Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChrisRiley

Legacy Member
Farrah Fawcett gets to heaven and St. Peter asks her for her last wish.
"Please save all the children in the world." , she replies.


Heerlijk mopje, maar ik geloof dat er hier wel enkelen zijn die er niet mee kunnen lachen. :)

metalmeniac

Legacy Member
ChrisRiley zei:
Farrah Fawcett gets to heaven and St. Peter asks her for her last wish.
"Please save all the children in the world." , she replies.


Heerlijk mopje, maar ik geloof dat er hier wel enkelen zijn die er niet mee kunnen lachen. :)


Dit slaat nergens op ook.

Yasutoko

Legacy Member
De facebook groep in ere van Michael krijgt per refresh dat'k doe +500 fans bij :eek:

metalmeniac

Legacy Member
Heb je dit gehoord op nieuws: Volgens anonieme bron, binnen de familie, zou MJ elke dag een dosis pijnstillers krijgen (met morphine). Waardoor hij geen zin had om te repeteren, ... enz.
Stel je voor dat binnen 14 dagen die concertreeks zou begonnen zijn dan denk ik dat het een regelrechte flop zou geweest zijn :(

shiftyke

Legacy Member
metalmeniac zei:
Heb je dit gehoord op nieuws: Volgens anonieme bron, binnen de familie, zou MJ elke dag een dosis pijnstillers krijgen (met morphine). Waardoor hij geen zin had om te repeteren, ... enz.
Stel je voor dat binnen 14 dagen die concertreeks zou begonnen zijn dan denk ik dat het een regelrechte flop zou geweest zijn :(

hij had die concerten nooit mogen toezeggen, hij had zich gewoon moeten afzonderen en een rustig leven leiden dat heeft hij wel verdiend!

metalmeniac

Legacy Member
shiftyke zei:
hij had die concerten nooit mogen toezeggen, hij had zich gewoon moeten afzonderen en een rustig leven leiden dat heeft hij wel verdiend!

Volledig mee eens. Maar op Cnn zeiden ze dat hij een enorme schuldenberg had. Ik denk dat hij te luxueus heeft geleefd en dat hij niet zonder kon.

kay-gell

Legacy Member
metalmeniac zei:
Volledig mee eens. Maar op Cnn zeiden ze dat hij een enorme schuldenberg had. Ik denk dat hij te luxueus heeft geleefd en dat hij niet zonder kon.


Ze zeggen al 10 jaar dat hij blut zou geweest zijn, ze zeggen zoveel....

Spectre

Legacy Member
Ik denk het wel. Zou niet echt inzien wat er iemand zou aan hebben om dit te faken.

metalmeniac

Legacy Member
Spectre zei:
Ik denk het wel. Zou niet echt inzien wat er iemand zou aan hebben om dit te faken.
Tjah tegenwoordig. Vind dat maar raar dat deze tape al gelekt is.

Goldrusher

Legacy Member
Lisa Marie Presley openhartig...

“He Knew.

Years ago Michael and I were having a deep conversation about life in general. I can't recall the exact subject matter but he may have been questioning me about the circumstances of my Fathers Death.

At some point he paused, he stared at me very intensely and he stated with an almost calm certainty, "I am afraid that I am going to end up like him, the way he did."

I promptly tried to deter him from the idea, at which point he just shrugged his shoulders and nodded almost matter of fact as if to let me know, he knew what he knew and that was kind of that.

14 years later I am sitting here watching on the news an ambulance leaves the driveway of his home, the big gates, the crowds outside the gates, the coverage, the crowds outside the hospital, the Cause of death and what may have led up to it and the memory of this conversation hit me, as did the unstoppable tears.

A predicted ending by him, by loved ones and by me, but what I didn't predict was how much it was going to hurt when it finally happened. The person I failed to help is being transferred right now to the LA County Coroners office for his Autopsy. All of my indifference and detachment that I worked so hard to achieve over the years has just gone into the bowels of hell and right now I am gutted. I am going to say now what I have never said before because I want the truth out there for once. Our relationship was not "a sham" as is being reported in the press. It was an unusual relationship yes, where two unusual people who did not live or know a "Normal life" found a connection, perhaps with some suspect timing on his part. Nonetheless, I do believe he loved me as much as he could love anyone and I loved him very much.

I wanted to "save him" I wanted to save him from the inevitable which is what has just happened. His family and his loved ones also wanted to save him from this as well but didn't know how and this was 14 years ago. We all worried that this would be the outcome then.

At that time, In trying to save him, I almost lost myself. He was an incredibly dynamic force and power that was not to be underestimated. When he used it for something good, It was the best and when he used it for something bad, It was really, REALLY bad.

Mediocrity was not a concept that would even for a second enter Michael Jackson's being or actions. I became very ill and emotionally/ spiritually exhausted in my quest to save him from certain self-destructive behavior and from the awful vampires and leeches he would always manage to magnetize around him. I was in over my head while trying. I had my children to care for, I had to make a decision. The hardest decision I have ever had to make, which was to walk away and let his fate have him, even though I desperately loved him and tried to stop or reverse it somehow.

After the Divorce, I spent a few years obsessing about him and what I could have done different, in regret. Then I spent some angry years at the whole situation. At some point, I truly became Indifferent, until now. As I sit here overwhelmed with sadness, reflection and confusion at what was my biggest failure to date, watching on the news almost play by play The exact Scenario I saw happen on August 16th, 1977 happening again right now with Michael (A sight I never wanted to see again) just as he predicted, I am truly, truly gutted.

Any ill experience or words I have felt towards him in the past has just died inside of me along with him. He was an amazing person and I am lucky to have gotten as close to him as I did and to have had the many experiences and years that we had together.

I desperately hope that he can be relieved from his pain, pressure and turmoil now. He deserves to be free from all of that and I hope he is in a better place or will be. I also hope that anyone else who feels they have failed to help him can be set free because he hopefully finally is.The World is in shock but somehow he knew exactly how his fate would be played out some day more than anyone else knew, and he was right. I really needed to say this right now, thanks for listening.

~LMP

Claudio VO

Legacy Member
ty_00n zei:
Langs de ene kant is het mss goed dat hij zich niet verder in de afgrond stortte. Hij wordt nu echt een legende. Langs de andere kant ging hij weer concerten geven en hoopte iedereeen op een comeback.
Fuuuuuuuuck.:angry:

niet enkel voor de fans ( mezelf incl. ) betreur ik dit heengaan ..:sad:..
nog erger is dat MJ niet meer kon geeerd worden , en een daverend applaus kreeg van z'n publiek tijdens z'n geplande " this is it " shows ....ben ik echt pissed van ! hij is vertrokken zonder laatste eerbetoon...véél te vlug ...
al was het maar één optreden geweest in de " o" Arena. ik had het hem na jarenlange ellende zeker gegund !



nu volgen de lijkenpikkers zeker ? ...nu is alles van MJ plots weer goud waard....:wtf:
> zo heb ik een Japanse mega drive game " Moonwalker " , waarde ( 1 maand geleden ) zeg maar 10-20€ ...staan ze nu op ebay etc...aan bijna het 10-voudige. mij mogen ze er 500€ voor geven ! ik doe het niet weg :p
zo zijn fans !




Michael leeft in ons hart ! vergeet dat niet als je een "MJ schijf " op de radio hoord weerklinken. ;)


R.I.P. Michael
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan