Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrach

Legacy Member
hmja.. das de tweede 'king of music' die is overleden. De vorige was elvis.

metalmeniac

Legacy Member
Unrach zei:
hmja.. das de tweede 'king of music' die is overleden. De vorige was elvis.
King of Rock 'n Roll: Elvis
King of Pop: M.J
M.J was the last king :(


Enkele weken geleden was dit nog te lezen: "De poplegende is naar verluidt volop bezig met nummers schrijven, maar hij is niet van plan ze uit te brengen. Ze zijn bedoeld voor na zijn dood, als erfenis voor zijn drie kinderen."
Bron: Michael Jackson schrijft liedjes voor na zijn dood | Clint

Raar hé ? :wtf:

shiftyke

Legacy Member
of goed getimed :)

heeft iemand die parodie op black or white van Wim Oosterlinck nog op MP3

Yasutoko

Legacy Member
Dat was al langer bekend hoor metal.
Maar waren die liedjes al niet ingeblikt van toen ze thriller opgenomen hadden?

Conqie

Legacy Member
Shellshock zei:
Zo jammer. Hij is wat mij betreft de Elvis van de jaren '80 en in mindere mate '90. Laat ons hopen dat zijn muzikaal erfgoed zijn privéleven overtreft.
YouTube - Anti gravity (Michael Jackson)

Zot gewoon. :love:

Dit is zo'n moment dat je je voor de rest van je leven blijft herinneren waar je was toen je het nieuws hoorde. à la 9/11, tsunami 2004, de kernramp van tsjernobyl, de moord op president Kennedy, de dood van Elvis.
facebook :sad:

metalmeniac

Legacy Member
Ge moet eens op Cnn en/of Cnbc luisteren. Wat die allemaal vertellen man.

metalmeniac

Legacy Member
HLN Michael Jackson - Overheid op zoek naar Michael Jacksons verdwenen privéarts (906318)

De Amerikaanse overheid is op zoek naar de arts die bij Michael Jackson thuis inwoonde. De dokter blijkt voorlopig onvindbaar. Dat meldt de showbizz-site tmz.com. De BMW van de privéarts werd gisteravond weggetakeld van Jacksons verblijfplaats in Los Angeles.

De politie wil de arts ondervragen. Vermoed wordt dat de man de popster vlak voor zijn dood een te grote dosis Demerol - gelijkaardig aan morfine - heeft gegeven. Mogelijk heeft de King of Pop als reactie daarop een hartstilstand gekregen en is hij daaraan bezweken. De familie van Jackson was al bezorgd over het overvloedige morfinegebruik van Michael.


Ik hoop dat dit niet waar is.

PATS!

Legacy Member
Ik hoop dat dit geen 2Pac-achtige toestanden gaat beginnen aanmeten (hij is dood/niet dood, etc...) want hij verdient alle rust nu (hoewel ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn).

abronsius

Legacy Member
PATS! zei:
Ik hoop dat dit geen 2Pac-achtige toestanden gaat beginnen aanmeten (hij is dood/niet dood, etc...) want hij verdient alle rust nu (hoewel ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn).

De wilde verhalen zijn er nu al. Jackson zal wel her en der gespot worden ... no doubt.

metalmeniac

Legacy Member
PATS! zei:
Ik hoop dat dit geen 2Pac-achtige toestanden gaat beginnen aanmeten (hij is dood/niet dood, etc...) want hij verdient alle rust nu (hoewel ik vrees dat dat onmogelijk zal zijn).

Er zijn van die harcore gekken die denken dat elvis nog altijd op deze aardkloot rondloopt.
Ik denk dat de fans dit ook willen.

metalmeniac

Legacy Member
Vanavond op Canvas+ om 20.35 uur.
Compilatieprogramma met de grootste hits van de Amerikaanse popster Michael Jackson, naar aanleiding van diens overlijden.
CANVAS - Canvas+

TheAntropoid

Legacy Member
Ik had deze morgen al de eerste schock gehad toen dak de gazet opensmeet.
Reed naar mn werk en was aant luisteren naar q music. Ik hoopte dat ze daar toch ff nen memorial ofzoiets gingen maken.
Nee gingen der gewoon verder met dien dwaze foute muziek list.

Ik ff terug een cdke opzetten. Stond op random song playlist selection.
Thriller van Michael Jackson wast eerste liedje dat gespeeld werd.
Was toch ff een kippenvel moment. Weten dat hij der niet meer is..
Was toch een icoon en groot artiest. Spijtig dat de media; die hem ooit zo ophemelde ; de laatste jaren een ware heksenjacht op hem opende.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan