Zelf ook klein snel reportje bijeen getypt van wat ik gezien heb. Overall vond ik het me momenten wel wat te druk en de hitte van donderdag had me al wel surieus genekt

. Eerste 2 dagen was het me mss wat tegengevallen van optredens , maar 3de dag maakte veel goed
DONDERDAG
Yuksek: na 40minuten kregen we te horen dat hij niet meer ging komen, DAMN!
Zombie Nation: Super goeie live set, wel alleen weer typisch dat het volk alleen zot gaat op kernkraft
Dr. Lektroluv: Speelde beter dan ik dacht en minder commercieel dan sommige grote namen
TCV: Had er wellicht iets meer van verwacht, was niet onder de indruk, maar kan wel zijn omdat ik de nummers niet ken, album afwachten dus.
The Offspring: Goed optreden, beetje jeugd nostalgie he.
Eric Prydz: Wow wat een set, sterk technisch en een voor een goede nummers, zwaar onder de indruk.
Andy C: Geen dnb kenner, maar kon het zeker smaken. Alleen die MC's blijf ik slecht vinden, alleen MC Dynamite met roni size op les ardentes kon er wat van imo.
VRIJDAG
Congorock vs His Majesty André: Bwaaa, had toch wat hardere knallers verwacht van vooral Congorock. Gewone set, niets speciaal.
Puppetmastaz: entertainment van de bovenste plank. Geen minuut verveeld en dikke beats als achtergrond

Eagles of Death Metal: Al zittend naar geluisterd, goeie rock maar uiteindelijk nie veel speciaals.
Buraka Som Sistema: Stond nogal slecht in het begin, geluid klonk nie echt super. Maar naar het einde toe wa beter kunnen gaan staan en kvond ze voor het tweede deel ook veel beter. Sound of Kuduro blijft wel een schijfke.
Fake Blood: Beetje platte set met weinig variatie, technisch wel sterk. Weer wel geergerd aan het volk dat all-out ging wanneer ze het stemmetje "MARS" horen. zzzzZZZzzz
Grooverider: zelfde verhaals als bij Andy C eigenlijk.
Placebo: Zoals te verwachen was super sterk live, heerlijke nummers, top optreden!
The Bloody Beetroots: Persoonlijk wat teleurgesteld, was aan het wachten op enkele nummers die ik hoopte/dacht dat ze zoude spelen maar ze kwamen maar niet

, twee keer warp vond ik ook wel wat overkill. Ze kunnen beter!
ZATERDAG
Shadow Dancer: Alleen eigen werk als ik me niet vergis, super goeie set. Maar als ge toch alleen uw eigen nummers brengt zou ik er toch graag wat meer live elementen bij zien. Een dj set wordt tamelijk saai zo.
Tommy Sparks: Was geen kat in de Dance Hall, maar zijn optreden was daarom zeker niet slecht, goeie pop/rock/electro. Alleen spijtig dat hij maar een halfuur? ofzo speelde

.
Rusko Live: zag ik enorm naar uit, maar toen we er aankwamen stonden ze al meters buiten aan te wringen. Binnen geraken was dus onmogelijk

zonde.
Enter Shikari: Vond goeie optreden, Marquee deed goed mee. Alleen hebben ze blijkbaar niet hun nieuwste single gespeeld? Havoc B was wel het hoogtepunt, LOVE IT. No koffiekoeken for you!!!
Dinosaur Jr.: Cava, maar zang stak me wat tegen.
Brodinski: Beste dj dat ik gehoord heb op pukkelpop en er was dan nog het minste volk in den boiler van die 3 dagen nie te vatten (wellicht omdat hij een van de weinige was die zich NIET verlaagde tot het commerciele) stuk voor stuk knallers van schijven super technisch gemixed, nie normaal.
Klaxons: Grote fan en verwachtingen volledig ingevuld. De drie nieuwe nummers die speelde smaakte naar meer! can't wait
N*e*R*D: Energetisch optreden. goeie show. de nummers van het nieuwste album konden me nog het meeste smaken!
Arctic Monkeys: Niet zo "wauw" als ik verwachte/hoopte. Hun nieuwe album is super maar ik denk dat ze hun playlist toch meer gevarieerd mochten maken. Het is duidelijk dat ze de meer surieuse kant uit willen, daarom niet slecht natuurlijk.