Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fiqm zei:Gelukzak. Ik wacht al jaren tot ze eindelijk nog eens naar België kwamen
De vorige keer dat ze kwamen had ik ook herexamens. Maar dit keer niks aan het toeval overgelaten.
.
squanman zei:Troost u, ik wachtte er al 16 jaar opDe vorige keer dat ze kwamen had ik ook herexamens. Maar dit keer niks aan het toeval overgelaten.
Deftones - Back to school in de gietende regen was ook subliem btw.
shiftyke zei:volgens de media was the offspring toch niet zo geweldig?
Brambo^ zei:
*Bios* zei:zalige dag gehad, buiten in de regen op de danspodia's op dr electroluv zwaar gefeest
Sound of stereo en Busy P waren subliem, enkel de subs en de crookers vielen wat tegen imo. Bij de crookers was er echt ook veel te veel volk waardoor je amper kon bewegen.
Nevertheless 1 van de beste festivaldagen van men leven![]()
Brambo^ zei:zo druk was het toch niet bij crookers? ik heb goed kunnen staan feesten rechtsvooraan in de dance hall hoor
,we stonden redelijk vanachter-midden en daar was echt wel niet teveel plek. Beerend zei:Tot hoelaat zijn de kassas nog open? Wil nog een ticket voor zaterdag kopen, maar vandaag al op de camping overnachten
Beerend zei:Tot hoelaat zijn de kassas nog open? Wil nog een ticket voor zaterdag kopen, maar vandaag al op de camping overnachten

Ritchiekz zei:Dagtickets voor Zaterdag zijn uitverkocht, denk ik.
Dan ken je niets van de band.Ritchiekz zei:My Bloody Valentine was ook wel fucking zot..Mensen die dachten dat ze geen oordopjes nodig hadden was hilarisch :')
