Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dj-DC zei:Ik heb music for life in België en Nederland is vergeleken. (5 min luisteren nr stubru en 3FM) En qua radio maken staan die nederlanders toch veel meer voor. (maar dat wist ik al jaren) En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel oude dingen. De Sam kent de Doobie Brothers ni eens, wa nen debiel. Wel 10x in den dag bonkers en riverside draaien. Zielige puberradio noem ik da.
En die gasten van 3FM hebben een goeie muziekkennis en nederlanders kunnen het ook gewoon goe uitleggen. kléér. En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen. Dus wie stubru weer gaat verdedigen moet is nadenken en niet geloven dat hij alternatief is, maar al jaren naar een laag niveau van radio luistert.
En Malaria, who gives a fuck. Zullen we daar 150 euro in de schuif gooien, maar wel beginnen wenen als er ne dakloze 50 cent komt vragen voor ne cara pils.

Dj-DC zei:Ik heb music for life in België en Nederland is vergeleken. (5 min luisteren nr stubru en 3FM) En qua radio maken staan die nederlanders toch veel meer voor. (maar dat wist ik al jaren) En er wordt veeeeeeeeel meer goeie muziek gedraaid. Onbekende dingen, veel oude dingen. De Sam kent de Doobie Brothers ni eens, wa nen debiel. Wel 10x in den dag bonkers en riverside draaien. Zielige puberradio noem ik da.
En die gasten van 3FM hebben een goeie muziekkennis en nederlanders kunnen het ook gewoon goe uitleggen. kléér. En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen. Dus wie stubru weer gaat verdedigen moet is nadenken en niet geloven dat hij alternatief is, maar al jaren naar een laag niveau van radio luistert.
En Malaria, who gives a fuck. Zullen we daar 150 euro in de schuif gooien, maar wel beginnen wenen als er ne dakloze 50 cent komt vragen voor ne cara pils.
Iemand zei:Lijkt wel een trekpleister voor kinderen aka chiro/scouts/ksj/ksa/...
Muismat zei:Ik vind het opzet van Music for Life fantastisch, geld inzamelen voor een goed doel op een manier dat vooral jongeren zich engageren, maar ik stel mij toch vragen bij het doel. Waarom niet een "dichter bij huis" thema? Daklozen, mensen in financiele problemen, gezinnen in moeilijkheden zouden met zo'n actie écht geholpen worden. Akkoord, mensen in Afrika ook natuurlijk (en ik ben zeker niet tegen de malaria actie) maar dit is zo'n mooie kans om de doelen waar normaal niet zoveel geld naartoe gaat is te steunen. Het zou toch fantastisch zijn moesten de lokale chiro's & scouts ipv wafels te verkopen bv. helpen met huizen te bouwen (ik zeg nu maar iets) voor al die Roma's die in de buurt van het glazen huis bijna bevriezen?
Geen kritiek op de actie, die vind ik nog altijd prachtig maar het doel zou idd anders mogen. En ik stoor mij ook een beetje aan alle Top 50 hits die worden aangevraagd, vraag toch aub is een goeie oldie aan ...

marcel zei:ik zou eigenlijk iedereen die hier aan 't zagen is over "slechte radio" eens een radio-programma willen horen presenteren.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Nog dit, bij het Rode Kruis (daar gaat het geld van deze actie naartoe) zit mijn inziens ne geweldige onderhandelaar... Halverwege Music for Life komt de melding dat ze 'al' 175.000 netten kunnen kopen aan 5 euro/stuk. Voor 5 euro heb ik een net bij 't Amerikaantje, ge zou zeggen dat als ge der 175.000 neemt ze iets van de prijs kunnen afdoen :ironic:
Dj-DC zei:En vrouwen die radio maken, is gewoon belachelijk. Want zoals die siska en die andere geit, het enige wat ze kunnen is wat giechelen en gillen.
