Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
tja maar das dikke zever hé kheb in al die jaren festivals nog nooit mijn ticket gevraagd geweest int terugkeren alsk mijn bandje toonde ... ;)

edit : dus nee int terugkeren gaat ge niet moeten betalen als ge u bandje hebt

omghaxxor!

Legacy Member
Danku voor het antwoord.
Ik hoop dus echt dat dit jaar niet het 1e jaar wordt dat het dan wel es is uitverkocht..
Anders 2u op de trein gezeten voor niks.

Tiim

Legacy Member
omghaxxor! zei:
Danku voor het antwoord.
Ik hoop dus echt dat dit jaar niet het 1e jaar wordt dat het dan wel es is uitverkocht..
Anders 2u op de trein gezeten voor niks.

Combi's waren al uitverkocht dacht ik. Maar de 1ste camping zat al van woensdag volzet en op die 2de wou je niet zitten.

Morgen mijn tent eens gaan halen en naar de 50 gaan zien :p

mtm

Legacy Member
toch vanavond al eens gaan kijke, snow patrol was vooral hitjes maar wel leuk, fever ray vond ik maar matig. dan deel van mstrkrft gaan zien, was dezelfde electro als altijd maar wel leuke sfeer. en kraftwerk was wel super, maar nix voor op mainstage. te weinig mensen die kraftwerk kunnen appreciëren imo. tour de france was wel hoogtepunt voor mij !!

nu uitkijken naar morgen voor 'mister cadenza' luciano en N.E.R.D. , ook benieuwd wat dave clarke weer uit zijn platenbak haalt, hopelijk nog wat goeie techno om af te sluiten

Cuth

Legacy Member
Ik realiseer me nu hoeveel namen ik heb gemist.
Andy c, sub focus, steve aoki, rusko, skream en benga, booka shade ....

blaat.

Bloob

Legacy Member
wat een avond!
Vitalic was ongelofelijk goed, en het merendeel van het volk zat samengepropt in de boiler voor the bloody beetroots, dus er was genoeg plaats om uit de bol te gaan :woohoo:

darkslave

Legacy Member
is de zaterdag nu uitverkocht of niet?
wil geen 3u op de trein zitten voor neits ..

morb

Legacy Member
Mijn toppers voor ff pukkelpop te zijn geweest: birdy nam nam en placebo! (alhoewel placebo het wel allemaal maar was af aant ratelen..)
Fever ray heb ik maar een paar platen gehoord maar wat ik hoorde was zeer goed.

Alter Ego was ook wel een feestje :)

Serpico6

Legacy Member
Hoogtepunten gisteren vond ik:
Eagles Of Death Metal, A Place To Bury strangers, The Black Box Revelation, The Hickey Underworld, The Count & Sinden, Drive Like Maria, Kraftwerk
Jammer dat The Hickey Underworld en Madensuyu op hetzelfde moment speelden. :sad:
Placebo was wel goed maar ik had er meer van verwacht.
dEUS vond ik ook maar zo zo, had ik ook meer van verwacht.
Kraftwek verwachtte ik niet veel van (4 oude duitsers voor een laptop :unsure:) maar was echt schitterend, alleen vond ik het niet echt passen op de mainstage...
The Black Box Revelation was voor mij het hoogtepunt van de dag. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan