Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Eh ja :unsure:..

Neeh, nen LG, zwart/uitschuifbaar. GSM op zich valt nog mee, maar die facking simkaart he. Eerst zien mijn nr te recoveren en dan alle nr's er terug inplaatsen :').

Ik ben trwns gisteren naar 50Cent gaan zien, gwn om hem eens te zien. En wth, zo de moeite niet..

20 Bef vond ik echt slecht, ik heb respect voor andere muziek genres dan Indie/Rock/Hard Rock en Metal maar kom he die 50 cent gaat erover. Mijn oren begaven het bijna :eek:

Pim11

Legacy Member
shiftyke zei:
ohja nog iets

fuck bonkers !!

Ik ben maar 1 dag geweest en ik heb het 4x moeten horen :doh:

Die dizzee moet echt gefrustreerd geweest zijn. Iedereen stond daar gewoon voor zijne bonkers hahahah. Hij daar het als afsluiter houden... Wener. :p
*everyone leaves*

nixie

Legacy Member
tuesadorable zei:
Wat een stomme reden is me dat. "Ze vragen veel geld dus ik ruim niet op", luister nu eens naar je zelf. Voor de vuilniszakken vroegen ze zelfs geen geld, je kreeg er zelfs iets voor als je een volle binnenbracht. Vrijwel alle medewerkers op pukkelpop zijn vrijwilligers denk ik, ruim jij graag andermans' rommel op? Ik denk dat die mensen - vooral op de laatste dag - het bos niet meer zagen tussen de bomen. Er is een grens tussen "een beetje vuil, maar het gaat nog" en "onhygiënische rotzooi". Dit is gewoon de meest vuile pukkelpop die ik in jaren heb meegemaakt.

gij hebt vuilniszakken gekregen...

_ns_

Legacy Member
Optreden Dizzee Rascal :')... Op Bonkers na vond ik dat eigenlijk wel maar :sleep:, net zoals iedereen daar :D.

Wat me ook echt is tegengevallen: N.E.R.D., ik luister nog redelijk graag naar hun muziek, maar.. ze sucken live :s?

Tuninboy

Legacy Member
shiftyke zei:
ohja nog iets

fuck bonkers !!

Ik ben maar 1 dag geweest en ik heb het 4x moeten horen :doh:

:woohoo: met Bonkers is het altijd party. Maar 4 keer op een dag, WTF, das een plaat die ik just nie zou draaien, UNKNOWN FTW!

En vooral met Dizzee Rascal is het opgevallen, ze kennen maar een liedje & ist van WHA DIES ECHT BOM ENZO..., GTFO.

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Optreden Dizzee Rascal :')... Op Bonkers na vond ik dat eigenlijk wel maar :sleep:, net zoals iedereen daar :D.

Wat me ook echt is tegengevallen: N.E.R.D., ik luister nog redelijk graag naar hun muziek, maar.. ze sucken live :s?

Ja kijk he, dat is ook zo bij dEUS. Ah nee, die sucken altijd. Sorry! Mijn fout. :lol: En toen ze dat kubus tuig omhoog begonnen te takelen meende ik eerst dat ze Tom barman gingen ophangen. Publieke terechtstelling ftw. Hang 'em high!

Pim11

Legacy Member
Tuninboy zei:
:woohoo: met Bonkers is het altijd party. Maar 4 keer op een dag, WTF, das een plaat die ik just nie zou draaien, UNKNOWN FTW!

En vooral met Dizzee Rascal is het opgevallen, ze kennen maar een liedje & ist van WHA DIES ECHT BOM ENZO..., GTFO.

Ja dat stoort mij ook. Ik ging daar gewoon naartoe omdat Tom (TomHuveners) mij meevroeg, ik vond het wel meevallen rekening houdend met het feit dat ik meer into metal/rock ben enzo. Al bij al toch wel grappig die dizzee.

Tuninboy

Legacy Member
Pim11 zei:
Ja dat stoort mij ook. Ik ging daar gewoon naartoe omdat Tom (TomHuveners) mij meevroeg, ik vond het wel meevallen rekening houdend met het feit dat ik meer into metal/rock ben enzo. Al bij al toch wel grappig die dizzee.

En zo is het met veel groepen, maarja, wat ik vooral gezien heb is dat er meer discotheekvolk naar festivals begint te gaan.

shiftyke

Legacy Member
Maar Dizzee heeft echt een serieus arsenaal aan zalige schijfkes maar ja, die trekken geen bakvissen aan e :doh:

Tuninboy zei:
En zo is het met veel groepen, maarja, wat ik vooral gezien heb is dat er meer discotheekvolk naar festivals begint te gaan.

idd, ook van die kermisjohnnen enzo :rofl:

_ns_

Legacy Member
Iemand trouwens Das Pop gaan zien? Die vond ik meevallen, maar buiten die ene hit daar (ffkes vergeten), stak het me ook wat tegen.

Ffkes over de dingen buiten muziek. VUILE BOEL die camping :p, maar wij zaten redelijk qua ligging, nogal 'in het midden' en hadden niet zodanig veel overlast. Veel schrale mensen gezien, but the chicks: :drool: :drool: :drool:

Pim11

Legacy Member
Tuninboy zei:
En zo is het met veel groepen, maarja, wat ik vooral gezien heb is dat er meer discotheekvolk naar festivals begint te gaan.

Ja en ik hoop dat het gezellig blijft. Het kan anders wel eens gaan stuiven tussen die verschillende subgroepen :P

_ns_

Legacy Member
Security waren trwns ook wel dikke lamlullen, vriendin van mij heeft een boete gekregen door over de sporen te lopen :lol:.

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Security waren trwns ook wel dikke lamlullen, vriendin van mij heeft een boete gekregen door over de sporen te lopen :lol:.

Ja veiligheid he. Ieder zijn job.
Toch? :unsure: :D
Nee, maar ik vond het volk soms wel onnozel doen. Ik had ene dag mijn t-shirt van Ride the Lightning van Metallica aan en ik kreeg al onmiddellijk commentaar bij the Whitest boy alive (wat ik btw chill muziek vond, zoals ene maat zei). Kerel zei iets van "dat hoort hier niet". Ga wenen.

Pitter

Legacy Member
ns boy zei:
Optreden Dizzee Rascal :')... Op Bonkers na vond ik dat eigenlijk wel maar :sleep:, net zoals iedereen daar :D.

Wat me ook echt is tegengevallen: N.E.R.D., ik luister nog redelijk graag naar hun muziek, maar.. ze sucken live :s?

ja n e r d is gwn walgelijk. In search off.. heb ik hier plat gespeeld. Heb de cd hier zelfs liggen en das een van de weinigen. Mja ik wist da hun optreden heel instrumentaal klonken, ma ik vond het toch wel iets te. en daar komt dan nog eens bij da hun laatste cd gwn dikke rommel is. heb wat staan meezingen op rockstar, provider en maybe, maar echt een wauw-gevoel had ik toch niet. stond mss ook wat ver af, ben et dan maar afgebold

Luciano zijn aetherproject was wel zalig:love:. er stond int begin geen kat, en opt einde iedereen "luciano" aant roepen :D

_ns_

Legacy Member
Enkele groepen die ik voor het eerst 'live' had gezien, waren wel :love:, zoals Tocadisco, The Ting Things en Eric Prydz.

shiftyke

Legacy Member
tocadisco was veeel te commercieel en wtf in het eerste half uur al 3 crookers schijven :doh:

Pim11

Legacy Member
ns boy zei:
Enkele groepen die ik voor het eerst 'live' had gezien, waren wel :love:, zoals Tocadisco, The Ting Things en Eric Prydz.

Hoe was Tocadisco? Ik vind streetgirls wel fijn klinken eigenlijk :P ook al is het voor de massa zogezegd afgezaagd :ironic:. Ik was toen bij de Arctic monkeys aan het sterven omdat ze nog steeds niet mardy bum hadden gespeeld. Hebben ze ook niet gedaan, omhooggevallen kinderen.
edit: ok te commercieel, nice op een alternatief festival...

kiewitcity

Legacy Member
op sterven na dood vandaag , ma zoveel bikini meiskes he ik nog nie dikwijls bij elkaar gezien .. datwas de 38 graden wel waard om af te zien...

Cind3r^

Legacy Member
persoonlijke toppers:
grooverider, dave clarke, mstrkrft :bow:

eervolle vermelding: brodinski, busy p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan