Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
die vids zijn badass, ik verschiet ervan dat ie blijkbaar een deftige prankster was en dat mensen binnen zijn kring hem blijkbaar ook konden kloten (winkel fragment)

blij met super soakers, hij bleef een groot kind

Bluto

Legacy Member
Skoran zei:
Shit happens en zolang ik de persoon in kwestie niet kent raakt het mij gwn geen zak :p.
Ik draai het juist om: Wat is het toch met mensen die zn drama maken als iemand sterf, het is deel van het leven ... Het is totaal mijn muzieksmaak niet maar ik heb wel respect voor de muziek die hij "gemaakt" heeft, maar shit wat kunnen mensen toch overdrijven. De wereld staat precies stil
Achja, kuddedier ...

We maken er geen drama van. Is het niet normaal dat op het moment dat zo'n icoon sterft er mensen zijn die erover beginnen te praten, herinneringen ophalen? Hoe abnormaal zou het zoijn als we dat berichtje van zijn dood eens zouden lezen en het daarna gewoon vergeten?
Maar ja, wij zijn kuddedieren en jij bent alternatief.:ironic:

Essit

Legacy Member
Skoran zei:
Shit happens en zolang ik de persoon in kwestie niet kent raakt het mij gwn geen zak :p.
Ik draai het juist om: Wat is het toch met mensen die zn drama maken als iemand sterf, het is deel van het leven ... Het is totaal mijn muzieksmaak niet maar ik heb wel respect voor de muziek die hij "gemaakt" heeft, maar shit wat kunnen mensen toch overdrijven. De wereld staat precies stil
Achja, kuddedier ...

Ik ga dit even beamen en wil hierop inpikken. Wie hier kent de heer "Michael Jackson" persoonlijk???

Alle respect voor de man zijn muziek, hij is en blijft de king of pop... Maar als 1 van je naasten sterft dat gaat net iets meer pijn doen denk ik.

Ik snap niet dat sommige mensen zo kunnen rouwen om iemand die ze nooit persoonlijk ontmoet hebben. Iedereen gaat dood hoor, alleen staat ni iedereen in de Krant of komt op tv.

Denk hier maar is over na. Vandaag een maat(van vroeger) van me van 36 jaar oud die dood gegaan is, hersentumor .... Dan kan de dood van MJ me ni echt boeien hoor ...

Claudio VO

Legacy Member
ZiNo zei:
Ik ga dit even beamen en wil hierop inpikken. Wie hier kent de heer "Michael Jackson" persoonlijk???

Alle respect voor de man zijn muziek, hij is en blijft de king of pop... Maar als 1 van je naasten sterft dat gaat net iets meer pijn doen denk ik.

Ik snap niet dat sommige mensen zo kunnen rouwen om iemand die ze nooit persoonlijk ontmoet hebben. Iedereen gaat dood hoor, alleen staat ni iedereen in de Krant of komt op tv.

Denk hier maar is over na. Vandaag een maat(van vroeger) van me van 36 jaar oud die dood gegaan is, hersentumor .... Dan kan de dood van MJ me ni echt boeien hoor ...

ik geef je hierin gelijk , dat we MJ persoonlijk niet kennen ....staat los van het feit dat het iemand was die ons hart wist te veroveren met zijn visie en performence . Wij "treuren" in ons hart ..en kan je niet gelijk stellen met een naaste die sterft...dat is nog een geheel andere level .
en ..ik vindt het erg voor jou dat u vroegere maat er nu niet meer is ..

Ieder zijn gedacht hierover , en no offence ;) maar blijkt dat u niet echt " connected " bent door de persoon MJ.
u kan dit dus niet ten volle begrijpen wat sommige mensen voor het moment voelen...toch ?

valt me wel op dat véél personen zich nu plots " outen " als MJ fan , alsof het voor zijn dood een schande zou zijn geweest om fan te zijn .

mede door deze mensen , die nu met luide MJ muziek door de straten sheuren...maakt dat het nu voor de meeste " onbewogen" mensen een beetje van het gekke te véél is.

Goldrusher

Legacy Member
Hij zag er de laatste tien jaar nooit zo goed uit.

Michael Jackson’s last rehearsal at the Staples Center on Wednesday, the eve of his death, was recorded in multi-camera, high-definition video and multi-track audio, and could be released as the performer’s last album, according to several people close to the now-defunct concert tour.

[...]

The rehearsal, which went on for several hours, included dancers, musicians and aerial performers. Three people close to the production said it had been captured by multiple cameras, and the audio digitally recorded in a manner that could be used to produce a surround-sound DVD and audio products.

The show -- which was to kick off of a 50-concert series at London's 02 arena -- was planned as a spectacular performance. At one point, Jackson was suspended on a crane; at another, there was a 3D view of “Thriller”-style haunted mansion, that required the audience to put on special glasses.

Taped Jackson's Last Night Alive Could Be CD, DVD | The Wrap

felixdraait

Legacy Member
ZiNo zei:
Denk hier maar is over na. Vandaag een maat(van vroeger) van me van 36 jaar oud die dood gegaan is, hersentumor .... Dan kan de dood van MJ me ni echt boeien hoor ...

Dat die maat van jou is gestorven kan ons dan weer geen zak schelen. Denk dáár maar eens over na.

Ik weet dat het cru is, maar ik denk dat je wel ziet dat je punt nogal belachelijk is.

Soit, ik vind het ook nogal idioot dat er mensen zijn die hem niet persoonlijk kennen en effectief rouwen omdat hij dood is, maar een klein eerbetoon kan er wel af voor een muzikant van zijn kaliber.

pieterm

Legacy Member
Michael zag er inderdaad goed uit de laatste paar maanden. Terug met zijn krullen, een beetje terug naar de periode van Black or White. Daar zag hij er verdomd supergraaf uit.

Ik kan alleen maar hopen dat er een DVD & CD op de markt wordt gebracht van de repetities.

Vandaag ook nog een CD van The Jackson 5 in huis gehaald. Heb heel St-Niklaas afgegaan om maar iets te pakken te krijgen. Alles was gewoon uitverkocht en Sony zou pas woensdag iets terug kunnen leveren...

pieterm

Legacy Member
ZiNo zei:
Ik ga dit even beamen en wil hierop inpikken. Wie hier kent de heer "Michael Jackson" persoonlijk???

Alle respect voor de man zijn muziek, hij is en blijft de king of pop... Maar als 1 van je naasten sterft dat gaat net iets meer pijn doen denk ik.

Ik snap niet dat sommige mensen zo kunnen rouwen om iemand die ze nooit persoonlijk ontmoet hebben. Iedereen gaat dood hoor, alleen staat ni iedereen in de Krant of komt op tv.

Denk hier maar is over na. Vandaag een maat(van vroeger) van me van 36 jaar oud die dood gegaan is, hersentumor .... Dan kan de dood van MJ me ni echt boeien hoor ...

Sommigen onder ons zijn opgegroeid met de muziek van Michael Jackson. We zijn grootgebracht met schitterende muziek, fantastische muziekvideo's en een sublieme entertainment.

Dat maakt het allemaal één grote én mooie herinnering. De dood van Michael Jackson doet er ons bij stilstaan dat er een bepaald hoofdstuk in ons leven is afgesloten. We zullen nooit meer een nieuwe Black or White-videoclip krijgen, we zullen nooit meer een Moonwalk van de grootmeester zelve kunnen bewonderen, we zullen nooit meer de Michael Jackson met zijn supergrave krullen kunnen aanschouwen.

Het is niet dat je iemand niet persoonlijk hebt gekend, dat je niet om die persoon kan rouwen. Het zijn gewoon die fantastische herinneringen rond de 'persoon MJ' van vroeger waar je nu definitief "afstand" van moet nemen.

-Draco-

Legacy Member
Pff, ik draai de laatste dagen niets anders meer :(

Ben er nog steeds niet goed van.

Ik hoop ook dat ze een Blu-Ray of DVD uitbrengen van zijn repitities, iets wat ik zeker ga doen.

Wrs zal het ook wel gebeuren daar ze enkel verzekerd waren voor 23 concerten, en dus opdraaien voor de kostprijs van 27 concerten...

_ns_

Legacy Member
Naar het einde toe misschien wel 'Wacko Jacko', maar heeft toch talrijke hits neergepoot :bow:. Heel de commotie rond zijn overlijden is er toch wat over en :wtf: @ kerels die zelfmoord plegen vanwege MJ's overlijden... Kben ook wel eens benieuwd naar de tweede autopsie

Goldrusher

Legacy Member
Stukje van de rehearsals op CNN.com.

Hij stond er toch maar weer. Echt prachtig. :bow:
(En dat wist hij zelf ook, te merken aan het lachje op het eind.)

mtm

Legacy Member
Goldrusher zei:
Stukje van de rehearsals op CNN.com.

Hij stond er toch maar weer. Echt prachtig. :bow:
(En dat wist hij zelf ook, te merken aan het lachje op het eind.)

wauw, zag er inderdaad weer indrukwekkend uit

Creamium

Legacy Member
wat een geluk dat daar uren beeldmateriaal van geschoten zijn. zou echt zuur zijn mochten we niks tastbaars over hebben van die laatste tour.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan