Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ytsejam

Legacy Member
Wow, eerste dat ik lees vanochtend. Was toch ook even verschoten, damn...:s

abronsius

Legacy Member
Laat ons eerlijk zijn, Wacko Jacko zijn leven was een puinhoop. Maar een overlijden is altijd triest nieuws en de man is een icoon hé mensen. Hij heeft enorm veel invloed gehad op de hedendaagse pop-muziek. Zijn albums Thriller & Bad zijn mijlpalen in de muziekgeschiedenis.

Toch benieuwd wanneer we de eerste berichten mogen lezen dat hij nog leeft en zijn dood een hoax was. Zo een ster verdient op zijn minst conspiracy theorieen zoals bij Elvis & Kennedy.

Rubmifer

Legacy Member
Ik stond deze morgen op, en hoorde op de radio een amerikaan iets zeggen van michael's dood. IK dacht eerst dat het een grap was oid, toen ik het op de voorpagina van hnb zag staan. Was toch geschrokken.

I~MushrooM

Legacy Member
Idd, van hero tot zero. Doch, wat een icoon, de laatste levende. Denk ni dat er snel nog iemand zal opstaan die dat nog maar zal kunnen evenaren. En word de grootste begrafinis ooit denk ik zo

Bastaspast

Legacy Member
morphius zei:
De mensen die niet snappen waarom er al die heisa rond is, moeten dringend eens de man zijn werk beluisteren. En niet alleen Thriller. Hij heeft zoveel goede songs en zijn invloed hoor je nog steeds in hedendaagse groepen.
The day the music died

Thriller is een kutalbum, naja persoonlijke smaak é :)

Voor de rest, R.I.P.

Yasutoko

Legacy Member
Man ik lees overal van mensen dat het uit de toren geblazen is al die mikmak rond die dood.
Ik denk echt serieus dat die mensen niet doorhebben dat het niet nonkel jan of tante gertrude is dat gestorven is, maar een icoon wies muziek talloze mensen door moeilijke periodes heeft geholpen.

R.I.P aan één van de belangrijkste mensen uit de muziek industrie!

Ik vraag me wel af naar die liedjes dat hij geschreven en geplaat heeft die hij zelf zei dat enkel gingen uitkomen na zijn dood.

BlueSkyraider

Legacy Member
allee hup, nog één erbij :s

Sebiet worden Yasmine en Jackson op dezelfde dag begraven :x

Korben90

Legacy Member
Thriller baby. Zijn beste liedje ooit! Zal voor altijd zalig blijven

scheersje

Legacy Member
Spijtig, verlies voor de muziekwereld, zijn muziek hielp mensen er soms echt wel door.

R.I.P.

BlueSkyraider

Legacy Member
CosMiced zei:
vind wel jammer dat de kranten zoweinig over zeggen :( mss morgen :D

waarschijnlijk, aangezien veel kranten al door de persen aan het rollen waren op het moment van...
Sommige kranten is het blijkbaar toch nog gelukt om de voorpagina aan te passen.

Starrk

Legacy Member
Brick Top zei:
Leer mss eerst je onzin deftig te spellen. Mensen dood wensen, toffe pé bent gij...

Offtopic: Heren, ik ben van plan om voortaan bij elke grote gebeurtenis, zoals de dood van MJ, een krant te kopen. Om die dan later allemaal in te kaderen en op te hangen. Ikzelf heb al zo'n beperkte collectie (inval van de Duitsers in België, D-day, moord op Kennedy, dood Senna,...) maar ik zou die collectie graag verder uitbreiden. Wat is zo ongeveer dé meest gerespecteerde krant ter wereld, als dat al bestaat?! En als ik voor een Belgische krant kies, welke? De Standaard of de Morgen?

NY Times/Washington Post/The Guardian

Süddeutsche Zeitung is ook deftig.

Rafke Pafke

Legacy Member
Erg triest dat zijn overlijden zo vroeg komt en dat vlak voor zijn ultieme afscheid in London.

Maar vreemd genoeg had ik de laatste jaren altijd het gevoel dat zijn leven een dergelijk droevig einde zou kennen.

Van de King of Pop schoot bitter weinig meer over, en die titel was hij toch al een jaar of 15 niet meer waardig. Zijn gloriejaren zullen echter nog decennia lang legendarisch blijven.
R.I.P.

[TFT]Poky

Legacy Member
Normaal reageer ik niet op RIP threads maar nu maak ik een uitzondering

MJ zijn leven was een puinhoop, ook omringd door de foute mensen. Misschien is het beter zo, ben niet altijd akkoord geweest met de keuzes die hij maakte etc.

Maar niemand kan ontkennen dat dit een musikaal genie was, khoop dat hem niet vergeten wordt. En wordt herinnerd om zijn muziek en niet al de zever derrond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan