Archief - Music For Life 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
morgen ook eens gaan zien, mocht ik een plaat aanvragen, dan is dat detroid rock city van kiss

vorige jaren telkens 1 aangevraagd, maar dit jaar vind ik het doel minder, dus ben ik aan het twijfelen om een ander goed doel voor dit jaar te zoeken

Iemand

Legacy Member
Lijkt wel een trekpleister voor kinderen aka chiro/scouts/ksj/ksa/...

Bobson

Legacy Member
Ik heb music for life in België en Nederland is vergeleken. (5 min luisteren nr stubru en 3FM) En qua radio maken staan die nederlanders toch veel meer voor. (maar dat wist ik al jaren) En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel oude dingen. De Sam kent de Doobie Brothers ni eens, wa nen debiel. Wel 10x in den dag bonkers en riverside draaien. Zielige puberradio noem ik da.

En die gasten van 3FM hebben een goeie muziekkennis en nederlanders kunnen het ook gewoon goe uitleggen. kléér. En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen. Dus wie stubru weer gaat verdedigen moet is nadenken en niet geloven dat hij alternatief is, maar al jaren naar een laag niveau van radio luistert.

En Malaria, who gives a fuck. Zullen we daar 150 euro in de schuif gooien, maar wel beginnen wenen als er ne dakloze 50 cent komt vragen voor ne cara pils.

_DM_

Legacy Member
Dj-DC zei:
Ik heb music for life in België en Nederland is vergeleken. (5 min luisteren nr stubru en 3FM) En qua radio maken staan die nederlanders toch veel meer voor. (maar dat wist ik al jaren) En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel oude dingen. De Sam kent de Doobie Brothers ni eens, wa nen debiel. Wel 10x in den dag bonkers en riverside draaien. Zielige puberradio noem ik da.

En die gasten van 3FM hebben een goeie muziekkennis en nederlanders kunnen het ook gewoon goe uitleggen. kléér. En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen. Dus wie stubru weer gaat verdedigen moet is nadenken en niet geloven dat hij alternatief is, maar al jaren naar een laag niveau van radio luistert.

En Malaria, who gives a fuck. Zullen we daar 150 euro in de schuif gooien, maar wel beginnen wenen als er ne dakloze 50 cent komt vragen voor ne cara pils.

Ga dan in holland wonen he.
Ten eerste: Het overgrote deel van de platen zijn verzoeknummers.
Ten tweede: In holland is het ook voor malaria, oei uw helden doen daar aan mee, wat nu ?

Heb trouwens eens opgezocht wat voor muziek ze daar spelen.
In 2008 was hun 'Anthem' dit:
http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac
Top!

edit: 5 minuten luisteren :rofl:

Thin Liz

Legacy Member
Stubru is ook een bedrijf dat moet draaien. Dat wil zeggen: de massa happy houden. Als er énen 100 euro geeft voor Slayer of énen 20 voor MGMT, dan zullen ze niet lang twijfelen wat te draaien tijdens 'prime time'. De commerce telt op elk moment, of het nu Music for life is of niet. Reken ook dat er veel meer die laatste vragen en dat weet je het wel...

Shellshock

Legacy Member
Hoeveel hadden die mannen van Lennik verzameld? Kon het juist niet horen omdat Sam begon te brullen. :sop:

Kravitz

Legacy Member
Dj-DC zei:
Ik heb music for life in België en Nederland is vergeleken. (5 min luisteren nr stubru en 3FM) En qua radio maken staan die nederlanders toch veel meer voor. (maar dat wist ik al jaren) En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel oude dingen. De Sam kent de Doobie Brothers ni eens, wa nen debiel. Wel 10x in den dag bonkers en riverside draaien. Zielige puberradio noem ik da.

En die gasten van 3FM hebben een goeie muziekkennis en nederlanders kunnen het ook gewoon goe uitleggen. kléér. En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen. Dus wie stubru weer gaat verdedigen moet is nadenken en niet geloven dat hij alternatief is, maar al jaren naar een laag niveau van radio luistert.

En Malaria, who gives a fuck. Zullen we daar 150 euro in de schuif gooien, maar wel beginnen wenen als er ne dakloze 50 cent komt vragen voor ne cara pils.

De Nederlanders al jaren voor in radio maken... "En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel OUDE dingen."
Ga mee met u tijd seg ! En Sam kent de Doobie Brothers niet...die gast is gelijk 23j dat is van voor z'n tijd...hij maakt tenslotte ook moderne radio hé

"En Malaria, who gives a fuck." Vanwaar komt al da geld denkt ge?? Tis nie omdat jij hier toevallig in Belgie (maar je wou eigenlijk liever in Nederland) geboren bent dat je er niet om moet geven!!!!

Ik denk niet dat wij eens moeten beginnen nadenken maar voor jij.

Anoniem15

Legacy Member
Iemand zei:
Lijkt wel een trekpleister voor kinderen aka chiro/scouts/ksj/ksa/...

Alé gij...

Bij ons staat dat op het werk de hele dag op Stu Bru omdat de meerderheid het daar wil. En wat een kinderachtig gedoe jongens...

Ik snap trouwens niet waarom mensen, als ze al eens de kans krijgen om een origineel nummer aan te vragen, toch stééds weer om die riverside, bonkers of black eyed peas vragen. Alsof we die nummers de laatste maanden nog niet genoeg gehoord hebben.

Essit

Legacy Member
IMO is dit gewoon slechte radio en dan nog voor het verkeerde doel ook ...

tuesadorable

Legacy Member
Ik word een beetje ziek van al die bedragen die bedrijven en particulieren geven. Zijn wij met ons gezin het enige slachtoffer van de crisis, of hoe zit dat?

Muismat

Legacy Member
Ik vind het opzet van Music for Life fantastisch, geld inzamelen voor een goed doel op een manier dat vooral jongeren zich engageren, maar ik stel mij toch vragen bij het doel. Waarom niet een "dichter bij huis" thema? Daklozen, mensen in financiele problemen, gezinnen in moeilijkheden zouden met zo'n actie écht geholpen worden. Akkoord, mensen in Afrika ook natuurlijk (en ik ben zeker niet tegen de malaria actie) maar dit is zo'n mooie kans om de doelen waar normaal niet zoveel geld naartoe gaat is te steunen. Het zou toch fantastisch zijn moesten de lokale chiro's & scouts ipv wafels te verkopen bv. helpen met huizen te bouwen (ik zeg nu maar iets) voor al die Roma's die in de buurt van het glazen huis bijna bevriezen?

Geen kritiek op de actie, die vind ik nog altijd prachtig maar het doel zou idd anders mogen. En ik stoor mij ook een beetje aan alle Top 50 hits die worden aangevraagd, vraag toch aub is een goeie oldie aan ...

Essit

Legacy Member
Muismat zei:
Ik vind het opzet van Music for Life fantastisch, geld inzamelen voor een goed doel op een manier dat vooral jongeren zich engageren, maar ik stel mij toch vragen bij het doel. Waarom niet een "dichter bij huis" thema? Daklozen, mensen in financiele problemen, gezinnen in moeilijkheden zouden met zo'n actie écht geholpen worden. Akkoord, mensen in Afrika ook natuurlijk (en ik ben zeker niet tegen de malaria actie) maar dit is zo'n mooie kans om de doelen waar normaal niet zoveel geld naartoe gaat is te steunen. Het zou toch fantastisch zijn moesten de lokale chiro's & scouts ipv wafels te verkopen bv. helpen met huizen te bouwen (ik zeg nu maar iets) voor al die Roma's die in de buurt van het glazen huis bijna bevriezen?

Geen kritiek op de actie, die vind ik nog altijd prachtig maar het doel zou idd anders mogen. En ik stoor mij ook een beetje aan alle Top 50 hits die worden aangevraagd, vraag toch aub is een goeie oldie aan ...

Dat bedoel ik ook, maar ik heb het hierboven in net iets minder woorden gezegd :D

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Het is duidelijk dat Siska en Sam erin zitten voor commerciële redenen. Siska is een attention whore die beter MC zou worden bij Discobar Galaxy ofzo, "Gent laat jullie horeeeeeeeeeh" x 100 op een dag. Sam zijn muziekkennis erbuiten gelaten, het valt gewoon op dat zijn 'normale' show slecht voorbereid en pure commercie is. Man, wat mis ik Volt en Mekka.

Neen, ik heb niets gegeven. Ik erger mij aan het opzet van de zaak altijd maar Afrika en andere ontwikkelingslanden te willen helpen. Ge wordt ziek als ge die bedragen hoort wat een land als België jaarlijks in Afrika dumpt. Na nieuwjaar willen ze dan nog in Oeganda een wet erdoor jagen dat je als homo dadelijk de doodstraf krijgt.

"Laat de wereld niet in de steek, geef ze een goede structuur"

Nog dit, bij het Rode Kruis (daar gaat het geld van deze actie naartoe) zit mijn inziens ne geweldige onderhandelaar... Halverwege Music for Life komt de melding dat ze 'al' 175.000 netten kunnen kopen aan 5 euro/stuk. Voor 5 euro heb ik een net bij 't Amerikaantje, ge zou zeggen dat als ge der 175.000 neemt ze iets van de prijs kunnen afdoen :ironic:

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
marcel zei:
ik zou eigenlijk iedereen die hier aan 't zagen is over "slechte radio" eens een radio-programma willen horen presenteren.

Das simpel ze, luister maar eens naar de Max op zaterdag

$begroeting = moment_van_de_dag();

if(weer == goed){
echo "de zon schijnt, nu nog een goeie tune op de radio";
echo "de nieuwe van " . $x . " bijvoorbeeld";
echo $begroeting;
}
elseif(weer == slecht){
echo "het is geen weer om een hond door te jagen, gelukkig is er goeie muziek op de radio";
echo "de nieuwe van " . $x . " bijvoorbeeld";
echo $begroeting;
}

En zo is het ieder uur van hetzelfde. Ohja

"SMS 3123, laat weten waar je mee bezig bent..." Gast, maak uw eigen show ffs.

smiley

Legacy Member
Net het marginaalste ooit gezien: johan verminnen met een brede smile op zijn gezicht en een cheque '€5000 van sabam'.

Welk recht heeft die organisatie nu in godsnaam om da geld zomaar weg te schenken??? Ik twijfel er STERK aan dat ze elke ingeschreven auteur eerst om toestemming gevraagd hebben...

Man hoeveel fraude kan je in 1 bedrijf hebben.

BuZz.LiGhTYeAr zei:
Nog dit, bij het Rode Kruis (daar gaat het geld van deze actie naartoe) zit mijn inziens ne geweldige onderhandelaar... Halverwege Music for Life komt de melding dat ze 'al' 175.000 netten kunnen kopen aan 5 euro/stuk. Voor 5 euro heb ik een net bij 't Amerikaantje, ge zou zeggen dat als ge der 175.000 neemt ze iets van de prijs kunnen afdoen :ironic:

natuurlijk krijgen ze daar een fikse korting op, en natuurlijk kopen die da nie in ne gewonen winkel maar bij de fabrikant zelf...

maar als ze afkomen: 'ja het is €5.152 voor een net, en als we boven de 50 000 netten gaan wordt dat €4.54', ist gewoon veel simpeler als ze €5 zeggen he.

Jeezes zo kan je blijven mekkeren en zagen he... En gij hebt toch geen clue wat hun deal met de fabrikant is? Die van't rode kruis zullen ook wel geen shit for brains hebben he...

Jayway

Legacy Member
Dj-DC zei:
En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen.

Lol.. :wtf:

Bartel

Legacy Member
Smiley, gelieve uw posts beschaafd en beleefd te houden, hoe banaal sommige posts dan ook mogen blijken...

Dank :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan