Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
net terug va pukkelpop 2009
het was toch geslaagd :)

en heb zelf op de mainstage gestaan, wat een view...

Serpico6

Legacy Member
Ze zijn precies vuurwerk aan het afschieten voor het einde van PP te vieren. :)

Bertold

Legacy Member
Een vriendin belde net vanop pukkel, blijkbaar hebben A.M. veel nieuw werk gespeeld en weinig van de eerste cd (geen When the Sun goes down en geen Mardy bum bvb) en afgesloten met 505.

Toch enorm veel spijt dat ik er niet bij was :(

Bloob

Legacy Member
Pukkelpop 2009 is persoonlijk voor mij de beste editie die ik heb meegemaakt tot nu toe!
(dit was de 7de keer dat ik ging)

De belichting @ boiler / dancehall area, zowel binnen als buiten was fucking zot!
Om dan nog maar te zwijgen van de dubbel zo grote boiler vergeleken met anders, en die machines die nevel spuiten :love:

Booka Shade

Legacy Member
Juist terug :)

Brodinski was toch mijn stokpaardje gisteren :crazy:, serieus hard gegaan. En toen op het élan voortgegaan bij Ellen :D

tuesadorable

Legacy Member
Mijn review moet nog komen, maar als ik het over de camping moet hebben heb ik er echt geen goed woord over. Pubers die niet weten wat recycleren is, overal plassen en dingen storten waar ze gaan, vuilnis naar andere tenten smijten, ... Dit is één van de ergste pukkelpopcampings die ik heb meegemaakt. Ik werd gisterenochtend ziek wakker in mijn tent, wou een luchtje scheppen en werd bijgevolg nog zieker. Nadien nog overgegeven toen ik ergens alleen zat in die dranktent maar niemand die naar me keek of het ooit heeft gemerkt, want 't stonk er toch allemaal. Ik ben echt ontgoocheld, en dus heel wat vroeger, naar huis gegaan. Mij zien ze er eventjes niet.

Utred

Legacy Member
De stank aan het begin van de linkerkant op de camping was echt om misselijk van te worden.

Booka Shade

Legacy Member
En dan achter de 3de toiletten stand dan. Waar da beekske vol met zeik liep.. :puke:

Kid_C

Legacy Member
tuesadorable zei:
Mijn review moet nog komen, maar als ik het over de camping moet hebben heb ik er echt geen goed woord over. Pubers die niet weten wat recycleren is, overal plassen en dingen storten waar ze gaan, vuilnis naar andere tenten smijten, ... Dit is één van de ergste pukkelpopcampings die ik heb meegemaakt. Ik werd gisterenochtend ziek wakker in mijn tent, wou een luchtje scheppen en werd bijgevolg nog zieker. Nadien nog overgegeven toen ik ergens alleen zat in die dranktent maar niemand die naar me keek of het ooit heeft gemerkt, want 't stonk er toch allemaal. Ik ben echt ontgoocheld, en dus heel wat vroeger, naar huis gegaan. Mij zien ze er eventjes niet.

Amai, ik ben blij dat k daar niet ben geweest. :/ Waren de optredens de moeite? Ben benieuwd naar je review. :p

tuesadorable

Legacy Member
Hoezo, was je dan niet op pukkelpop eigenlijk? :D
De review komt als mijn zonneslag over is.

forloRn_

Legacy Member
Ik was niet into Faith No More maar dat zal nu wel komen: fuck zeg, dat optreden was waanzinnig. :drool:

Kid_C

Legacy Member
tuesadorable zei:
Hoezo, was je dan niet op pukkelpop eigenlijk? :D
De review komt als mijn zonneslag over is.

Niet geweest uiteindelijk, omwille van het te warme weer en de camping. Misschien geen zo'n slechte keuze.. :unsure: Maar heb me het wel beklaagd de eerste dag, al die groepen. :(

Vitabis

Legacy Member
vond anti-flag echt wel goe dees jaar, toffe show en heel de wei da mee deed.
the offspring vond ik ook goed, en nog een paar andere groepen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan