zipke
Legacy Member
Ik voorspel een tweede "Elvis leeft". Die man was zo onwerkelijk, die kan niet vergeten worden.[TFT]Poky;11815706 zei:Normaal reageer ik niet op RIP threads maar nu maak ik een uitzondering
MJ zijn leven was een puinhoop, ook omringd door de foute mensen. Misschien is het beter zo, ben niet altijd akkoord geweest met de keuzes die hij maakte etc.
Maar niemand kan ontkennen dat dit een musikaal genie was, khoop dat hem niet vergeten wordt. En wordt herinnerd om zijn muziek en niet al de zever derrond.
Don't stop til you get enough
ad:



