Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Suphafly zei:
hoe noemde ze

Een meiske noemde Michelle, en nog zo'n kerel die massa's op Karel Geraerts trok (vooral als em een katerkop had haha)

A ja nog paar opmerkingen eigenlijk:

-Boiler room & dance hall beginnen echt wel uit hun voegen te barsten. Twas de voorbije 2 jaar al immens druk maar dit jaar was het nog erger vond ik. Das wsl mede door de achteruitgang van de Skate Stage, het volk dat ze daaraan verliezen komt er bij aan de boiler & dance. Jammer maar das gewoon de trend in muziekland dus daar valt denk ik niet veel aan te doen.

-De dance hall en vooral de Boiler waren dit jaar imo immens lekker ingericht, vooral de verlichting in de boiler en die verstuivers waren echt wel SUPER nice. Thumbs up.

-Maak de woensdagmiddag eens wat meer ingangen voor bandjes, rond 15u30 meer als een uur moeten aanschuiven, zonder drinken (eigen fout mss) in een loden zon.

Ether

Legacy Member
ns boy zei:
Eh ja :unsure:..

Neeh, nen LG, zwart/uitschuifbaar. GSM op zich valt nog mee, maar die facking simkaart he. Eerst zien mijn nr te recoveren en dan alle nr's er terug inplaatsen :').

Ik ben trwns gisteren naar 50Cent gaan zien, gwn om hem eens te zien. En wth, zo de moeite niet..

Geen touchscreen? Want m'n vriendin heeft een zwarte LG gevonden :p

Utred

Legacy Member
Rbn13 zei:
Dan waren ze het dus toch? Ik heb uit het gejank geen enkele van hun songs kunnen opmaken (ook al ben ik geen hardcore fan)
Je verwachtte waarschijnlijk vullet for my valentine.

Gromme

Legacy Member
Waren toch drie geweldige dagen.

Wij zijn niet op de camping van PKP zelf gaan slapen maar een camping een goede 15 minuten verderop geweest.

Qua muziek:

Eerst & vooral wil ik toch zeggen dat ze Blackbox Revelation stillekes aan op een iets groter of toch toegankelijker podium mogen zetten want het stond er TE vol.

Arctic Monkeys, de sfeer van de belichting en het openingsnummer zette voor mij gewoon al heel dat concert naar de goede richting. Zalig dus!

N.E.R.D. was ook super sfeer. Maar echt af! Toen die twee meisjes erop stonden en iedereen HOEREUH begon te roepen. Die Pharell zijne kop. :-)

Discee, zijn bekende nr's waren ok. Bonkers was sfeer maar dat was het dan ook zowat.

Enter Shikari viel me een beetje tegen maar met de one-liner: Straks no koffiekoeken for you, huh. Brachten ze veel mensen aan het lachen. :-)

Kraftwerk<- Niet mijn ding en er was voor mij niets aan.

Placebo was goed maar verwachtte er ook iets meer van.

Alex zijn standup niet kunnen gaan zien. Stond daar mega veel volk joh.

Lektroluv was bonnekes

Noisa was bonnekes

En wat was dat met die mensen die bij NERD vanvoor op het podium zo aan het crowdstanden waren. :-)

Milfhunter

Legacy Member
Ether zei:
Ik was btw die kerel die zaterdag gans de tijd met zo'n stok rondliep om vuilnis op te rapen moest iemand mij gezien hebben :unsure:

En dit interesseert wsl niemand :p

Ik heb gezien dat ge met zo ne witte stok een leeg bakske frit met ne klad mayo tegen mijn broek schoot ja !

_ns_

Legacy Member
Gromme zei:
N.E.R.D. was ook super sfeer. Maar echt af! Toen die twee meisjes erop stonden en iedereen HOEREUH begon te roepen. Die Pharell zijne kop. :-)


Haha echt wel zalig, kerel stond er echt van 'eh :unsure::wtf:'. De muziek van N.E.R.D. was verder flauwkes ze :).

shiftyke

Legacy Member
hun oude nummers zijn nochtans pareltjes, de nieuwe zuigen wel hard!

Ik heb me wel kostelijk geamuseerd tijdens N*E*R*D, overal vrouwen en in die drukte :unsure:

mtm

Legacy Member
luciano was sowieso dé man van pp 09 :) ze zoude beter eens wa meer artiesten zoals dieje neerplanten ipv de duizend in een dozijn electro-dj's.

trouwens, de sfeer opt einde zat er ook goed in, dus zo'n namen trekken wel degelijk volk

Cind3r^

Legacy Member
Cind3r^ zei:
iemand enig idee hoe de openingstrack van grooverider heette?

wel 6x in totaal gehoord, echt bekend, geen vocals, melody die heel lang zonder beat blijft hangen..

*bump*

nog eens opnieuw vragen:p

_ns_

Legacy Member
mTm zei:
luciano was sowieso dé man van pp 09 :) ze zoude beter eens wa meer artiesten zoals dieje neerplanten ipv de duizend in een dozijn electro-dj's.

trouwens, de sfeer opt einde zat er ook goed in, dus zo'n namen trekken wel degelijk volk

Akkoord, was een DJ voor tot nu toe nog onbekend voor mij. Al vond ik de andere electro-DJ's ook nice :D.

Ether

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Ik heb gezien dat ge met zo ne witte stok een leeg bakske frit met ne klad mayo tegen mijn broek schoot ja !

Da was ik niet want mijn stok was zwart :p

_ns_

Legacy Member
Mjah ik heb er enkele keren naar gebeld en het belde wel degelijk, maar er werd niet opgenomen. Even later stond hij af of was misschien de batterij plat, dusjah. Ik heb trouwens just mij opberghoeske teruggevonden, maar dus zonder GSM. Ik dacht ff van 'JAH', maar neen dus :p.

cassie821

Legacy Member
Iemand de datums voor volgend jaar gezien? Kan ik al plannen ( werk )

Ether

Legacy Member
ns boy zei:
Mjah ik heb er enkele keren naar gebeld en het belde wel degelijk, maar er werd niet opgenomen. Even later stond hij af of was misschien de batterij plat, dusjah. Ik heb trouwens just mij opberghoeske teruggevonden, maar dus zonder GSM. Ik dacht ff van 'JAH', maar neen dus :p.

Mjah, waar ben je hem verloren?

/edit: en welk model ist?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan