Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

João

Legacy Member
Aangename verrassingen:


  • Don Rimini
  • Brodinski
  • Ellen Allien :love:

OK:


  • 50 Cent
  • Rave Our Souls

Tegenvallers:


  • Noisia
  • Steve Aoki
  • Ed Rush
  • En vooral Tocadisco
  • Ed & Kim


Ik ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Tiim

Legacy Member
Sticky Fingaz zei:
Aangename verrassingen:


  • Don Rimini
  • Brodinski
  • Ellen Allien :love:

OK:


  • 50 Cent
  • Rave Our Souls

Tegenvallers:


  • Noisia
  • Steve Aoki
  • Ed Rush
  • En vooral Tocadisco
  • Ed & Kim


Ik ben trouwens alleen zaterdag geweest.

Steve aoki tegenvallen? ö ik heb niet kunnen gaan toen maar ik hoorde toch dat het alweer goed was.

Gromme

Legacy Member
Volgend jaar Muse & Daft Punk op één van de festivals en ik ben zeer blij!

JackM

Legacy Member
Gromme zei:
Volgend jaar Muse & Daft Punk op één van de festivals en ik ben zeer blij!

Vriend, begint der nie aan é, daft punk daft punk, twas nu es ff stil derover :angry:

shiftyke

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Vriend, begint der nie aan é, daft punk daft punk, twas nu es ff stil derover :angry:

geloof mij volgend jaar wordt het erger, manager zei dat touren (MISSCHIEN) pas zou gebeuren in 2010-11.

netn

Legacy Member
Ik ben ook alleen de zaterdag geweest... even reageren:

Tegenvallers:


  • Noisia
--> voorspelbare set, heel hun fabriclive cd erdoor gejaagd... maar knallen niet?
  • Steve Aoki --> slechte mixing... maar hij kreeg het publiek wel mee en zat zelf boordevol energie (altijd cool om zien)
  • Ed Rush --> matig begonnen (akkoord) zeer goed geeindigd (hoewel hier wat platte schijven)
  • En vooral Tocadisco --> agreed, platte set, commercieel, totale crowdpleasing en te veel crookers-platen
  • Ed & Kim --> agreed, rommel, 'dit hebben we al 5x gehoord'-plaatjes (zelf voor iemand die maar een dag ging), te druk en te veel pubertjes die na 3 dagen -nog steeds- kunnen wild gaan op bonkers :x

Chimmy

Legacy Member
STEFFEN zei:
Nog iemand die Birdy Nam Nam geniaal vond? :D
check!

Ben er naartoe gegaan op blind vertrouwen in de smaak van mijn maat, en twas een aangename verrassing!

Utred

Legacy Member
Gromme zei:
Volgend jaar Muse & Daft Punk op één van de festivals en ik ben zeer blij!

Muse zou wel fantastisch zijn. Echt een band voor live te zien, ik hoop dat ze eens komen.

tomh

Legacy Member
volgend jaar ist 25jaar pukkelpop, dus ik hoop toch wel op ne dikkere affiche

Booka Shade

Legacy Member
Daft Punk zou formidabel zijn. Ik wil die al zooo lang aan het werk zien hé. Ik ga ze sowieso niet laten voorbijglippen dan :D

Ether

Legacy Member
Chimmy zei:
check!

Ben er naartoe gegaan op blind vertrouwen in de smaak van mijn maat, en twas een aangename verrassing!


Double check, naar toe gegaan op aanraden van m'n broer en geen seconde spijt van gehad, vet feestje!

Ether

Legacy Member
Cirja zei:
Ik heb daft punk al eens gezien :tongue:

Idem, x aantal jaar geleden op pukkelpop (was da 4 jaar ofzo terug?) en staat nog steeds met stip op 1 in m'n lijst van beste optreden ever.

M'n verwachtingen waren hooggespannen maar ze zijn volledig ingelost geweest, al was het maar gewoon hun fenomenaal podium. Tlijkt mss saai voor mensen die niet voor hun muziek zijn, maar ik vond ze héérlijk.

Ether

Legacy Member
forn9 zei:
Die mensen met hun huis dichtbij waren anders maar blij genoeg om drank en eten te verkopen :)


Eens gevraagd aan zo'n kerel van zo'n huis (dat huis met hun rieten dak langs de kant van de camping) en die mannen draaiden 3 jaar geleden (dus minder volk!!) een omzet van 27.000€ :eek: :eek:


Kdenk dat het nu wsl zeker al 35k+ is, en hun grondstoffen kosten ook geen frank dus reken maar uit hoeveel winst.

Niet dat ik ze het niet hun, je moet het toch maar willen om 4-5 dagen lang niks anders als overlast te hebben, + die kerel z'n hamburgers waren het eten meer dan waard voor hun geld.

Hekje#

Legacy Member
Ik gun het die mensen ook wel. Die zul je niet horen klagen hoor.
En mij ook niet, net zoals veel festivalgangers..
Zijn vaak vriendelijke mensen, bieden goed eten aan,koude drank, en dat allemaal tegen een democratische prijs.

n9ne

Legacy Member
wasda dat huis met die bbq enzo? Idd mannen zullen wel goed draaien. Ge had daar naast die brug zo een soort van huis waar ge kost douchen voor 2.5 , kpeis da die ook wel nen goeien omzet zullen hebben, wij hebben daar een uur en een half aangeschoven en zijn het dan maar afgebold omdat het bleef duren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan