Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cind3r^

Legacy Member
Cind3r^ zei:
iemand enig idee hoe de openingstrack van grooverider heette?

wel 6x in totaal gehoord, echt bekend, geen vocals, melody die heel lang zonder beat blijft hangen..

nog eens vragen..

tis echt een bekend liedje, werd zeker om de 2 uur in de boiler gedraaid.
iemand doe een gok;)

Booka Shade

Legacy Member
Tuninboy zei:
Je moet maar naar Crookers gaan, Brodinski heeft echt goeie sets als hij een goeie dag heeft. :)

Brodinski vondk gewoonweg zalig :D

En Ellen heeft me ook kunnen bekoren :p

shiftyke

Legacy Member
Cind3r^ zei:
nog eens vragen..

tis echt een bekend liedje, werd zeker om de 2 uur in de boiler gedraaid.
iemand doe een gok;)

tc - were is my money (caspa remix)? :ironic:

_ns_

Legacy Member
en ik heb een tattoo van Coca Cola die er nog maar half op staat, in m'n rugholte :oink:

n9ne

Legacy Member
gadver ik mis het nu al ^^
kheb naart schijnt nog serieus gestuikt op den laatsten avond :p

_ns_

Legacy Member
En ik heb ook een blauwe plek op m'n rechterbovenbeen van 10 cm lang die me echt wel stoort, wat heb ik daar toch allemaal uitgestoken :sop:..

_ns_

Legacy Member
Mjah dat wilt zeggen dat ik bij het slapen nooit op m'n rechterzijde kan liggen :/

B7ackburn

Legacy Member
Mijn eerste pukkelpop, maar zeker niet de laatste!
Ik had wel wat meer verwacht van artic monkeys, zeker omdat ze afsloten...
Alex turner stond er maar vrij arrogant op het podium met weinig enthousiasme.

De nieuwe nummers waren wel ok, maar niet als afsluiten dan verwacht ik toch eerder een feestje. Waar N*E*R*D* wel voor gezorgd heeft.

Voor de rest mijn favorieten: eric prydz, andy c, metric, dEUS, The whitest boy alive, vitalic, MSTRKRFT, dinosaur jr, de eerste dag wel veel moeten missen omdat ik zo tam als iets was van de warmte.

Oordopjes zijn trouwens geweldig om te kunnen slapen :D

Brek

Legacy Member
B7ackburn zei:
Mijn eerste pukkelpop, maar zeker niet de laatste!
Ik had wel wat meer verwacht van artic monkeys, zeker omdat ze afsloten...
Alex turner stond er maar vrij arrogant op het podium met weinig enthousiasme.

De nieuwe nummers waren wel ok, maar niet als afsluiten dan verwacht ik toch eerder een feestje. Waar N*E*R*D* wel voor gezorgd heeft.

Voor de rest mijn favorieten: eric prydz, andy c, metric, dEUS, The whitest boy alive, vitalic, MSTRKRFT, dinosaur jr, de eerste dag wel veel moeten missen omdat ik zo tam als iets was van de warmte.

Oordopjes zijn trouwens geweldig om te kunnen slapen :D
Alex staat er altijd zo bij, niet alleen op pukkelpop ze :p

ClayDavis

Legacy Member
insane clown zei:
Alex staat er altijd zo bij, niet alleen op pukkelpop ze :p

Idd, die mannen staan gekend voor het feit dat ze amper een woord zeggen

altijd en overal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan