Het is niet Music for Life waarover ik klaag, maar wel iedereen die er van wilt profiteren,..
BV; Ceysens post op hare facebook; Patricia Ceysens brengt morgenochtend samen met Alexander De Croo een bezoek aan het Glazen Huis in Gent en lanceert er samen met Filip Meirhaeghe een veiling tvv Music For Life. Bieden kan via
www.stubru.be.
Denkt ge da ze daar moeite voor zou doen, moest MFL ni "hip" zijn ?
Of hoe een kennis het schoon zei; "Music for Life zorgt voor een hele entertainmenthype. Een aangenaam lichtpuntje in een donkere winterdip. Overal komen mensen bij elkaar om iets voor elkaar te krijgen, waar ze anders hun tijd zouden verkakken op facebook.
Als het format aanslaat en de massa zag dat het goed was heb je 2 keuzes: Je zakken vullen of het ... geld over de boeg keilen. Dan kan je het evengoed in Afrika keilen. Malaria patients can live do die another day + Ons geweten is gesust en aldus een heilige start van een nieuw jaar."