Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Ik vond Tocadisco heel amusant, was er wel niet van in het begin bij, maar soit. Artic Monkeys dus gemist, maar naart schijnt vielen die echt tegen..

tomh

Legacy Member
J.F. zei:
Heeft iemand 50 Cent gezien? Ik dacht echt van dat gaat keislecht zijn, maar op het nieuws zag ik iedereen daar zo op gaan :p

ik vond het grappig voor hij het podium opkwam, met al die zelfgemaakte plaatjes enzo :p

Tuninboy

Legacy Member
Coole video.

Achja, ik was niet daar, en heb niet echt zoveel gemist denk ik, buiten een goed optreden van Fever Ray, Little Boots, Klaxons & wa boiler & dance hall partys. :)

shiftyke

Legacy Member
ns boy zei:
Ik vond Tocadisco heel amusant, was er wel niet van in het begin bij, maar soit. Artic Monkeys dus gemist, maar naart schijnt vielen die echt tegen..

ik meot eerlijk toegeven dat ik de arctic monkeys echt slecht vind maar kheb ze nu ondertussen wel al vier keer gezien (:lol:), deze keer klonk het zeer afwezig en flets

Toeriest

Legacy Member
damn, dave clarke was goed! Zeker in combinatie met die benevelaars kon ge u goe laten gaan. In zijn set list was er ver tegen het einde een track met vocals in, weet niet meer juist hoe het ging.. dus ben nu wel heel erg vaag maar kent er iemand de tracks op het laatste met zalige vocal in.

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Ik vond Tocadisco heel amusant, was er wel niet van in het begin bij, maar soit. Artic Monkeys dus gemist, maar naart schijnt vielen die echt tegen..

Ja manneke, die zogen apeklote, nie normaal. Misschien komt het door mij, maar ik vond ze heel anders klinken dan twee, drie jaar geleden. Zat precies niet veel pit in :S. Tis misschien een beetje overdreven maar als ik ze vergelijk met Faith No More dan vond ik FNM toch veel beter als afsluiter, die mannen waren nu eens echt opgewekt. Om niet te zeggen hyper, ofc. Ik wil ook geen AM fanboys voor het hoofd stoten, het is gewoon mijn mening.

Just me

Legacy Member
Pim11 zei:
Ja en ik hoop dat het gezellig blijft. Het kan anders wel eens gaan stuiven tussen die verschillende subgroepen :P

Das ni moeilijk.. Ik ga ze nu even onder de term "johnen" verzamelen. Da loopt tussen de tenten door alsof het hun ni scheelt wa ze om ver lopen (ok nog mensen doen dat maar toch meeste "gewone" festivalgangers kijken toch wel uit voor u tent), da bekijkt u scheef en is mega agressief van de drugs.. Echt niet normaal, er lagen er achter ons een stuk of 10 en die waren echt heel den dag wasted. En er is wel degelijk een verschil tussen vrolijk zat of stoned (kan ik nog mee om gaan) of fucked op staan van de bollen/coke/speed/mda/.. wat ze ons allemaal trouwens kwamen aanbieden.

Pim11

Legacy Member
tomhuveners zei:
ik vond het grappig voor hij het podium opkwam, met al die zelfgemaakte plaatjes enzo :p

En die geweerschoten he tom, jezus. Wanneer gaan ze hem nu eens echt tussenpakken :lol::p??? Na negen keer nog nix... En die plaatjes hahah. Wij zijn halverwege gaan lopen daar. Hey ho, jump bitch, uh uh de hele fcking tijd, ik werd misselijk :D

Pim11

Legacy Member
Just me zei:
Das ni moeilijk.. Ik ga ze nu even onder de term "johnen" verzamelen. Da loopt tussen de tenten door alsof het hun ni scheelt wa ze om ver lopen (ok nog mensen doen dat maar toch meeste "gewone" festivalgangers kijken toch wel uit voor u tent), da bekijkt u scheef en is mega agressief van de drugs.. Echt niet normaal, er lagen er achter ons een stuk of 10 en die waren echt heel den dag wasted. En er is wel degelijk een verschil tussen vrolijk zat of stoned (kan ik nog mee om gaan) of fucked op staan van de bollen/coke/speed/mda/.. wat ze ons allemaal trouwens kwamen aanbieden.

Ja dikke second. Van dat volk kan ik het krijgen he. Iedereen gaat daar toch naartoe voor zijn plezier he? Maar nee. Die staan daar stijf van de drugs te "dansen" en mensen overhoop te lopen met hun on-steroid-bodies. ugh

_ns_

Legacy Member
Idd AM waren tegengevallen bij degenen die er waren gaan zien waren bij ons groepke. Zelf vind ik dat die wel enkele leuke platen hebben, maar dan ging ik toch liever Tocadisco zien :D.

Liep idd redelijk veel crapul tegengekomen, zelf hebben we 1x ruzie gehad. Farse kerel die gewoon onze tent kwam binnengelopen (We hadden een HUGE :cool: :unsure:), door 1 of andere reden die we niet kenden en hij zocht boel. Dus hebben we die moeten buitenstoempen, onnozel guidotypeke...

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Idd AM waren tegengevallen bij degenen die er waren gaan zien waren bij ons groepke. Zelf vind ik dat die wel enkele leuke platen hebben, maar dan ging ik toch liever Tocadisco zien :D.

Liep idd redelijk veel crapul tegengekomen, zelf hebben we 1x ruzie gehad. Farse kerel die gewoon onze tent kwam binnengelopen (We hadden een HUGE :cool: :unsure:), door 1 of andere reden die we niet kenden en hij zocht boel. Dus hebben we die moeten buitenstoempen, onnozel guidotypeke...

Ge weet het he. Kill it with fire. Ge hebt een gasvuurke voor iets :cool:

Slabby

Legacy Member
Iemand naar Moderat geweest ? Dat trio owned zo hard. Lang geleden dak me zo hard gegeven heb.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mja ik meen dat die boiler echt veel meer klakskesvolk aan trekt als ergens anders :p er zit daar ook wel veel gewoon festivalvolk ma ook wel veel guido's ze

_ns_

Legacy Member
Pim11 zei:
En die geweerschoten he tom, jezus. Wanneer gaan ze hem nu eens echt tussenpakken :lol::p??? Na negen keer nog nix... En die plaatjes hahah. Wij zijn halverwege gaan lopen daar. Hey ho, jump bitch, uh uh de hele fcking tijd, ik werd misselijk :D

Dat is idd zowat een samenvatting :rofl:

Toen ik die schoten hoorde dacht ik echt van :wtf::unsure::lol:, man, te belachelijk voor woorden..

JackM

Legacy Member
rubinioke zei:
Iemand naar Moderat geweest ? Dat trio owned zo hard. Lang geleden dak me zo hard gegeven heb.

Yup, was een van de 3 hoogtepunten voor mij.
Kvind de chateau daar trouwens een zalige sfeertent voor.

Arpeggiator

Legacy Member
Ik erger mij toch zoooooooooooooooo hard aan die mensen wat altijd roepen: Heeeeeeeeeeey Hoooooooooooooooooooooo Heeeeeeeeeeeeey Hooooooooooooooo
op het ritme van de muziek. Verpest de sfeer compleet. Ok, aan de ingang geen problemen mee, ma tijdens de optredens, echt stom janetten.

Tuninboy

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mja ik meen dat die boiler echt veel meer klakskesvolk aan trekt als ergens anders :p er zit daar ook wel veel gewoon festivalvolk ma ook wel veel guido's ze

Ik draag ook altijd een pet & ik zen gene vant klakskesvolk.:tongue:
But, i know what you mean.

This idd irritant, die mannekes die hun alles voelen, die moesten is de lappen van hun leven krijgen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan