Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shellshock zei:Aardig bedrag verzameld.
Dagmar zei:ik krijg van het hele gedoe het vliegend schijt. heb niets tegen het goede doel, zou er zelf ongeloofelijk veel voor doen, en ik weet dat ze het menen maar... ach waarom komt het zo fake over, laten we in deze paar dagen goed zijn hé, en de rest vant jaar nooit omkijken, ik weet dat het begint bij de goede mensen en goede wil, ma van daaruit wordt gewoon pure hypocrisie verspreid, en ik WEET da er mensen zijn die het voor afrika doen, ma ach zoveel mensen die het voor zichzelf doen, nee echt het is niets voor mij, ik probeer het te snappen waarom, het is prachtig uiteindelijk in wat ze slagen, maar iets is mis voor mij, en iets zou me meer voldoening geven om het daar allemaal onder te kakken.
but that's just my 2 cents en ik ben een klootzak
Dr_Drew_ zei:Dikke wtf met da Abba gezang..


The XX - Intro, zeker eens de cd beluisteren, 't is een pareltjeHaaz zei:ken er iemand de titel en uitvoerder van de muziek onder dit Music For Life Flimpje?


Dr_Drew_ zei:The XX - Intro, zeker eens de cd beluisteren, 't is een pareltje![]()

En kvind ook ni echt een fout doel van music for life, maar er zit altijd iets achter precies.
Als ik er dan vanuit ga dat alle muziek aangevraagd is, heeft de gemiddelde vlaming toch niet echt een uitgebreide muziekkennis.Dj-DC zei:Maar het grootste probleem blijft voor mij dat het sucky radio isAls ik er dan vanuit ga dat alle muziek aangevraagd is, heeft de gemiddelde vlaming toch niet echt een uitgebreide muziekkennis.
)
