Archief - Music For Life 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plutus

Legacy Member
Iedereen heeft het recht om te doen met zijn/haar geld wat hij/zij wil. Jij zou dat liever aan de daklozen (onrechtstreeks) geven en dat is jouw volste recht :)

fixje

Legacy Member
ik erger me vooral aan het feit dat music for life van studio brussel is en dat ze dat maar al te graag laten weten. Het is alsof andere radiozenders egoisten zijn die niet om anderen geven. Ben er geen fan van.

Ook het 'een hele week overleven op sapjes' vind ik eigenlijk niet eens zo heldhaftig. Zeker niet dat ze het ieder jaar opnieuw doen.

shiftyke

Legacy Member
Sunreezr zei:
Ik vind Music For Life één hoop hypocriete bullshit. Omdat het voor Stu Bru is kan iedereen daar ineens voor de micro wat geld gaan doneren. Enkele belachelijke kiekens van de Chiro van Mol die wafels zijn gaan verkopen voor Music For Life en dat op een puberale manier komen brengen voor de micro.

Dat vind ik inderdaad ook zo grof, dat het enkel kan omdat het voor stubru is...

Mja beter als nx zeker

Pol86

Legacy Member
allé en ik was dan de grove zak...

Trouwens, iemand die er hem aan begrijpt waarom sommige liedjes meer dan 1X gedraaid worden?


Trouwens, music for life...

Was een mooi initiatief maar wordt nu gewoonweg schaamteloos gebruikt om geld te verdienen op de "armen" hun rug.
Zie maar de reclame van bv ing die beloofd voor iedere nieuw geopende internetrekening 5 euro te doneren aan Music for life. Degoutant gewoon.

Jonas89

Legacy Member
Pol86 zei:
allé en ik was dan de grove zak...

Trouwens, iemand die er hem aan begrijpt waarom sommige liedjes meer dan 1X gedraaid worden?


Trouwens, music for life...

Was een mooi initiatief maar wordt nu gewoonweg schaamteloos gebruikt om geld te verdienen op de "armen" hun rug.
Zie maar de reclame van bv ing die beloofd voor iedere nieuw geopende internetrekening 5 euro te doneren aan Music for life. Degoutant gewoon.

ik begrijp wat je bedoeld, ook ik ben dat gedoe rond "music for life" meer dan beu!

Gromme

Legacy Member
kVind het hypocriet van sommige om hier de actie van Stubru af te breken....

Commercieel? ja zeker... maar ze doen iets.
Voor ergens ver weg in een ander land? ja zeker maar ze doen iets.

Jullie zitten af te kakken op Stubru en te zeggen dat er beter kan gegeven worden aan de armen hier.... wel er zijn dus degelijke genoeg (kleine) organisaties hier die zich ermee bezighouden. Maar ik ben eens benieuwd hoeveel van jullie daar iets voor doen?

Maar nee, afkakken op stubru is natuurlijk makkelijk.

tuesadorable

Legacy Member
Music For Life is leuk omdat ik altijd liedjes hoor die ze normaal nooit draaien en waar ik wel herinneringen aan heb (zoals Captain Jack nu, vroeger als kapoentje dat moeten leren :p).

Verder zit ik in mijn blok en ben ik nu al zo gestresseerd, en als ik dan mijn radio aan zet begin ik bij het minste "schone" al te bleiten, zoals die ene kerel die vanmorgen lopend was vertrokken, ondertussen te horen krijgt dat hij opa is geworden en dan zijn vriendin ten huwelijk vraagt. OMG :cry: :cry: Gelukkig heb ik dan mijn ma die me weer realistisch doet denken.

coap

Legacy Member
ik volgde het vorige jaren veel actiever ,

Ik vind de mense die er in zitten gwn ni zo leuk

Ik mis tomas de soete , peter van de veire of dieje lambie bambie :D

Sofie valt nog mee vindk ma er zit niemand echt grappig in het huis

En dieje sam is een fake janett kabouter wesly had gelijk!
En siska die hee zone arogante smoel als die ni lacht djeezes :D

Progrezz

Legacy Member
Gromme zei:
kVind het hypocriet van sommige om hier de actie van Stubru af te breken....

Commercieel? ja zeker... maar ze doen iets.
Voor ergens ver weg in een ander land? ja zeker maar ze doen iets.

Hey dude. Als jij je geld ergens aan geeft, ben jij dan tevreden dat er IETS mee wordt gedaan? Nee, als ik mijn geld ergens aan geef, dan hoop ik dat het godverdomme maar goed besteed wordt.

Weet jij ook door wie Studio Brussel wordt betaald?

sneax

Legacy Member
Ik trek mij ni aan wat ze uitsteken, maar wat ik wél heel irritant vond is de vrijdag toen 19.00h naderde dat ik opeens op stubru da reclameke vant glazen huis hoorde en dacht: oh nee ... gene mish mash deze week :angry:

Booka Shade

Legacy Member
Progrezz zei:
Hey dude. Als jij je geld ergens aan geeft, ben jij dan tevreden dat er IETS mee wordt gedaan? Nee, als ik mijn geld ergens aan geef, dan hoop ik dat het godverdomme maar goed besteed wordt.

Weet jij ook door wie Studio Brussel wordt betaald?

Ik heb toch iets meer zekerheid als ik mijn geld aan stubru geef dan aan eender welke organisatie.

Pol86

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik heb toch iets meer zekerheid als ik mijn geld aan stubru geef dan aan eender welke organisatie.


Haja waarom?
Al eens bij stilgestaan hoeveel die reis naar Burundi koste?
Denk je dat thomas daar in een tentenkamp geslapen heeft?
Al eens bij stilgestaan hoeveel die mediacampagne gekost heeft?
Al eens bij stilgestaan hoeveel mensen er niet dienen ingeschakeld te worden om dit programma een week draaiende te houden?

Vorige jaren heeft music for life miljoenen opgeleverd in zowel Belgie als Nederland. Is er ook al één reportage geweest over wat ze met dit geld gedaan hebben? Ze kunnen wel reportages maken om mensen warm te maken om te storten, maar ze hebben geen geld/tijd/zin om als mediabedrijf een reportage te maken over hoe goed ze het geld gebruikt hebben?

Mij niet gelaten dat ze goede doelen steunen, maar kom mij niet af dat zij heiliger zijn dan eender welke organisatie. Voor het eerste, zelfs tweede jaar nog kan ik dit nog geloven. Voor de laatste jaren niet meer.

GaMe®

Legacy Member
Check die medewerkster van Stubru buiten aan het glazen huis bij de micro atm.

Progrezz

Legacy Member
Booka Shade zei:
Pol swaanst na nie he joeng.

Progrezz zei:
Het hele jaar de arrogante kutlul uithangen om dan op het einde vant jaar je geweten te zuiveren door 5 euro in de pot van Vlaanderens grootste reclamestunt te steken :/

Jij hebt al gestort zeker? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan