Archief - Music For Life 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Progrezz

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik heb toch iets meer zekerheid als ik mijn geld aan stubru geef dan aan eender welke organisatie.

Aan je signature te zien zou je hier wel eens gelijk kunnen hebben.

Siska Schoeters steekt dat geld gewoon in haar reet man. 1 cent at a time. Het is er dan ook aan te zien!!!

Booka Shade

Legacy Member
Progrezz zei:
Aan je signature te zien zou je hier wel eens gelijk kunnen hebben.

Siska Schoeters steekt dat geld gewoon in haar reet man. 1 cent at a time. Het is er dan ook aan te zien!!!

:lol:

smiley

Legacy Member
pff en het blijft maar boring... ge moet eens zien naar de updates sinds gisterenavond:

- de mug krijgt klappen
- een aantal onboeiende studio gasten (cedric van brantegem, claudia)
- kris peters komt ne check afgeven

da ist :/
het sjiekste tot nu toe was nog die kerel die 100km had gelopen, opa werd, en zich verloofde met zijn vrouw. Respect :p

Deadangel

Legacy Member
MFL; een mooie publiciteitsstunt van Stu bru & het kost hen haast niets! Het is immers het geld van andere die ze weggeven..

phil_r

Legacy Member
Toch respect om het maar te doen hé op sapjes leven is niet niks :)

bountty

Legacy Member
Kijk tis eigelijk zeer gemakkelijk: als het u stoort, luister/kijk er niet naar. 't Is niet echt moeilijk om het te ontwijken, behalve alsge dagelijks langs de zuid moet passeren, en de reclames op TV zijn ook wel vervelend dan. En begin zelf geld in te zamelen en ga er persoonlijk muskietennetten mee gaan kopen, reis af naar Afrika, en blijf daar nog een paar maanden ter plaatse om te controleren of de mensen de muskietennetten wel zeker correct gebruiken.

Ge kunt zitten kakken op stubru, maar ze doen toch tenminste iets. Wat maakt het uit dat 9 op de 10 mensen die daar geld komen afgeven anders nooit wakker zouden liggen van het probleem of geld zou geven aan het goede doel?

virox

Legacy Member
Afbreken enzo is idd zeer makkelijk :s Manee Music for Life is te "hot", "populair", "hyped" geworden en 't is voor bepaalde mensen precies direct een reden om et af te breken. 'k zou wel eens willen zien of dedie die hier zo hard klagen hoeveel jullie al gedaan hebben voor andere projecten die wel goed genoeg zijn voor jullie...

Thin Liz

Legacy Member
Ik denk dat veel mensen al niet meer willen geven na het mislukte debacle van die 'Tsunami'. Een tijdje daarna kwam het dan uit: de Tamiltijgers en corrupte tussenpersonen zijn er alleen maar rijker door geworden.

Het kan best zijn dat het nu beter is en dat het 'niet meer kan gebeuren', en weet-ik-veel... Maar de mensen kan je dat niet meer wijsmaken. Voor velen is de kous af.

Blezz

Legacy Member
Lol kabouter Wesley

"Ik ben Kabouter Wesley en ik laat de wereld in de steek! Steun malaria stop Music For Life"

Deadangel

Legacy Member
Het is niet Music for Life waarover ik klaag, maar wel iedereen die er van wilt profiteren,..

BV; Ceysens post op hare facebook; Patricia Ceysens brengt morgenochtend samen met Alexander De Croo een bezoek aan het Glazen Huis in Gent en lanceert er samen met Filip Meirhaeghe een veiling tvv Music For Life. Bieden kan via www.stubru.be.

Denkt ge da ze daar moeite voor zou doen, moest MFL ni "hip" zijn ? :)

Of hoe een kennis het schoon zei; "Music for Life zorgt voor een hele entertainmenthype. Een aangenaam lichtpuntje in een donkere winterdip. Overal komen mensen bij elkaar om iets voor elkaar te krijgen, waar ze anders hun tijd zouden verkakken op facebook.

Als het format aanslaat en de massa zag dat het goed was heb je 2 keuzes: Je zakken vullen of het ... geld over de boeg keilen. Dan kan je het evengoed in Afrika keilen. Malaria patients can live do die another day + Ons geweten is gesust en aldus een heilige start van een nieuw jaar."

Dagmar

Legacy Member
de dag da siska beseft da ze dik is dan geef ik geld

kan ze niet zien of horen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan