shiftyke
Legacy Member
ns boy zei:Doet er me aan denken, iemand m'n gsm al gevonden![]()
ik heb hem net gepost richting polen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Doet er me aan denken, iemand m'n gsm al gevonden![]()

ns boy zei:Miljaar...
Mjah spijtig dat het een meiske is, anders, ne kerel da begint te blijten.

conquerpoy_123 zei:Secondly, hoe kunnen we uw verhaal geloven als er al duidelijk dikke leugens in zitten?
Gsm kapot, van een half liter'ke rode vodka, pleaaase.

conquerpoy_123 zei:het verschil in toon van jullie, eerst iedereen goed aan't afgeven op haar tot ze zegt dat ze een meisje is :niceone
squanman zei:Straf é, en voor 't zelfde geld is 't een dikke lelijke... en iedereen dan zitten toonveranderen voor niks!

squanman zei:Straf é, en voor 't zelfde geld is 't een dikke lelijke... en iedereen dan zitten toonveranderen voor niks!


rubinioke zei:Als ge wilt moogt ge wat op mijn schouder komen uithuilen ANIMAL.
J/k...
Maar wat er gebeurd is is idd zeer spijtig. Zowel gij als de security gingen in de fout, er gebeuren dagelijks honderd zulke spijtige zaken. Niets aan te doen.
En ik ben vrijwel zeker dat de security in kwestie van een gespecialiseerd bedrijf uit komt. (Niet die chicks en dudes die de bandjes controleren maar de kleerkasten net op het einde van de controle) Een evenement als PP laat in hun contract denk ik wel opnemen dat ze niet verantwoordelijk zijn voor eventuele misstappen die door de security begaan zijn en dat het aan hun is om zicht te verantwoorden. Dus ik zou al in die richting zoeken. Maar tegen PP een klacht indienen is gewoon niet te doen, hun advocaten zullen u laten wenen denk ik.

ANIMAL zei:Ik ben wél in de fout, maar bandje overknippen was NIET de juiste maatregel.
Ik ben een meisje van 18 dat een hele nacht gewerkt heeft voor haar combibandje, sorry maar sommige mensen hebben nog gevoelens![]()
135euro in 1 nacht is ni slecht.ANIMAL zei:Touch screen + plakkende alcohol = een kapotte gsm
nog leugens?
Ik zweer het, it's a true story
.
conquerpoy_123 zei:ow neen, een touch screen, waarom is dat relevant?
Als dat ding in uw broekzak zit en ge krijgt een fleske wodka op u, dan wordt hem maxium vochtig.
en in uw geval steekt dat toch in een handtas?
Bon, ge bent het volgens mij aan't opblazen, ik geloof niet dat die kortsluiting heeft gekregen van een beetje vochtige alcohol, misschien dat het scherm wat plakt ja.
Tenzij dat ge hem in de hand had terwijl ge aan't vechten waard me de security natuurlijk.![]()

Valkyrion zei:Komaan kerels, hou er nu eens over op! Als ze de waarheid spreekt is het erg voor haar, maar haar eigen schuld, niets aan te doen. Als ze de waarheid niet spreekt is het zielig dat ze mensen op een forum probeert te overtuigen van haar gelijk. Of het nu zever is of nie, nobody cares.
Btw, over die DJ-kwestie: Ik ken niets van Dj's en vind de muziek maar niets, waarmee ik niet zeg dat iedere peuter het kan. Als ik vaststel dat zo ongeveer iedere DJ dezelfde plaatjes draait trek ik gewoon de conclusie dat het nogal 'zielig' is. Ik geloof best wel dat het niet zo gemakkelijk is, maar dat verandert niets aan de kwaliteit.
