Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Die vanop de foto :). Ik ben niet zeker of hij gepikt is of hij uit m'n zak gevallen is, ik heb het pas laat ontdekt. Start hij nog op btw of is de batterij plat?

Kid_C

Legacy Member
Rbn13 zei:

Hmm, je kent de plaat Loveless en toch vond je het niet goed. Heel vreemd. :unsure:

Vraagje voor mijn neef, nummer dat werd gedraaid door zowel grooverider als murdock. Wss best bekend, maar ik kan ni meer info geven. Iedereen zat er alleszins op te gaan etc etc. Youtube links zijn welkom... :p

_ns_

Legacy Member
Waren veel bekende nummers waar iedereen los op ging zulle, iets specifieker dus :p

Asserti

Legacy Member
Spandi zei:
Fucks yeah! K'was toen al wel behoorlijk moe. Maar zeer tof.

Andere toppers:

Kraftwerk (hoewel ik precies den enige was die het goed vond op heel de main...)
Peaches (FUCK THE PAIN AWAY!)
Faith No More (dien zanger :love: )

enenen...LA ROUX! Meeste sfeer van heel het festival denk :)

wat een stem dat die madam van La Roux heeft, hoe mooi was dat niet!

Noizia vond ik ook de maks. Stond in de wablief naar Gunther Lamoot te luisteren en ondertussen wat te shaken op de bassen die van de boiler kwamen.



Palingpaté!

Chimmy

Legacy Member
Spandi zei:
Kraftwerk (hoewel ik precies den enige was die het goed vond op heel de main...)

Ik verzeker u van niet, in was ook in extase :woohoo:

Ik ben gewoon een stille genieter :hug:

_DKsissor_

Legacy Member
3 awesome dagen pukkelpop erop zitten.
Vooral in de boiler en dancehall gezeten en toch een paar goei feesjes gehad.
MSTRKRFT was geweldig.
Fakeblood ,tocadisco,mish mash,mobile disco ... allemaal leuke feesjes.
Alter ego viel wel tegen en bij Crookers stond teveel volk :(.
Dat was echt doodgaan.
Op main placebo,snow patrol,50 cent gezien en das allemaal wel goeie achtergrondmuziek.
Al bij al mij goed geamuseerd.
en zoals nog gezegd: die verstuivers zijn geweldig in de boiler :D

Conqie

Legacy Member
allé, ook thuis, net een paar uur bijgeslapen.
Twas nogal drukskes, ook voor ons.

Den backstage was dit jaar wel maar aan de triestige kant, overal valt het op dat er serieus bespaard is moeten worden.

Dagmar

Legacy Member
serieus my bloody valentine was mindblowing, maar ik snap het wel als je die liedjes niet goed kent. je moet echt al een goeie fan zijn, om het super te vinden, want als je het liedje niet herkende was er wrs helemaal geen klote aan, ik denk trouwens da ik 3/4 zal hebben ingebeeld qua zang en shit,

nu ja ik stond daar vanvoor toch helemaal te gaan voor iemand die me zag (geel-zwarte klak rechts)

VirusPhoenix

Legacy Member
Den eerste dag daar was toch maar dood gaan (woensdag) dus eigenlijk ja den dag voor dat het begon ^^ but it was good =)

tomhuveners zei:
ik lag op de camping langs een padje, never again.

dat moet echt afzien zijn =P

Gromme

Legacy Member
Ha en ja:

Bring me the Horizon: was er nog iemand die vond dat het geluid geweldig hard suckte. Heb de laatste 3 nr's gehoord maar ik herkende de nummers amper.

Wat was trouwens het eerste of de eerste twee nummer dat the arctic monkeys speelde?

Conqie

Legacy Member
Iemand ne foto van Faith no more die zen speekselklier niet meer onder controle kon houden? Ik mocht toen nog de lens kuizen, terwijl we op antenne waren, de regisseur vond dat nogal plezant precies :unsure:

Kid_C

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Iemand ne foto van Faith no more die zen speekselklier niet meer onder controle kon houden? Ik mocht toen nog de lens kuizen, terwijl we op antenne waren, de regisseur vond dat nogal plezant precies :unsure:

Ik heb je doekje gezien!

Carrotman

Legacy Member
iemand zaterdagnacht nog in de dance hall gebleven nadat het feest in de dance hall al was afgelopen? zaten nog een paar mensen waaronder ne kerel in bloot bovenlijf die hele tijd me zijn handen zat te slagen op de grond op de beat van in den boiler room.. kent iemand diene? :p

en zaten ook 2 lesbische meisjes van rond de 16-17 jaar (jolien en josefien :p) waar ik nog fijn heb mee zitte babbele, helaas gene nr/facebook gevraagd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan