Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kid_C zei:Dinosaur Jr. is goed bezig..![]()
Tranco zei:hoe kunt gij zien dat ze arctic monkeys niet gaan uitzenden?

tuesadorable zei:Mijn review moet nog komen, maar als ik het over de camping moet hebben heb ik er echt geen goed woord over. Pubers die niet weten wat recycleren is, overal plassen en dingen storten waar ze gaan, vuilnis naar andere tenten smijten, ... Dit is één van de ergste pukkelpopcampings die ik heb meegemaakt. Ik werd gisterenochtend ziek wakker in mijn tent, wou een luchtje scheppen en werd bijgevolg nog zieker. Nadien nog overgegeven toen ik ergens alleen zat in die dranktent maar niemand die naar me keek of het ooit heeft gemerkt, want 't stonk er toch allemaal. Ik ben echt ontgoocheld, en dus heel wat vroeger, naar huis gegaan. Mij zien ze er eventjes niet.

tuesadorable zei:Hoezo, was je dan niet op pukkelpop eigenlijk?
De review komt als mijn zonneslag over is.
Maar heb me het wel beklaagd de eerste dag, al die groepen. 