Ether
Legacy Member
Suphafly zei:hoe noemde ze
Een meiske noemde Michelle, en nog zo'n kerel die massa's op Karel Geraerts trok (vooral als em een katerkop had haha)
A ja nog paar opmerkingen eigenlijk:
-Boiler room & dance hall beginnen echt wel uit hun voegen te barsten. Twas de voorbije 2 jaar al immens druk maar dit jaar was het nog erger vond ik. Das wsl mede door de achteruitgang van de Skate Stage, het volk dat ze daaraan verliezen komt er bij aan de boiler & dance. Jammer maar das gewoon de trend in muziekland dus daar valt denk ik niet veel aan te doen.
-De dance hall en vooral de Boiler waren dit jaar imo immens lekker ingericht, vooral de verlichting in de boiler en die verstuivers waren echt wel SUPER nice. Thumbs up.
-Maak de woensdagmiddag eens wat meer ingangen voor bandjes, rond 15u30 meer als een uur moeten aanschuiven, zonder drinken (eigen fout mss) in een loden zon.
..

'. De muziek van N.E.R.D. was verder flauwkes ze
.