Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
super-styler zei:Weet iemand hoe dat liedje noemt dat speelt op de livestream telkens het reclame of nieuws is? Niet het themalied zoals in het begin maar het nieuwe muziekske.
Sunreezr zei:Ik vind Music For Life één hoop hypocriete bullshit. Omdat het voor Stu Bru is kan iedereen daar ineens voor de micro wat geld gaan doneren. Enkele belachelijke kiekens van de Chiro van Mol die wafels zijn gaan verkopen voor Music For Life en dat op een puberale manier komen brengen voor de micro.
Bad.News zei:
Pol86 zei:allé en ik was dan de grove zak...
Trouwens, iemand die er hem aan begrijpt waarom sommige liedjes meer dan 1X gedraaid worden?
Trouwens, music for life...
Was een mooi initiatief maar wordt nu gewoonweg schaamteloos gebruikt om geld te verdienen op de "armen" hun rug.
Zie maar de reclame van bv ing die beloofd voor iedere nieuw geopende internetrekening 5 euro te doneren aan Music for life. Degoutant gewoon.
Manuvdv zei:Iedereen heeft het recht om te doen met zijn/haar geld wat hij/zij wil.

Mogen we mee lachen? Ik ben benieuwdGiJay zei:

).
Gelukkig heb ik dan mijn ma die me weer realistisch doet denken.

Gromme zei:kVind het hypocriet van sommige om hier de actie van Stubru af te breken....
Commercieel? ja zeker... maar ze doen iets.
Voor ergens ver weg in een ander land? ja zeker maar ze doen iets.
Progrezz zei:Hey dude. Als jij je geld ergens aan geeft, ben jij dan tevreden dat er IETS mee wordt gedaan? Nee, als ik mijn geld ergens aan geef, dan hoop ik dat het godverdomme maar goed besteed wordt.
Weet jij ook door wie Studio Brussel wordt betaald?
Booka Shade zei:Ik heb toch iets meer zekerheid als ik mijn geld aan stubru geef dan aan eender welke organisatie.
Booka Shade zei:Pol swaanst na nie he joeng.
Progrezz zei:Het hele jaar de arrogante kutlul uithangen om dan op het einde vant jaar je geweten te zuiveren door 5 euro in de pot van Vlaanderens grootste reclamestunt te steken :/
