Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkslave

Legacy Member
phaselocked zei:
Ik erger mij toch zoooooooooooooooo hard aan die mensen wat altijd roepen: Heeeeeeeeeeey Hoooooooooooooooooooooo Heeeeeeeeeeeeey Hooooooooooooooo
op het ritme van de muziek. Verpest de sfeer compleet. Ok, aan de ingang geen problemen mee, ma tijdens de optredens, echt stom janetten.

second !

en tocadisco was niet live, was een gewone set opgenomen vooraf met effecten dat hij bijvoegde :)

shiftyke

Legacy Member
darkslave zei:
second !

en tocadisco was niet lief, was een gewone set opgenomen vooraf met effecten dat hij bijvoegde :)

omg ik had al zo'n vermoeden, ik zag nergens een laptop en hij leek me ook nooit van cd's te verwisselen :angry:

shiftyke

Legacy Member
darkslave zei:
kvind het eigenlijk wel best erg :)

triestig, heel triestig

@Tah_Boonzor

Ik draag ook zo'n klakken, alé nu geen me gunit op maar ik ben nie zo'n marginaal hoor :D

Burntfaceman

Legacy Member
Heeft dan niemand Deerhunter gezien? Ben zelf niet geweest maar ben benieuwd hoe ze waren.

tha_rippa1be

Legacy Member
Heeft er iemand trouwens foto's van die tent die was gaan vliegen op de camping? :p
Ik was spijtig genoeg te laat met mn camera te nemen.

nixie

Legacy Member
iemand die al filmke weet staan van Anti-Flag? en dan vooral het laatste nummer waar iedereen het podium op ging?

Asserti

Legacy Member
http://i32.tinypic.com/2zef7zl.jpg
http://i31.tinypic.com/29o1n2o.jpg

Eerste keer pukkel, ik vond het de maks! Niet veel concerten gezien, maar mij wel goed geamuseerd. Dikke feestjes in de boiler. Die eerste dag, dnb ftw :love:

Maar zelfs met oordopjes (van alpine!) piepen m'n oren.

Backstage kunnen is wel de maks eigenlijk, in plaats van door het volk te tjolen vlug even een ritje liften naar de andere kant van het terrein :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
haha met uwe auto opt terrein :p

en ja da werptentje da te woensdag metershoog de lucht in vloog was lache :D een partytent vloog toen ook nog een paar meter verder :p

JackM

Legacy Member
tha_rippa1be zei:
Heeft er iemand trouwens foto's van die tent die was gaan vliegen op de camping? :p
Ik was spijtig genoeg te laat met mn camera te nemen.

Ik stond erin verdikke. Wij gingen just naar de buiten op de camping als men maat roept van "zie, diene afval vliegt daar lijk 50m in de lucht' en doen werden der lijk ne ganse hoop tenten weggeblazen en 2 partytent die meegingen in de lucht. Twas zo'n klein windhooske en tvloeg toen ook naar buiten naar de wei, en we stonden er just in. Wel klote ze, al da fucking stof in men ogen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan