Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:Heeft iemand 50 Cent gezien? Ik dacht echt van dat gaat keislecht zijn, maar op het nieuws zag ik iedereen daar zo op gaan![]()

ns boy zei:Ik vond Tocadisco heel amusant, was er wel niet van in het begin bij, maar soit. Artic Monkeys dus gemist, maar naart schijnt vielen die echt tegen..
lol
, deze keer klonk het zeer afwezig en fletsns boy zei:Ik vond Tocadisco heel amusant, was er wel niet van in het begin bij, maar soit. Artic Monkeys dus gemist, maar naart schijnt vielen die echt tegen..
. Tis misschien een beetje overdreven maar als ik ze vergelijk met Faith No More dan vond ik FNM toch veel beter als afsluiter, die mannen waren nu eens echt opgewekt. Om niet te zeggen hyper, ofc. Ik wil ook geen AM fanboys voor het hoofd stoten, het is gewoon mijn mening.Pim11 zei:Ja en ik hoop dat het gezellig blijft. Het kan anders wel eens gaan stuiven tussen die verschillende subgroepen![]()
tomhuveners zei:ik vond het grappig voor hij het podium opkwam, met al die zelfgemaakte plaatjes enzo![]()

??? Na negen keer nog nix... En die plaatjes hahah. Wij zijn halverwege gaan lopen daar. Hey ho, jump bitch, uh uh de hele fcking tijd, ik werd misselijk 
Just me zei:Das ni moeilijk.. Ik ga ze nu even onder de term "johnen" verzamelen. Da loopt tussen de tenten door alsof het hun ni scheelt wa ze om ver lopen (ok nog mensen doen dat maar toch meeste "gewone" festivalgangers kijken toch wel uit voor u tent), da bekijkt u scheef en is mega agressief van de drugs.. Echt niet normaal, er lagen er achter ons een stuk of 10 en die waren echt heel den dag wasted. En er is wel degelijk een verschil tussen vrolijk zat of stoned (kan ik nog mee om gaan) of fucked op staan van de bollen/coke/speed/mda/.. wat ze ons allemaal trouwens kwamen aanbieden.
.
), door 1 of andere reden die we niet kenden en hij zocht boel. Dus hebben we die moeten buitenstoempen, onnozel guidotypeke...ns boy zei:Idd AM waren tegengevallen bij degenen die er waren gaan zien waren bij ons groepke. Zelf vind ik dat die wel enkele leuke platen hebben, maar dan ging ik toch liever Tocadisco zien.
Liep idd redelijk veel crapul tegengekomen, zelf hebben we 1x ruzie gehad. Farse kerel die gewoon onze tent kwam binnengelopen (We hadden een HUGE![]()
), door 1 of andere reden die we niet kenden en hij zocht boel. Dus hebben we die moeten buitenstoempen, onnozel guidotypeke...

Tah_b00nz0r zei:discotheekvolk vind ik ook echt irritant op pukkelpop![]()


Pim11 zei:En die geweerschoten he tom, jezus. Wanneer gaan ze hem nu eens echt tussenpakken??? Na negen keer nog nix... En die plaatjes hahah. Wij zijn halverwege gaan lopen daar. Hey ho, jump bitch, uh uh de hele fcking tijd, ik werd misselijk
![]()


, man, te belachelijk voor woorden..rubinioke zei:Iemand naar Moderat geweest ? Dat trio owned zo hard. Lang geleden dak me zo hard gegeven heb.
Tah_b00nz0r zei:mja ik meen dat die boiler echt veel meer klakskesvolk aan trekt als ergens anderser zit daar ook wel veel gewoon festivalvolk ma ook wel veel guido's ze

