Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chimmy

Legacy Member
tuesadorable zei:
Wat een stomme reden is me dat. "Ze vragen veel geld dus ik ruim niet op", luister nu eens naar je zelf. Voor de vuilniszakken vroegen ze zelfs geen geld, je kreeg er zelfs iets voor als je een volle binnenbracht. Vrijwel alle medewerkers op pukkelpop zijn vrijwilligers denk ik, ruim jij graag andermans' rommel op? Ik denk dat die mensen - vooral op de laatste dag - het bos niet meer zagen tussen de bomen. Er is een grens tussen "een beetje vuil, maar het gaat nog" en "onhygiënische rotzooi". Dit is gewoon de meest vuile pukkelpop die ik in jaren heb meegemaakt.

Ik heb de camping daar nooit anders geweten, en ik heb zelf ook al een aantal keer die vuile opruimjobkes gehad vroeger (het zijn int ergste geval vrijwilligers, geen slaven, ze kiezen er zelf voor) En ik zei niet dat het opruimen geld kost, ik zei dat dat hele festival al geldklopperij aant worden is, en als ik zoveel betaal vind ik het me gepermitteerd om t beest uit te hangen. Nogmaals, ik zat in m'n eigen rotzooi en niemand anders heeft daar last van, met uitzondering van de weinige personen die juist door onze cirkel heen moesten.

shiftyke

Legacy Member
Chimmy zei:
Ik heb de camping daar nooit anders geweten, en ik heb zelf ook al een aantal keer die vuile opruimjobkes gehad vroeger (het zijn int ergste geval vrijwilligers, geen slaven, ze kiezen er zelf voor) En ik zei niet dat het opruimen geld kost, ik zei dat dat hele festival al geldklopperij aant worden is, en als ik zoveel betaal vind ik het me gepermitteerd om t beest uit te hangen. Nogmaals, ik zat in m'n eigen rotzooi en niemand anders heeft daar last van, met uitzondering van de weinige personen die juist door onze cirkel heen moesten.

en wat als je later veel belastingen moet betalen, ga je dan ook beginnen sluikstorten ?

Hekje#

Legacy Member
Het was dit jaar ook bij ons verschrikkelijk vuil. Al moet ik zeggen dat we alles mooi in twee reuze vuilzakken hadden gedaan, maar deze zijn s nachts door idioten uitgestrooid onder onze party tent... Ook was mn tent opengedaan en mn slaapzak kapotgesneden, achja wel niks gepikt :)

Iemand trouwens rechts van de ingang ongeveer op 1 min wandelen die KBC party tent gezien :cool: altijd feesje daar hoor.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kbc party tent was mi jni echt opgevalle. ik vond de camping goed meevalle behalve die vuile pisgeur die er hing waar wij lagen. wij lagen helemaal vooraan, de eerste drie partytenten tegen mekaar, de eersten die je aan uwe linkerkant zag als ge de grote middengang nam naar achter :p

n9ne

Legacy Member
ligt da nu aan mij of waren der serieus weinig hoereuh golven? Der deden der ook altijd maar een paar mee als we enen begonnen :(

Pim11

Legacy Member
forn9 zei:
ligt da nu aan mij of waren der serieus weinig hoereuh golven? Der deden der ook altijd maar een paar mee als we enen begonnen :(

Bwah weinig... Genoeg voor mij toch :P ik slaap liever wat langer dan smorgens wakker te worden door het geschreeuw van een wei vol met mensen :P. Bij ons waren ze de hele tijd wonderwall van oasis aant zingen, bitches. Ah ja het beste optreden vond ik Faith No More, that was a big jump :rofl:

n9ne

Legacy Member
na 4uur hield ik mij toch ook stil ze, kslaap dan ook soms graag nekeer en dan irriteren zatte mensen mij ook :p

Pim11

Legacy Member
forn9 zei:
na 4uur hield ik mij toch ook stil ze, kslaap dan ook soms graag nekeer en dan irriteren zatte mensen mij ook :p

Ja das zeker :P. Ze mogen plezier maken van mij, echt, maar laat mij aub toch effe slape :crazy:. Ik ga straks zo goed maffen he, nie normaal...
En de Arctic monkeys kunnen mij ook de boom in. Geen dikke platen gespeeld, alleen maar I bet you look good on the dancefloor, maar dat was het ook. Crying lightning? Cry me a river. :)

JackM

Legacy Member
Ja awel, stoem lawijt vent, zeker als ge met zo'n hitten direct wakker gekookt wordt vanals de zon opkomt.
Straks es een reportje schrijven.

Maar amai, al die tetten en bikinis :drool:

_ns_

Legacy Member
Heb hier nog niet alles gelezen, maar ik vond Them Crooked Vultures (ofzo) echt tegenvallen als surpise act, daar had ik echt meer van verwacht.

En ik heb altijd supergoed geslapen :D, de nodige dosis alcohol et voila ^^. Leukste optreden was voor mij The Offspring, :love:

Hekje#

Legacy Member
Booka shade vond ik zowat het beste eigenlijk.
Over het gehele festival weer maar ongeveer 15 acts gezien...

_ns_

Legacy Member
Die ben ik net erna gezien en die waren ook wel zalig :). Iemand trouwens ne GSM gevonden? Ik ben er de mijne verloren :D.

_ns_

Legacy Member
Eh ja :unsure:..

Neeh, nen LG, zwart/uitschuifbaar. GSM op zich valt nog mee, maar die facking simkaart he. Eerst zien mijn nr te recoveren en dan alle nr's er terug inplaatsen :').

Ik ben trwns gisteren naar 50Cent gaan zien, gwn om hem eens te zien. En wth, zo de moeite niet..

Pim11

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Ja awel, stoem lawijt vent, zeker als ge met zo'n hitten direct wakker gekookt wordt vanals de zon opkomt.
Straks es een reportje schrijven.

Maar amai, al die tetten en bikinis :drool:

Ja dat lawaai, vuiligheid en de hitte droegen bij tot mijn huizenhoge ergernis. Those girls made me smile though :lol:. En de wei was een stort, net als een of andere idioot vijf tenten verder met een party tent als afdak voor zijn eigen prive mesthoop. En de wc's... Lek men klute.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Ja awel, stoem lawijt vent, zeker als ge met zo'n hitten direct wakker gekookt wordt vanals de zon opkomt.
Straks es een reportje schrijven.

Maar amai, al die tetten en bikinis :drool:

waar tette :D ik heb er geen gezien :(

shiftyke

Legacy Member
ohja nog iets

fuck bonkers !!

Ik ben maar 1 dag geweest en ik heb het 4x moeten horen :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan