Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Gromme zei:
Ha en ja:

Bring me the Horizon: was er nog iemand die vond dat het geluid geweldig hard suckte. Heb de laatste 3 nr's gehoord maar ik herkende de nummers amper.

Wat was trouwens het eerste of de eerste twee nummer dat the arctic monkeys speelde?

Het geluid van de gitaren was gewoon veel te stil en ook veel te troebel, zang kwam er ook bijlange niet goed door. Wel nog een cool optreden.

Ik heb mij echt enorm goed gehad op Pukkelpop. Het was van 2004 geleden en het is serieus veranderd t.o.v. toen, maar het festival is een pak cooler geworden.

Het enige waar ik wel een ferme verandering in wil zien is het aanschuiven aan de ingang. Woensdag hebben wij 2u moeten aanschuiven in de bakkende zon voor ons bandje, om vervolgens nog eens 25min. moeten aan te schuiven aan de camping. We zijn om 9u:20 vertrokken in Dendermonde en om 15u stonden onze tenten pas op...

- Boiler: harde feestjes, sprayers, het gedeelte buiten. AF!
- Petit bazar: Bataclan met JEZUS! Geniale kerel gewoon :') Aléuppaa!
- Dance hall: eens binnen, dik feest.
- Rusko: HARD
- Noisia: supercool om om 14u al zo te gaan feesten
- Deftones: jaren naar uitgekeken om ze eindelijk eens live te zien en dan begint het daar eventjes kankerhard te regenen :')
- De Kringloopwinkel op de camping: geniale spullen te koop daar. Op vrijdag lagen daar superveel fluoriserende uniformen van 'de mannen van de vuilkar', wij die uniformen gekocht en dan gaan feesten in de Boiler. Epic gewoon.

- En zooooooveeeeeeel meer nog... Ik ben terug verkocht! Op naar PKP 2010!

Spandi

Legacy Member
Chalk zei:
- Peaches: grote teleurstelling.

Wat vonde er niet goed aan dan? Ik heb echt nul komma nul op te merken aan da optreden. Alles zat erin! Goeie muziek, uitdagende vrouwen, toffe danspaskes en gekke kostuumkes :)
En ik stond goed vanvoor en had nog dansruimte.

boostah

Legacy Member
Damarus: Dance hall -> uitbreiden volgend jaar, eigenlijk echt wel nodig, da zat binnen bijna constant vol en buitenstaan had geen nut vanwege de boiler die daar overheerste. Beetje variatie in de boiler zou ook wel leuk zijn, nogal veel vant zelfde gehoord (liedjes die in elke set komen gans de dag, 3 dagen lang om het zo te zeggen is er wat over)

antHraxx

Legacy Member
Camping B was héééérlijk. Niet te druk, niet te eenzaam: perfect! Aangename rustige sfeer, geen irritant gedoe, ging er heel vriendschappelijk aan toe, geen vuil, nooit wachten aan wc's of whatever.

en... Luciano was de man!! Prachtig, ondanks dat de aanhang beperk is op zo een pukkelpop ging de sfeer stijl omhoog met climax van gans pp voor mij ^^

Booka Shade

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
50 cent is gewoon platte performance vond ik. mja ik vind zen nr's ni slecht ma de show trekt op nix eh :p

Ik stond ongeveer in het midden van de weide, en ik had echt het gevoel alsof 50 cent achtergrondmuziek was en van een andere stage kwam.
Het geluid kwam imo totaal niet goed over, jammer tho.

En ty voor Renaissance Man - What Is Guru xD, ik was er ook naar op zoek ^^.

Bertold

Legacy Member
I has tickets for arctic monkeys in lotto arena :D toch n beetje getroost nu

Valkyrion

Legacy Member
@ ns boy, maat van mij heeft een LG gevonden, was het hoeske zwart me een doodskop ofzo op?

_ns_

Legacy Member
Tis nen zwarte LG Cookie om het model te vertellen, zat geen hoeske meer bij dacht ik.

memorexxx

Legacy Member
grinshu zei:
lol,
awkward da bijna niemand de tekst daar kende :p

Mja, dat was nu net de bedoeling... Hij irriteerde zich aan de VIP's en wou ze eens goed in de zak zetten, missie geslaagd zou ik zo zeggen :rofl:

Voor de rest coole pukkelpop gehad, ik was met iemand mee die echt constant iets wou gaan checken en zo ben ik op een totaal van 22 optredens gekomen :crazy: Het meeste dat ik daarvoor op een 3 daags festival had gezien waren gelijk 13-14 groepen. De bands die ik kende hebben me nooit ontgoocheld, en heb er een paar nieuwe leren kennen. Ik ben wel heel blij dat ik naar Daan ben gaan zien in de Wablief ipv The Artic Monkeys, zalige stage daar, zat goed vol en die bankses waren zeer welkom, en dan gans die tent aant flippen op housewife, The Artic Monkeys (waar ik ook 0 nrs van ken) konden gewoon zowieso niet beter zijn :p

eddie

Legacy Member
mijn favorieten:

dEUs op vrijdag, whitest Boy Alive, Birdy Nam Nam en Stijn.

door de tamheid van het warme weer heb ik wel veel moeten missen jammer genoeg :(

Valkyrion

Legacy Member
Laatste nacht op de camping was wel zot, zowat iedereen loopt (zat, stoned) rond op de camping te flippen, overal zie je mensen zich bezighouden met de raarste dingen, da von ik soms echt absurd. Ik ergerde mij wel aan de mensen die om de 5 min. komen vrage; edde gaij soems gene wiet? Maat van mij eeft nog goe geld verdiend door onze bloemsuiker te verkopen aan gasten die dringend speed nodig hadden...

En een grote thumbs up aan die gasten die een put hadden gegraven en lachten met iedereen die er met zijn zatte kloten inviel, hilarisch!

Just me

Legacy Member
Bij ons ook 2 man langs ons partytent geweest: "You guys want to buy some mda, speed or coke?"

_ns_

Legacy Member
En gij waart niet zat ofzo :p? Die warmte was echt dodelijk met momenten, vooral in combinatie met alcohol :D.

Valkyrion

Legacy Member
Ik was nie zo zat, niks van bier gedronken (maes :puke:), maar dan wilde ik water drinken en had ik de vodka in m'n handen, daarna ging ik nie echt recht meer :woohoo:)

_ns_

Legacy Member
Wij hadden jupiler en enkele andere flessen drank mee, eerste dag zonder probs binnen mee geraakt, dagen erna niet echt controle gehad, tot de zaterdag weliswaar. Tegen dan was er echter nikske meer over en lag dat naast de tenten :D.

REDNIK

Legacy Member
Zelf ook klein snel reportje bijeen getypt van wat ik gezien heb. Overall vond ik het me momenten wel wat te druk en de hitte van donderdag had me al wel surieus genekt :p . Eerste 2 dagen was het me mss wat tegengevallen van optredens , maar 3de dag maakte veel goed

DONDERDAG

Yuksek: na 40minuten kregen we te horen dat hij niet meer ging komen, DAMN!
Zombie Nation: Super goeie live set, wel alleen weer typisch dat het volk alleen zot gaat op kernkraft
Dr. Lektroluv: Speelde beter dan ik dacht en minder commercieel dan sommige grote namen
TCV: Had er wellicht iets meer van verwacht, was niet onder de indruk, maar kan wel zijn omdat ik de nummers niet ken, album afwachten dus.
The Offspring: Goed optreden, beetje jeugd nostalgie he.
Eric Prydz: Wow wat een set, sterk technisch en een voor een goede nummers, zwaar onder de indruk.
Andy C: Geen dnb kenner, maar kon het zeker smaken. Alleen die MC's blijf ik slecht vinden, alleen MC Dynamite met roni size op les ardentes kon er wat van imo.


VRIJDAG

Congorock vs His Majesty André: Bwaaa, had toch wat hardere knallers verwacht van vooral Congorock. Gewone set, niets speciaal.
Puppetmastaz: entertainment van de bovenste plank. Geen minuut verveeld en dikke beats als achtergrond :D
Eagles of Death Metal: Al zittend naar geluisterd, goeie rock maar uiteindelijk nie veel speciaals.
Buraka Som Sistema: Stond nogal slecht in het begin, geluid klonk nie echt super. Maar naar het einde toe wa beter kunnen gaan staan en kvond ze voor het tweede deel ook veel beter. Sound of Kuduro blijft wel een schijfke.
Fake Blood: Beetje platte set met weinig variatie, technisch wel sterk. Weer wel geergerd aan het volk dat all-out ging wanneer ze het stemmetje "MARS" horen. zzzzZZZzzz
Grooverider: zelfde verhaals als bij Andy C eigenlijk.
Placebo: Zoals te verwachen was super sterk live, heerlijke nummers, top optreden!
The Bloody Beetroots: Persoonlijk wat teleurgesteld, was aan het wachten op enkele nummers die ik hoopte/dacht dat ze zoude spelen maar ze kwamen maar niet :(, twee keer warp vond ik ook wel wat overkill. Ze kunnen beter!


ZATERDAG

Shadow Dancer: Alleen eigen werk als ik me niet vergis, super goeie set. Maar als ge toch alleen uw eigen nummers brengt zou ik er toch graag wat meer live elementen bij zien. Een dj set wordt tamelijk saai zo.
Tommy Sparks: Was geen kat in de Dance Hall, maar zijn optreden was daarom zeker niet slecht, goeie pop/rock/electro. Alleen spijtig dat hij maar een halfuur? ofzo speelde :s.
Rusko Live: zag ik enorm naar uit, maar toen we er aankwamen stonden ze al meters buiten aan te wringen. Binnen geraken was dus onmogelijk :( zonde.
Enter Shikari: Vond goeie optreden, Marquee deed goed mee. Alleen hebben ze blijkbaar niet hun nieuwste single gespeeld? Havoc B was wel het hoogtepunt, LOVE IT. No koffiekoeken for you!!!
Dinosaur Jr.: Cava, maar zang stak me wat tegen.
Brodinski: Beste dj dat ik gehoord heb op pukkelpop en er was dan nog het minste volk in den boiler van die 3 dagen nie te vatten (wellicht omdat hij een van de weinige was die zich NIET verlaagde tot het commerciele) stuk voor stuk knallers van schijven super technisch gemixed, nie normaal.
Klaxons: Grote fan en verwachtingen volledig ingevuld. De drie nieuwe nummers die speelde smaakte naar meer! can't wait
N*e*R*D: Energetisch optreden. goeie show. de nummers van het nieuwste album konden me nog het meeste smaken!
Arctic Monkeys: Niet zo "wauw" als ik verwachte/hoopte. Hun nieuwe album is super maar ik denk dat ze hun playlist toch meer gevarieerd mochten maken. Het is duidelijk dat ze de meer surieuse kant uit willen, daarom niet slecht natuurlijk.

_ns_

Legacy Member
Dam, ik hoor langs alle kanten dat Brodinski keigoed was, maar die heb ik offc niet gezien :(

Tuninboy

Legacy Member
ns boy zei:
Dam, ik hoor langs alle kanten dat Brodinski keigoed was, maar die heb ik offc niet gezien :(

Je moet maar naar Crookers gaan, Brodinski heeft echt goeie sets als hij een goeie dag heeft. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan