Chimmy
Legacy Member
tuesadorable zei:Wat een stomme reden is me dat. "Ze vragen veel geld dus ik ruim niet op", luister nu eens naar je zelf. Voor de vuilniszakken vroegen ze zelfs geen geld, je kreeg er zelfs iets voor als je een volle binnenbracht. Vrijwel alle medewerkers op pukkelpop zijn vrijwilligers denk ik, ruim jij graag andermans' rommel op? Ik denk dat die mensen - vooral op de laatste dag - het bos niet meer zagen tussen de bomen. Er is een grens tussen "een beetje vuil, maar het gaat nog" en "onhygiënische rotzooi". Dit is gewoon de meest vuile pukkelpop die ik in jaren heb meegemaakt.
Ik heb de camping daar nooit anders geweten, en ik heb zelf ook al een aantal keer die vuile opruimjobkes gehad vroeger (het zijn int ergste geval vrijwilligers, geen slaven, ze kiezen er zelf voor) En ik zei niet dat het opruimen geld kost, ik zei dat dat hele festival al geldklopperij aant worden is, en als ik zoveel betaal vind ik het me gepermitteerd om t beest uit te hangen. Nogmaals, ik zat in m'n eigen rotzooi en niemand anders heeft daar last van, met uitzondering van de weinige personen die juist door onze cirkel heen moesten.

altijd feesje daar hoor.



. Ik ga straks zo goed maffen he, nie normaal... 

..
. En de wei was een stort, net als een of andere idioot vijf tenten verder met een party tent als afdak voor zijn eigen prive mesthoop. En de wc's... Lek men klute.