Ajamu
Legacy Member
Dit jaar voor de eerste keer naar Pukkelpop geweest, enkel op donderdag wel. Voornamelijk La Roux heeft er voor gezorgd dat ik er naartoe ging en ik heb het mij niet beklaagd!!
Gezien:
- The Galacticos: niet slecht feitelijk, was best een leuk feestje
- Een DJ-setje, weet al niet meer wie..., was wel ok
- Port O'Brien: was wat minder
- Dizzee Rascal: vooral voor de vriendin, het was doenbaar ;-)
- Razorlight: ook in orde maar op tijd naar de Club vertrokken voor...
- La Roux!: hier keek ik al lang naar uit, verwachtte wel niet al te veel van een live optreden, maar het was gewoon heel goed.
Filmpje hier : Klik
- The Sedan Vault: voornamelijk omdat mijn vriendin wel eens wou gaan zitten effe in de Wablief, speciale zanger wel bij die mannen...
- TCV: bwah, niet al te geweldig. Kan ook te maken hebben met het feit dat we op dat moment door en door nat waren, we moesten de Marquee in vluchten maar daar was uiteraard geen plaats meer, er ons toch nog tussen gewrongen, maar toch een lange douche gehad... Alles was nat, zelfs de onderbroek
- Freaky Age: ik vind die mannen niet slecht feitelijk
Dan al naar huis gegaan, wij moesten de dag nadien werken, mijn vriendin met de vroege zelfs. Onderweg naar de auto The Off Spring bezig gehoord, klonk ook niet slecht. Ook heel spijtig dat we Faith No More niet konden zien, maar soit. Volgend jaar de volle 3 dagen waarschijnlijk!
Gezien:
- The Galacticos: niet slecht feitelijk, was best een leuk feestje
- Een DJ-setje, weet al niet meer wie..., was wel ok
- Port O'Brien: was wat minder
- Dizzee Rascal: vooral voor de vriendin, het was doenbaar ;-)
- Razorlight: ook in orde maar op tijd naar de Club vertrokken voor...
- La Roux!: hier keek ik al lang naar uit, verwachtte wel niet al te veel van een live optreden, maar het was gewoon heel goed.
Filmpje hier : Klik
- The Sedan Vault: voornamelijk omdat mijn vriendin wel eens wou gaan zitten effe in de Wablief, speciale zanger wel bij die mannen...
- TCV: bwah, niet al te geweldig. Kan ook te maken hebben met het feit dat we op dat moment door en door nat waren, we moesten de Marquee in vluchten maar daar was uiteraard geen plaats meer, er ons toch nog tussen gewrongen, maar toch een lange douche gehad... Alles was nat, zelfs de onderbroek

- Freaky Age: ik vind die mannen niet slecht feitelijk
Dan al naar huis gegaan, wij moesten de dag nadien werken, mijn vriendin met de vroege zelfs. Onderweg naar de auto The Off Spring bezig gehoord, klonk ook niet slecht. Ook heel spijtig dat we Faith No More niet konden zien, maar soit. Volgend jaar de volle 3 dagen waarschijnlijk!
)




