Eerste keer PP en het was eigenlijk niet zo een hoogtepunt voor mij. Ik vond het in het algemeen maar gewoontjes.
Wat stak er mij tegen?
> De camping (1 grote camping is klote, het vuilnis dat echt te goor was soms)
> De mensen die hun beter voelen, stoempen geven omdat ze te cool zijn, té farse kerels/vrouwen! ARGH!!
> Te veel controle (bandjes + drank)
> DE ZALEN DIE TE KLEIN WAREN (vaak) en iedereen dus prop op elkaar stond
> De muziek..... De electro was altijd hetzelfde. Bassen bassen bassen en tam. Wat je grotendeels moet doen op die muziek = springen met je handen in de lucht =/= dansen.
> Het afsluiten van de main en de rest zodat alles aan de boiler propvol zat zaterdag.
Wat heb ik bezocht?;
DONDERDAG:
- Sound of Stereo (platte beats; geen voldoening)
- Ghinzu
- Shantel & Bucovina Club Orkestar: Disko partizani was het hoogtepunt. Heerlijk lied. Maar heb niet heel het optreden gezien. Het was enkel te doen voor dat lied.
Toch tof!
- Dizzee Rascal (bonkers)
- Deftones (niet zo mijn ding, maar zeker niet slecht. Toffe regen toen

)
- The Offspring: Nice!
- Booka Shade (live): hier was het zeker en vast voor te doen voor mij: Super!! Jammer stond het heel vol (aan de linkerkant) en was dansen zeer moeilijk

(> Jammer genoeg Beirut moeten missen)
- Andy C & MC GQ: Het was echt goedkope dnb imo. En zo "slap". Niets hard. ook de MC..
- Murdock (het begin): Ik hoopte op wat hardere, onregelmatigere dnb. Maar hij deed (toch in het begin) hetzelfde als Andy C. JAMMER!
VRIJDAG:
- And So I Watch You From Afar: Heerlijk (nieuwe ontdekking)!
- Eagles of Death Metal: vond het wel goed
- Buraka Som Sistema: Vond ik echt rotslecht
(- Jammer genoeg Kap Bambino gemist; wel gehoord van op de camping: leek echt nice!)
- The Get Up Kids (even): cava
- Fever Ray (het begin): Heerlijk!! Je ging gewoon naar een andere wereld door de muziek (geen alcohol/drugs/...) Ik stond te genieten tot en met. Jammer genoeg niet lang gebleven voor Placebo
- Placebo: ik kende niet zoveel

Maar vond het zeker wel de moeite.
(- Squarepusher gemist

)
- Vitalic: Stond ook op hoogste prioriteit. Ik verwachtte strakke beats, met hoge tonen. In het begin en iets voor het einde was het meer trancy. Maar in het midden en op het einde was het volledig wat ik wou. Strak, hard, en véél tonen. STRAK!!
- Kraftwerk laatste 50 minuten: Super. Niemand wou mee, maar ik vond het echt... Goed! Veel mensen stonden daar maar wat te staan. Jammer.
(- Stijn gemist

)
ZATERDAG:
- Noisia: Ik was al bang voor platte dnb, maar hij deed zijn werk goed. Volledig genoten! Redelijk wat plaats kunnen maken door te dansen wat het natuurlijk heerlijk maakt.
- Don Rimini: 3 kwartier: Soms goede liedjes, maar toch vaak wat plat!
- Absynthe Minded: daar gezeten. Goede sounds.
- Rusko Live: de zaal was al vol. Dus maar 20 min blijven staan. Jammer!
- Anti Flag (het einde): Fijn!
- Enter Shikari (niet men ding), Yo Majesty (eikes!)
- Fennesz: had iets anders verwacht. Het was een wall of sound en kon het niet aan.
- Hayseed Dixie: Funny! Heerlijk hoe die mannen zich geven. Chapeau! Wel niet gebleven, wou ze gewoon even checken.
- Peaches: grote teleurstelling.
- Mad Caddies: Jeuuuuj! Ik had wel het gevoel dat de artiesten niet 100% naar hun goesting op het podium stonden.
- 50 Cent het laatste liedje: gewoon om hem te zien

- Klaxons een stuk: goed! Maar binnengegaan in de Chateau om plaats te hebben voor Magnetic Man feat Skream and Benga.
- Magnetic Man feat Skream and Benga: Heerlijke sfeer. Zot hoe het publiek 1 was en zat te zingen, waves maken, roepen, tieren,... De security en medewerkers die het niet aankonden => Duwen tegen 'hek ingang'. Zo raakte uiteindelijk iedereen toch binnen. Wel gevaarlijk! Heerlijke bassen en sounds. SUPER!
(Zot hoe de security diene ene neerhaalde met 5 man, die tegen de grote hekken zat te stampen. Gelukkig mocht hij terug binnen na het gejoel van het publiek)
- dEUS "van ver" gehoord. Zeker niet slecht
- Artic Monkeys: vond het precies lang duren. Was beter eerst naar Moderat geweest (Jammer genoeg vergeten wat het juist was. Bummer

voor het gemis)
Dat was het zo wat
