Pim11
Legacy Member
ns boy zei:Eh ja..
Neeh, nen LG, zwart/uitschuifbaar. GSM op zich valt nog mee, maar die facking simkaart he. Eerst zien mijn nr te recoveren en dan alle nr's er terug inplaatsen :').
Ik ben trwns gisteren naar 50Cent gaan zien, gwn om hem eens te zien. En wth, zo de moeite niet..
20 Bef vond ik echt slecht, ik heb respect voor andere muziek genres dan Indie/Rock/Hard Rock en Metal maar kom he die 50 cent gaat erover. Mijn oren begaven het bijna

..
, net zoals iedereen daar
.
?
met Bonkers is het altijd party. Maar 4 keer op een dag, WTF, das een plaat die ik just nie zou draaien, UNKNOWN FTW!
En toen ze dat kubus tuig omhoog begonnen te takelen meende ik eerst dat ze Tom barman gingen ophangen. Publieke terechtstelling ftw. Hang 'em high!
. er stond int begin geen kat, en opt einde iedereen "luciano" aant roepen 