkramen.

Blijkbaar toch enige negatieve reacties op de Arctic Monkeys. Ik vond dat ze beter zijn geworden tegenover 2 jaar geleden. En ze zijn echt aan het groeien, de muziek en sfeer passen elkaar perfect aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan