Archief - Music For Life 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tuesadorable

Legacy Member
Ik vind dat nu ook geen goede radiostem, maar zo haatdragend gasten :D .

Vedeco

Legacy Member
Sofie heeft zonet een jongentje van een jaar of 12 gevraagd of Jonathan zijn "liefje" is :lol:
Gastje noemde dan wel Isha maar ze zou beter nog wa in haar bed kruipen

tragezot

Legacy Member
Heel die actie is enkel goed om af en toe wat deftige muziek te horen. Aleja, dan vooral nà de actie wanneer ze alle nummers draaien die ze niet hebben kunnen draaien. Want ja, die waren waarschijnlijk niet commercieel genoeg.

'k Vraag mij ook serieus af hoeveel heel die organisatie kost? Die gebouwen, die spandoeken, het opstellen. 'k Peins niet dat die bedrijven erachter evenveel inzitten met netten dan met hun facturen.

En ik zou eens wat meer willen te weten komen over de verspreiding van die netten. Die netten gaan maar enkele jaren mee, dus kunnen ze nu 400 000 mensen van die beesten redden maar na 5 jaar, wat dan? Alweer zo'n voorbeeld van idioot ontwikkelingsbeleid.

Hannes_

Legacy Member
Normaal gezien kan ik Siska goed af op de radio, maar nu krijgt ze bij elke ontvangen geldsom een spontaan orgasme waarbij ze echt op een kinderachtige manier begint haar blijdschap te uiten. En daar word ik wel een beetje ambetant van.
Voor de rest kan ik wel luisteren naar M4L,de BEP en Lady Gaga's van deze wereld even buiten beschouwing gelaten :)

skampy

Legacy Member
idem Hannes. Die haar jeuj's en wauw's zijn zo overdreven dat het gemaakt begint te klinken. En het zorgt niet bepaald voor aangename radio.

skampy

Legacy Member
dat kan mij nu eens geen hol (moehaha) schelen. vind het nogal idioot dat hier daarover zo gezeverd wordt.

Furon

Legacy Member
Nog iemand die die gast afgelopen nacht in z'n Borat-kostuum heeft gezien? Massas respect :')

marcel

Legacy Member
ik zou eigenlijk iedereen die hier aan 't zagen is over "slechte radio" eens een radio-programma willen horen presenteren.

en daarna hetzelfde, maar dan na een paar dagen ni te eten en zonder deftig te slapen.

sommige mensen wanen hier iedereen die op tv of radio komt een hollywood-personage, dat tegen alles kan wat je er tegenaan gooit, zolang het maar aan de goeie kant staat.

Hannes_

Legacy Member
marcel zei:
ik zou eigenlijk iedereen die hier aan 't zagen is over "slechte radio" eens een radio-programma willen horen presenteren.

en daarna hetzelfde, maar dan na een paar dagen ni te eten en zonder deftig te slapen.

sommige mensen wanen hier iedereen die op tv of radio komt een hollywood-personage, dat tegen alles kan wat je er tegenaan gooit, zolang het maar aan de goeie kant staat.

Daar gaat het volgens mij niet echt om (aléja, bij mij toch nie ;) ). Ik vind ze alledrie bij de normale stubruprogrammas echt aangenaam om naar te luisteren. Maar zoals ik zei over Siska daarnet, ze doen nu helemaal anders. Je geeft als argument ook nog het gebrek aan eten, maar dan zou ze volgens mij minder actief moeten zijn en niet gemaakt blij moeten zijn, zoals ze dat nu elke keer is..

Dagmar

Legacy Member
ja das allemaal goed en wel ma

ale zis wel dik é en ze weetet ni é
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan