shiftyke
Legacy Member
Tuninboy zei:Ik draag ook altijd een pet & ik zen gene vant klakskesvolk.![]()
ge hebt niet te kiezen, klakkemans

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuninboy zei:Ik draag ook altijd een pet & ik zen gene vant klakskesvolk.![]()

phaselocked zei:Ik erger mij toch zoooooooooooooooo hard aan die mensen wat altijd roepen: Heeeeeeeeeeey Hoooooooooooooooooooooo Heeeeeeeeeeeeey Hooooooooooooooo
op het ritme van de muziek. Verpest de sfeer compleet. Ok, aan de ingang geen problemen mee, ma tijdens de optredens, echt stom janetten.

darkslave zei:second !
en tocadisco was niet lief, was een gewone set opgenomen vooraf met effecten dat hij bijvoegde![]()

shiftyke zei:omg ik had al zo'n vermoeden, ik zag nergens een laptop en hij leek me ook nooit van cd's te verwisselen![]()

Plek tussen een tent van onze groep en een andere groep.Recipe4hate zei:Ik wil wel foto's zien van de vuile camping
darkslave zei:kvind het eigenlijk wel best erg![]()

tha_rippa1be zei:Plek tussen een tent van onze groep en een andere groep.
Het deel rechtsonder waar nog gras te zien is was waar onze tent stond.
Mijn favoriete acts:
Martin Solveig
Little Boots




tha_rippa1be zei:Heeft er iemand trouwens foto's van die tent die was gaan vliegen op de camping?
Ik was spijtig genoeg te laat met mn camera te nemen.
