Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

forloRn_

Legacy Member
Ja, er lopen daar wel wat sukkels rond ook. Ik stond gewoon in mijn programmaboekje te kijken, komt er eentje naast mij staan en houdt zijn hand ervoor, ik duw zijn hand weg en kijk hem eens aan, wijst hij daar naar zijn kaak en zegt: "ge moogt eens proberen te slaan als ge durft." :wtf: 'k Had het beter gedaan ook, de loser.

En van die marginalen met hun kas bloot die hun klein pietje proberen te compenseren met iedereen omver te lopen en als je ze een duw teruggeeft niet eens durven omkijken.

That being said: ik roep PP uit tot mooiste festival. Mooie meisjes as far as the eye can see.:bow:

n9ne

Legacy Member
Die marcellekes zijn wel grappig ja :') we zaten met redelijk veel man onder zo'n partytent, kerel schopt zo tegen ons tent wij roepen da em wa kalmer mag zijn en hij ging terugkomen om hem te stellen :')

Of enen die iemand een kopstoot wou geven, was er grandioos naast, wij lagen echt strijk ;o

En inderdaad, doe is een tshirt aan, kheb echt geen behoefte aan uw zweet als ge u voorbij probeert te drummen...

_ns_

Legacy Member
Die pipo die ons tent kwam binnengestuikt, heeft er toch enkele raak op z'n bakkes gehad. Twas rap minder :lol:

Pim11

Legacy Member
Ja, maar als ik dat hier zo lees... Ge denkt juist hetzelfde als mij. Klakskesvolk, johnny's, marina's, jumpers... Miljaar ik heb mij geergerd. Niet omdat ze van die soort muziek houden, maar gewoon omwille van hun gedrag in het algemeen. Dat staat daar gewoon idioot te doen tegen iedereen (ook de knappe meisjes, ja :P). Het leven is schoon, vooral met schoon weer. :D

Recipe4hate

Legacy Member
Ik denk dat iedereen wel zo denkt, behalve de klakskes zelf, die probeer zo veel mogelijk op te vallen... Zielige peuten

n9ne

Legacy Member
ns boy zei:
Die pipo die ons tent kwam binnengestuikt, heeft er toch enkele raak op z'n bakkes gehad. Twas rap minder :lol:

Mja, wij zaten daar met 20 man onder een partytent, ma tzou wa zielig zijn :p

Kheb mij voor de rest ook kalm gehouden, kheb enkel wa cornflakes gemengd met bier op 2 man ulderen kop gesmeten.

Pim11

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ik denk dat iedereen wel zo denkt, behalve de klakskes zelf, die probeer zo veel mogelijk op te vallen... Zielige peuten

Ja tuurlijk. Ze zijn toch oh zo cool. :ironic:
Al bij al viel het toch wel mee, we mogen blij zijn dat we niet meer regen op ons kloten gehad hebben. Dat onweer was anders nie min :D. Allez op de camping toch...

Spandi

Legacy Member
rubinioke zei:
Iemand naar Moderat geweest ? Dat trio owned zo hard. Lang geleden dak me zo hard gegeven heb.

Fucks yeah! K'was toen al wel behoorlijk moe. Maar zeer tof.

Andere toppers:

Kraftwerk (hoewel ik precies den enige was die het goed vond op heel de main...)
Peaches (FUCK THE PAIN AWAY!)
Faith No More (dien zanger :love: )

enenen...LA ROUX! Meeste sfeer van heel het festival denk :)

Zedd Zorandar

Legacy Member
misschien da ik morgen iets uitgebreider over alles ga maar nu ff hoogtepunten

day 1:
Them Crooked Vultures: tijdens van zodra Wilco gedaan was naar voorkant van Marquee gegaan, stond al wa volk (waarvan er nog waren die echt van niks wisten, die dachten da het Jeugd van tegenwoordig ofzo ging worden :ironic:) , Ik vond ze zalig, den Dave had er goesting in achter de drums (imo ook de beste plek voor hem), John Paul Jones had ook nen dikke smile op zen gezicht (viel mij ook op, als ek achteraf zei da ek naar TCV was gaan zien, dan had men het alleen maar over Dave Grohl, Josh Homme & John Paul Jones zijn ni de moeite waard ofzo?)
Faith No More: wist ni wa te verwachten maar het was echt zalig, dikke show

Day 2:
Blood Red Shoes: Zalig als altijd, maar geen "ADHD", made me bit sad, extra lange "Wish I Was Someone Better", made up for it tho
Black Box Revelation: was al vrij vanvoor in de tent gaan staan voor BRS, maar dam die tent ontplofte gewoon toen die begonnen (en da lief van die kerel is echt wel een hete XD)

Heb heel dag 2 in mijn BRS T-shirt rondgelopen trouwens als iemand mij moest gezien hebben (ik heb maar ene andere kerel in een BRS t-shirt gezien zodus 1/2 kans da ik het was) (ik heb een klein baardje als extra herkenningspunt :))

Day 3:
Mad Caddies: ni beste show da ze hebben gegeven, maar ni slecht, en was wel sfeer, maar man hoe vuil was da wel ni met da los zand vanvoor, ik kwam daar uit en het eerste da ik vroeg was, hoe erg zie ek er uit, mijn lippen zagen helemaal zwart blijkbaar XD armen en gezicht zagen extra bruin en men benen zagen ook zwart, achteraf aan de kraantjes kerel da zich van zen vriendin moest gaan wassen, had ni door da em vuil was, had precies zwarte lippenstift en uitgelopen mascara op :P

EDIT:

Jack Malibu zei:
Voor de mensen die er nie waren en een idee willen hebben van den boiler: YouTube - Pukkelpop 2009: Andy C.

Was btw zalige set van andy c!

als em alleen die kut MC is thuis zou laten, die verkloot echt alles

nTFs

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Heeft dan niemand Deerhunter gezien? Ben zelf niet geweest maar ben benieuwd hoe ze waren.

Toch wel..ongeveer een halfuurke.
Zeker het beluisteren waard.

Cind3r^

Legacy Member
iemand enig idee hoe de openingstrack van grooverider heette?

wel 6x in totaal gehoord, echt bekend, geen vocals, melody die heel lang zonder beat blijft hangen..

grinshu

Legacy Member
amai als da hier zo lees ben ik blij da'k nie geweest heb
zo van die marginalen kan ik missen als de pest

sparco

Legacy Member
Pfff, veel te warm weer. Ik denk dat ik welgeteld naar 2 groepen écht ben gaan kijken. :lol: voor de rest op de camping gezeten/ in hasselt gezeten.
Desondanks heb ik mij toch weer op en top geamuseerd. Wel jammer van al die diefstallen in de tenten..

Skipze

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
als em alleen die kut MC is thuis zou laten, die verkloot echt alles

Dat wilt toch al duidelijk zeggen dat dat gewoon u muziek ni is? :) Die MC hoort der gwn bij en dat setje was fucking zalig.

Zedd Zorandar

Legacy Member
Skipze zei:
Dat wilt toch al duidelijk zeggen dat dat gewoon u muziek ni is? :) Die MC hoort der gwn bij en dat setje was fucking zalig.

bij DnB hoort ofwel nen deftige MC ofwel genen MC, die van Andy C is ne kak MC, Roni Size had ne goeien MC bij op Les Ardentes, die kon ten minste deftige rhymes brengen zonder den beat te verkloten

Milfhunter

Legacy Member
Skipze zei:
Dat wilt toch al duidelijk zeggen dat dat gewoon u muziek ni is? :) Die MC hoort der gwn bij en dat setje was fucking zalig.

ik vind het gewoon belachelijk dat die mc er is voor te zeggen put your hands up, put your hands up ! godverdomme dat zal het volk zelf wel doen als ze het goed vinden zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan