Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coax^

Legacy Member
vind ik ook , hopelijk komt er echt DVD en CD ofzo uit , ging weer nice worden . Morgen om paar cd's gaan , kben altijd al fan maar heb maar paar albums en het is jammer dat je pas cd's enzo verzameld na zen dood .

Stabby

Legacy Member

coax^

Legacy Member
Stabby zei:
Waardoor zou dat komen denk je? Die gast was mentaal niet meer stabiel en moest vanalles pakken om te kunnen presteren.



Dit vind ik geniaal, maar man dat publiek is echt belachelijk.

en omdat hij mentaal niet meer stabiel is kon hij niet blij zijn of , content met zijn repititie ofzo ? daar denk ek toch anders over =)

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Jep had het net gezien op CNN ook , al die massa die naar het Apollo Theater komt nu , prachtig gewoon

Cerulean

Legacy Member
Wat ik niet goed snap is hoe hij nog in staat was om zo'n fysiek bikkelharde repetities te doen terwijl zijn lichaam zo enorm verzwakt was... Kennissen van hem zeiden dat er dagen waren dat hij nauwelijks op zijn benen kon staan.

Stabby

Legacy Member
coax^ zei:
en omdat hij mentaal niet meer stabiel is kon hij niet blij zijn of , content met zijn repititie ofzo ? daar denk ek toch anders over =)

Dat ontken ik toch niet? Door alles wat hij pakte kon hij presteren wat hem een goed gevoel gaf (let wel, ik zeg niet dat de pillen hem dat goed gevoel gaven, dat is niet zo imo)

Cerulean

Legacy Member
'k Ga hier waarschijnlijk tegen tere zieltjes hun schenen schoppen, maar toch is 't zo: die repetitie opnames zijn geplaybackt :s

nonkel wulle

Legacy Member
Cerulean zei:
'k Ga hier waarschijnlijk tegen tere zieltjes hun schenen schoppen, maar toch is 't zo: die repetitie opnames zijn geplaybackt :s

Hij zal z'n stem willen sparen zeker? Kzie het nut niet in om live te zingen tijdens repetities.

mtm

Legacy Member
Cerulean zei:
'k Ga hier waarschijnlijk tegen tere zieltjes hun schenen schoppen, maar toch is 't zo: die repetitie opnames zijn geplaybackt :s

Bwa, in principe vind ik dat nog vrij logisch, als hij dag in dag uit moet zingen ging hij zijn stem zowiezo overbelasten... Maar dat dansen, da's intensief tot en met

Cerulean

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Hij zal z'n stem willen sparen zeker? Kzie het nut niet in om live te zingen tijdens repetities.

Mja, langs de ene kant kan ik inkomen in wat je zegt (als de dancemoves top prioriteit zijn) maar in feite dient repeteren net om die 50 opeenvolgende optredens te kunnen doorstaan, en daar hoort zang ook bij he.
Ben wel benieuwd naar die volledige DVD.

Claudio VO

Legacy Member
verschillende bronnen binnen zijn entourage zeggen toch dat hij in goede conditie was & vrolijk ....hij was natuurlijk al 50 hé gasten ;)...kwil jullie nog eens de "Moonwalk" zien doen op die leeftijd.

het deed me eigenlijk deugd hem nog eens aan het werk te zien .
Dat hem heeft "geplaybackt" doet me niks hoor ( als dat al zo is ? ) ....

ik had liever gehad , dat mensen hem verheerlijkten toen hij het moeilijk had ( laatse 10 jaar ofzo .. ) nu blijkt iederéén een rush te hebben ingezet om toch maar een Cd'tje van de Michael te hebben...pfff. hij is er vet mee nu....maar het zij zo..

Zoals iederéén heb ik deze week in de wagen m'n Cd's van MJ ingestoken ; ...Zijn Invincible > http://en.wikipedia.org/wiki/Invincible_(Michael_Jackson_album)
heeft me NU méér geraakt dan vroeger.....track Nr10 > :bow:

Dangerous had ik op cassetje :crazy: stel je voor ! ik moet die toch nog eens op cd kopen dan :D

BongZrGooD

Legacy Member
Cerulean zei:
Mja, langs de ene kant kan ik inkomen in wat je zegt (als de dancemoves top prioriteit zijn) maar in feite dient repeteren net om die 50 opeenvolgende optredens te kunnen doorstaan, en daar hoort zang ook bij he.
Ben wel benieuwd naar die volledige DVD.

Niet noodzakelijk, bij producties van deze magnitude ga je niet constant live zingen, dat is vrijwel nutteloos. Het is even plausibel dat ze bv de éne dag puur op moves en choreografie concentreerden, en de andere op zang. En dan nog, bij vele grote producties worden bepaalde stukken niet live gezongen. Beste voorbeeld is Madonna, of Beyoncé. Het is fysiek onmogelijk van een trap te "huppelen" en ondertussen te klinken alsof je niet beweegt.

Uiteindelijk maakt het niets meer uit, Jackson is niet meer, de lijkenpikkers zullen er nog fortuinen mee verdienen. Wees er maar zeker van dat de schuldenberg van Jackson bij voorbaat weggewerkt, en de franchise alweer winstgevend is. De dood van Michael Jackson is het beste wat de industrie rond hem kon overkomen.
And that's the way the cookie crumbles...

Groetjes,
BongZ

Claudio VO

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Uiteindelijk maakt het niets meer uit, Jackson is niet meer, de lijkenpikkers zullen er nog fortuinen mee verdienen. Wees er maar zeker van dat de schuldenberg van Jackson bij voorbaat weggewerkt, en de franchise alweer winstgevend is. De dood van Michael Jackson is het beste wat de industrie rond hem kon overkomen.
And that's the way the cookie crumbles...

Groetjes,
BongZ

agree ;)

pieterm

Legacy Member
Amai verkoop van cd's (singles & albums) & dvd's zijn echt wel de hoogte ingeschoten.

Geschat wordt er dat 15 miljoen eenheden verkocht zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan