Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
fiqm zei:
Gelukzak. Ik wacht al jaren tot ze eindelijk nog eens naar België kwamen

Troost u, ik wachtte er al 16 jaar op :) De vorige keer dat ze kwamen had ik ook herexamens. Maar dit keer niks aan het toeval overgelaten.



Deftones - Back to school in de gietende regen was ook subliem btw.

*Bios*

Legacy Member
zalige dag gehad, buiten in de regen op de danspodia's op dr electroluv zwaar gefeest :D
Sound of stereo en Busy P waren subliem, enkel de subs en de crookers vielen wat tegen imo. Bij de crookers was er echt ook veel te veel volk waardoor je amper kon bewegen :s.

Nevertheless 1 van de beste festivaldagen van men leven :)

shiftyke

Legacy Member
squanman zei:
Troost u, ik wachtte er al 16 jaar op :) De vorige keer dat ze kwamen had ik ook herexamens. Maar dit keer niks aan het toeval overgelaten.



Deftones - Back to school in de gietende regen was ook subliem btw.

volgens de media was the offspring toch niet zo geweldig?

squan

Legacy Member
shiftyke zei:
volgens de media was the offspring toch niet zo geweldig?

De media can kiss my ass. stupid dumbshit goddamn MOTHAFUCKAAAAHS


Objectief gezien misschien niet nee, maar voor een fan was het genieten.

Tiim

Legacy Member
Damn da was een ruig moshpitje daar vanvoor bij de Deftones. xd
Kheb daar nog paar schrammen van en ik wou gewoon 'rustig' genieten :p
Dizee rascal was nogal een feestje!

Vandaag dagje rusten.

Burntfaceman

Legacy Member
:( Morgen Dinosaur Jr. een van m'n favoriete groepen die ik nu al voor de 2de keer moet missen.

Bloob

Legacy Member
*Bios* zei:
zalige dag gehad, buiten in de regen op de danspodia's op dr electroluv zwaar gefeest :D
Sound of stereo en Busy P waren subliem, enkel de subs en de crookers vielen wat tegen imo. Bij de crookers was er echt ook veel te veel volk waardoor je amper kon bewegen :s.

Nevertheless 1 van de beste festivaldagen van men leven :)


zo druk was het toch niet bij crookers? ik heb goed kunnen staan feesten rechtsvooraan in de dance hall hoor

coap

Legacy Member
mijn pukkelpop zit er al op :(

Het was weeeeer zoooooo legandaris goed :D
Sfeer was goe , echt chill

The offspring was echt super super goe , de wei stond ook super vol en iedereen dee echt mee

Wel veel volk dees jaar , camping was zelfs volzet enzo

Holocene

Legacy Member
My Bloody Valentine was ook wel fucking zot..Mensen die dachten dat ze geen oordopjes nodig hadden was hilarisch :')

*Bios*

Legacy Member
Brambo^ zei:
zo druk was het toch niet bij crookers? ik heb goed kunnen staan feesten rechtsvooraan in de dance hall hoor

Spijtig, hadden we evengoed naar voor kunnen gaan dus :( ,we stonden redelijk vanachter-midden en daar was echt wel niet teveel plek.

Dat terzijde hun set die ze speelden was niet slecht maar het was wel bijna hetzelfde als 2-3jaar geleden. Beats zoals thunderstruck vindt ik wel behoorlijk afgezaagd ondertussen.

Holocene

Legacy Member
Beerend zei:
Tot hoelaat zijn de kassas nog open? Wil nog een ticket voor zaterdag kopen, maar vandaag al op de camping overnachten

Dagtickets voor Zaterdag zijn uitverkocht, denk ik.

Pitter

Legacy Member
Beerend zei:
Tot hoelaat zijn de kassas nog open? Wil nog een ticket voor zaterdag kopen, maar vandaag al op de camping overnachten

hanz, das toch constant open? alle tot 4 toch denk ik:)
en welke onnozelaar zit toch altijd maar te verspreiden da tickets uitverkocht zijn. Desnoods zet ge uwe fiets tegen da hek aan de fietsenparking en spring ge erover, ma dan ist wel van te spurten he :d

bleh ik zit hier te leren, en ik ging just effe mn raam opendoen, hoor ik cherry cola van eagles of death metal, das toch effe slecht gaan :d

nTFs

Legacy Member
Ritchiekz zei:
Dagtickets voor Zaterdag zijn uitverkocht, denk ik.

Enig bewijs van want volgens de site van PP zijn de kassas elke dag open en de prijzen van de tickets staan er ook bij...
Voor zolang ik weet is PP nog nooit uitverkocht geweest. Als ze zelfs ze nog kaarten hebben in voorverkooppunten dan hebben ze er zeker nog aan de kassa.

Anyway morgen aanwezig voor Spoil Engine, Anti-Flag, Dinosaur Jr, Enter shikari, Mad Caddies en Life Of Agony.

shiftyke

Legacy Member
Alé morgen Anti-Flag, 50Cent en NERD eens checken, hopelijk dan nog een zot feesje met dave clark :D

Jammer dat ik de Mad Caddies en LoA mis

Kid_C

Legacy Member
Ritchiekz zei:
My Bloody Valentine was ook wel fucking zot..Mensen die dachten dat ze geen oordopjes nodig hadden was hilarisch :')
Dan ken je niets van de band. :p
Ik had ze graag nog eens gezien, heb wel gezien dat ze pak nummers van setlist hebben geschrapt, zelfs geen slow... :/

omghaxxor!

Legacy Member
Is er iemand die met zekerheid kan zeggen of zaterdag uitverkocht is of niet? Ik zou morgen tegen 7u ' savonds daar aankomen, en 'k wil daar nie staan voor niks. In de Fnac hadden ze geen tickets meer, en via het internet bestellen gaat ook niet meer...
En dan moet ik dus trein betalen in het heengaan maar in terugkeren niet meer als ik mijn bandje heb toch?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan