Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Claudio VO zei:
niet enkel voor de fans ( mezelf incl. ) betreur ik dit heengaan ..:sad:..
nog erger is dat MJ niet meer kon geeerd worden , en een daverend applaus kreeg van z'n publiek tijdens z'n geplande " this is it " shows ....ben ik echt pissed van ! hij is vertrokken zonder laatste eerbetoon...véél te vlug ...
al was het maar één optreden geweest in de " o" Arena. ik had het hem na jarenlange ellende zeker gegund !



nu volgen de lijkenpikkers zeker ? ...nu is alles van MJ plots weer goud waard....:wtf:
> zo heb ik een Japanse mega drive game " Moonwalker " , waarde ( 1 maand geleden ) zeg maar 10-20€ ...staan ze nu op ebay etc...aan bijna het 10-voudige. mij mogen ze er 500€ voor geven ! ik doe het niet weg :p
zo zijn fans !




Michael leeft in ons hart ! vergeet dat niet als je een "MJ schijf " op de radio hoord weerklinken. ;)


R.I.P. Michael


Ik heb een half uurtje geleden hier door het centrum gereden met Billie Jean op en de ramen naar beneden.
Mensen vonden het echt leuk had ik de indruk.

Skoran

Legacy Member
ty_00n zei:
Wat is dat toch met die mensen die blij zijn dat iemand sterft? Doe is normaal.

Shit happens en zolang ik de persoon in kwestie niet kent raakt het mij gwn geen zak :p.
Ik draai het juist om: Wat is het toch met mensen die zn drama maken als iemand sterf, het is deel van het leven ... Het is totaal mijn muzieksmaak niet maar ik heb wel respect voor de muziek die hij "gemaakt" heeft, maar shit wat kunnen mensen toch overdrijven. De wereld staat precies stil
Achja, kuddedier ...

JackM

Legacy Member
Skoran zei:
Shit happens en zolang ik de persoon in kwestie niet kent raakt het mij gwn geen zak :p.
Ik draai het juist om: Wat is het toch met mensen die zn drama maken als iemand sterf, het is deel van het leven ... Het is totaal mijn muzieksmaak niet maar ik heb wel respect voor de muziek die hij "gemaakt" heeft, maar shit wat kunnen mensen toch overdrijven. De wereld staat precies stil
Achja, kuddedier ...

Voor sommigen is MJ meer als 'diene van die hitjes op den radio geweest'. Dus moest morgen een muziekster sterven waar gij naar opkeek, zoude het ook wel snappen.

Skoran

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Voor sommigen is MJ meer als 'diene van die hitjes op den radio geweest'. Dus moest morgen een muziekster sterven waar gij naar opkeek, zoude het ook wel snappen.

Het genie achter mijn favoriete band ooit (zijnde Windir) is een paar jaar geleden omgekomen op 26 jarige leeftijd, ik heb er geen traan om gelaten. Ik vond het erg maar zei exact hetzelfde als nu: shit happens.

Dus ik snap het nog steeds niet :p

JackM

Legacy Member
Ieder zijn manier zeker? Kdenk nu ook wel nie dat iedereen hier zit te bleiten ze.

metalmeniac

Legacy Member
De lijkschouwer van de Amerikaanse stad Los Angeles heeft vrijdag de autopsie op popster Michael Jackson afgerond. De doodsoorzaak is nog niet vastgesteld. De lijkschouwer heeft aanvullende tests besteld.

Het kan nog vier tot zes weken duren voordat duidelijk is waaraan de King of Pop is gestorven, meldde Craig Harvey, het hoofd lijkschouwing. Harvey maakte verder bekend dat er geen verwondingen op het lichaam van Jackson zijn aangetroffen. "Er is geen sprake van vals spel", aldus de lijkschouwer.

Overdosis pijnstillers
Er moeten onder meer toxicologische onderzoeken gedaan worden, om vast te stellen welke stoffen in het lichaam van Jackson zaten ten tijde van zijn dood. Volgens geruchten zou Jackson zijn gestorven aan een overdosis pijnstillers. De lijkschouwer wil ook de longen en het zenuwstelsel van Jackson nader onderzoeken.

Het stoffelijk overschot kan door de familie worden opgehaald, maakte Harvey bekend. Jackson kan dan worden overgebracht naar een begrafenisondernemer van hun keuze. (anp/sps)

Bron: HLN Michael Jackson - Doodsoorzaak Jackson pas binnen zes weken bekend (907127)

antHraxx

Legacy Member
Op muzikaal vlak verdient hij zeker die grote ophemeling, daarbuiten net iets minder..

Starrk

Legacy Member
De mens MJ bestond gewoon nooit. Hij heeft, sinds hij amper 10j was, nooit een eigen leven kunnen of mogen leiden.

Babaluna

Legacy Member
ik ben van 1971 , dus ik heb hem bijna heel zen carriere gehoord , niets kon aan hem tippen .

RIP MJ :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan