Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Miljaar :(...


Mjah spijtig dat het een meiske is, anders, ne kerel da begint te blijten :lol:.

Recipe4hate

Legacy Member
ns boy zei:
Miljaar :(...


Mjah spijtig dat het een meiske is, anders, ne kerel da begint te blijten :lol:.

Dat zou deze thread richting Epic sturen :D
Wat Conquer zegt over het geslacht is wel waar

ANIMAL

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Secondly, hoe kunnen we uw verhaal geloven als er al duidelijk dikke leugens in zitten?
Gsm kapot, van een half liter'ke rode vodka, pleaaase.

Touch screen + plakkende alcohol = een kapotte gsm
nog leugens? :)

Ik zweer het, it's a true story

squan

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
:rofl: het verschil in toon van jullie, eerst iedereen goed aan't afgeven op haar tot ze zegt dat ze een meisje is :niceone

Straf é, en voor 't zelfde geld is 't een dikke lelijke... en iedereen dan zitten toonveranderen voor niks!

shiftyke

Legacy Member
squanman zei:
Straf é, en voor 't zelfde geld is 't een dikke lelijke... en iedereen dan zitten toonveranderen voor niks!

een gat is een gat en ne fluit heeft geen ogen :unsure:

Slabby

Legacy Member
Als ge wilt moogt ge wat op mijn schouder komen uithuilen ANIMAL. :oink:
J/k...


Maar wat er gebeurd is is idd zeer spijtig. Zowel gij als de security gingen in de fout, er gebeuren dagelijks honderd zulke spijtige zaken. Niets aan te doen.
En ik ben vrijwel zeker dat de security in kwestie van een gespecialiseerd bedrijf uit komt. (Niet die chicks en dudes die de bandjes controleren maar de kleerkasten net op het einde van de controle) Een evenement als PP laat in hun contract denk ik wel opnemen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor eventuele misstappen die door de security begaan zijn en dat het aan hun is om zicht te verantwoorden. Dus ik zou al in die richting zoeken. Maar tegen PP een klacht indienen is gewoon niet te doen, hun advocaten zullen u laten wenen denk ik.

ANIMAL

Legacy Member
rubinioke zei:
Als ge wilt moogt ge wat op mijn schouder komen uithuilen ANIMAL. :oink:
J/k...


Maar wat er gebeurd is is idd zeer spijtig. Zowel gij als de security gingen in de fout, er gebeuren dagelijks honderd zulke spijtige zaken. Niets aan te doen.
En ik ben vrijwel zeker dat de security in kwestie van een gespecialiseerd bedrijf uit komt. (Niet die chicks en dudes die de bandjes controleren maar de kleerkasten net op het einde van de controle) Een evenement als PP laat in hun contract denk ik wel opnemen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor eventuele misstappen die door de security begaan zijn en dat het aan hun is om zicht te verantwoorden. Dus ik zou al in die richting zoeken. Maar tegen PP een klacht indienen is gewoon niet te doen, hun advocaten zullen u laten wenen denk ik.

Die mannen zijn inderdaad van een externe organisatie uit, en niet van pkp zelf. Dus we weten ook wel dat het geen zin zou hebben van tegen de organisatie vn pkp een klacht in te dienen.

Mr we zullen nog wel zien,
een klacht indienen is niet simpel, moet ook nog te weten komen wie die twee mannen juist waren die mij da geflikt hebben. Ik denk dat zolang we dat niet exact weten dat we niks kunnen beginnen. En ik denk dat t een beetje te laat is om da nu nog te weten te komen. Best wel jammer allemaal.

Diamond

Legacy Member
Een klacht indienen, omwille van een ticketje van ochottekes 140 €, in een geval waar je zelf aan de basis van alle problemen ligt, succes ! :)

(Puur hypothetisch,99,9 % dat ge verliest, en ik denk dat de kosten van uw advocaatje al wat meer zullen zijn dan de volgende 10 edities van Pkp .)

Het is een spijtige zaak, maar laat dat achter u en stel u niet zo aan, het leven gaat door en er volgen nog honderden festivals.

*Bios*

Legacy Member
ANIMAL zei:
Ik ben wél in de fout, maar bandje overknippen was NIET de juiste maatregel.
Ik ben een meisje van 18 dat een hele nacht gewerkt heeft voor haar combibandje, sorry maar sommige mensen hebben nog gevoelens 8-)

In u ogen was dat niet de juiste maatregel mss, maar er staat duidelijk in het reglement dat ze u de toegang mogen weigeren. Dus juridisch ebde geen been om op te staan.

En mag ik vragen in wat voor branche ge werkt? ;) 135euro in 1 nacht is ni slecht.

Kid_C

Legacy Member
ANIMAL heeft een serieuze fout gemaakt, ze is slecht aangepakt geweest, maar dat haar bandje werd doorgesneden is niet aan te vechten (reglement is duidelijk). Eigen schuld, dikke bult. :)

En voor de andere zaken heb je de 9liveslounge.

Conqie

Legacy Member
ANIMAL zei:
Touch screen + plakkende alcohol = een kapotte gsm
nog leugens? :)

Ik zweer het, it's a true story

ow neen, een touch screen, waarom is dat relevant?
Als dat ding in uw broekzak zit en ge krijgt een fleske wodka op u, dan wordt hem maxium vochtig.
en in uw geval steekt dat toch in een handtas?

Bon, ge bent het volgens mij aan't opblazen, ik geloof niet dat die kortsluiting heeft gekregen van een beetje vochtige alcohol, misschien dat het scherm wat plakt ja :).

Tenzij dat ge hem in de hand had terwijl ge aan't vechten waard me de security natuurlijk. :unsure:

Valkyrion

Legacy Member
Komaan kerels, hou er nu eens over op! Als ze de waarheid spreekt is het erg voor haar, maar haar eigen schuld, niets aan te doen. Als ze de waarheid niet spreekt is het zielig dat ze mensen op een forum probeert te overtuigen van haar gelijk. Of het nu zever is of nie, nobody cares.

Btw, over die DJ-kwestie: Ik ken niets van Dj's en vind de muziek maar niets, waarmee ik niet zeg dat iedere peuter het kan. Als ik vaststel dat zo ongeveer iedere DJ dezelfde plaatjes draait trek ik gewoon de conclusie dat het nogal 'zielig' is. Ik geloof best wel dat het niet zo gemakkelijk is, maar dat verandert niets aan de kwaliteit.

ANIMAL

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ow neen, een touch screen, waarom is dat relevant?
Als dat ding in uw broekzak zit en ge krijgt een fleske wodka op u, dan wordt hem maxium vochtig.
en in uw geval steekt dat toch in een handtas?

Bon, ge bent het volgens mij aan't opblazen, ik geloof niet dat die kortsluiting heeft gekregen van een beetje vochtige alcohol, misschien dat het scherm wat plakt ja :).
Tenzij dat ge hem in de hand had terwijl ge aan't vechten waard me de security natuurlijk. :unsure:

Omg xD
Dat is het hem juist. Scherm plakt, touch screen knopjes dus ook, dus erop drukken heeft geen nut meer want ze reageren niet 8-)
Ik heb nooit gezegd dat die kortsluiting heeft gekregen xD enkel dat mijn touch screen niet meer werkte =')
En nee, mijn gsm stak NIET in mijn zak, want ik was op dat moment aan t afspreken met andere vrienden die al in de boiler zaten.
Maar dude, als ge mijn verhaal dan toch nie wilt geloven, zoek dan fatsoenlijke argumenten om het te weerleggen hè :p
Wa heeft trouwens het feit dat mijn gsm kapot was te maken met het verhaal, niks denk ik hè, behalve dat het bevestigt dat die kerels die wodka over mij uit gekieperd hebben. Maar dat hoeft niet door mijn gsm bevestigt te worden, da kan iedereen die die avond in mijn buurt geweest is bevestigen xD

Ik heb gezegd dat k het apprecieer als ge uw mening geeft enzo,
maar begin nie met van die idiote argumenten af te komen, zoals mijn gsm, die niks met het verhaal te maken heeft, om maar te proberen te bewijzen dat ik dit verhaal zou aan t opblazen zijn. Want ik ben het niet eens aan t opblazen, t is gebeurd zoals ik het hier verteld heb.

ANIMAL

Legacy Member
Valkyrion zei:
Komaan kerels, hou er nu eens over op! Als ze de waarheid spreekt is het erg voor haar, maar haar eigen schuld, niets aan te doen. Als ze de waarheid niet spreekt is het zielig dat ze mensen op een forum probeert te overtuigen van haar gelijk. Of het nu zever is of nie, nobody cares.

Btw, over die DJ-kwestie: Ik ken niets van Dj's en vind de muziek maar niets, waarmee ik niet zeg dat iedere peuter het kan. Als ik vaststel dat zo ongeveer iedere DJ dezelfde plaatjes draait trek ik gewoon de conclusie dat het nogal 'zielig' is. Ik geloof best wel dat het niet zo gemakkelijk is, maar dat verandert niets aan de kwaliteit.

Mee eens, anders begint iedereen hier sffs nog te zeggen dat ik aandacht wil trekken, terwijl mijn vraag gewoon was of iemand het gezien had 8-)


DJ-kwestie: als je niets vn dj's kent en de muziek maar niks vind, komt het voor u mss zielig over. maar die mannen proberen een feestje te bouwen, en da doet ge nu eenmaal met vette platen. als ze oudere nummers, of minder bekende nummers gaan draaien, krijgen ze sowieso de commentaar dat ze niet goed zijn. trouwens, een publiek als in de boiler verwacht ook echt platen zoals bonkers of riverside... tenzij het een d&b dj is natuurlijk, die draaien wel allemaal andere platen... Het doel van een dj is volgens mij nog altijd van gewoon een vet feestje te bouwen, en da lukt sowieso met van die liedjes die iedereen kent (en dus ook elke dj draait). maar dat is mijn mening.

tomh

Legacy Member
jaja.. ipv van witte wodka te nemen en het in een water fles te doen, dan wast nie eens opgevalle.. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan