Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Campoeiza

Legacy Member
Brick Top zei:
Leer mss eerst je onzin deftig te spellen. Mensen dood wensen, toffe pé bent gij...

Offtopic: Heren, ik ben van plan om voortaan bij elke grote gebeurtenis, zoals de dood van MJ, een krant te kopen. Om die dan later allemaal in te kaderen en op te hangen. Ikzelf heb al zo'n beperkte collectie (inval van de Duitsers in België, D-day, moord op Kennedy, dood Senna,...) maar ik zou die collectie graag verder uitbreiden. Wat is zo ongeveer dé meest gerespecteerde krant ter wereld, als dat al bestaat?! En als ik voor een Belgische krant kies, welke? De Standaard of de Morgen?

ja aan degende die het verdienen ;)

kristofke_1

Legacy Member
Wat een dag(nacht) zeg... Eerst het onverwachte overlijden van Jasmine en dan vlak voordat je wilt gaan slapen ook nog eens vernemen dat 1 van de grootste muziekiconen van deze tijden ook al overleden is :sad:

wat een dag, wat een dag...

Strawberry

Legacy Member
Als kind vond ik die totaal geflipt (in een positieve zin :p).
Plaat Thriller en andere songs liggen nog geregeld op.
Latere prive twas nieveel soeps, hoe het allemaal precies was geen idee en wat em daar zelf van von en zelf dacht enz geen flauw idee.
Grootste hedendaagse entertainer, van de coolste en belangrijkste videoclips,
enkel Michael Jackson kon al dansend problemen oplossen en cool zijn en ghiiiiii ghiiii shamone!

kay-gell

Legacy Member
Kan iemand aub een foto van Michael zoeken en daar ondershrijven 'For ever a legend', op ongeveer A4 formaat?
Ik wil die morgen op mijn auto hangen.
geliven mij te pm-en.

Dank u!

CosMiced

Legacy Member
kay-gell zei:
Kan iemand aub een foto van Michael zoeken en daar ondershrijven 'For ever a legend', op ongeveer A4 formaat?
Ik wil die morgen op mijn auto hangen.
geliven mij te pm-en.

Dank u!

Paint =)

Campoeiza

Legacy Member
Spectre zei:
dus omdat ronaldo wat show verkoopt en omdat britney spears het wat moeilijk heeft gehad moeten ze dood? :sop:

en paris niet vergeten en lindsay niet vergeten bende showmannen die zijn nie zo vrijgevig als michael die bende omhooggevallen snobs! michael was nooit ne snob en nooit ne dikkenek ! ;)

CosMiced

Legacy Member
Campoeiza zei:
en paris niet vergeten en lindsay niet vergeten bende showmannen die zijn nie zo vrijgevig als michael die bende omhooggevallen snobs! michael was nooit ne snob en nooit ne dikkenek ! ;)

True ;)

Essit

Legacy Member
Den MJ had beter minimal en electro gemaakt .... Die genres zen pas hot.

RIP...

Essit

Legacy Member
=[KO]=;11815162 zei:
Goh, hij heeft er voor gekozen om muziek te maken.

Yup en in zijn genre(jaren 80) wsl 1 van de beste. Dat ontken ik niet :)

Was gewoon een subtiele hint naar de populaire genres van tegenwoordig :)

kay-gell

Legacy Member
Ik lees helaas op MJ forums draden over zelfmoorden....
Ik hoop dat het niet te erg zal zijn., maar dat er zullen zijn is duidelijk.

Newboy

Legacy Member
CosMiced zei:
is dit nu een joke ?

Dit is niet helemaal abnormaal. Er zijn veel fans die nu aan zelfmoord denken. Dit was ook het geval bij Kurt Cobain, Ayrton Senna,...

Op het VRT nieuws was op het journaal ook een telefoonnummer tegen zelfdoding bij de zelfmoord van Yasmine.

Newboy

Legacy Member
Beerend zei:
Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.


Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.

Maar dit wil helemaal niets zeggen. MJ was een icoon, niet alleen voor muziek maar ook voor de wereld. Dit heeft gewoon dezelfde impact als de dood van John Lennon en Elvis Presley. Wat jij nu beweert is gewoon een gebrek aan respect wat de man heeft bereikt.

Dat is hetzelfde zeggen dat indien Muhammad Ali of Nelson Mandela overlijden niet verschrikkelijk zou zijn omdat ze nu niet veel meer doen.

xDama

Legacy Member
OMFG

Al van kinds af aan was ik een enorme fan van Michael Jackson, het is zelfs een vd enige popartiesten waar ik fan van ben, dus dit is wel even slikken.

Damn...

RIP!

Rocknsad

Legacy Member
Amai, ik moest toch ook even slikken. Ik hoor niet echt bij de generatie die MJ de absolute top vinden maar toch vind ik zijn muziek enorm goed in zijn gerne. Heb al regelmatig met beat it en Thriller leuke meezingmomenten in de auto gehad enzo...

Heb enkele weken geleden jusit Thriller op de rommelmarkt gekocht voor 1€'ke ... Sjans , kwou die nog wel en de LP zal nu wel in waarde stijgen neem ik aan.

morphius

Legacy Member
De mensen die niet snappen waarom er al die heisa rond is, moeten dringend eens de man zijn werk beluisteren. En niet alleen Thriller. Hij heeft zoveel goede songs en zijn invloed hoor je nog steeds in hedendaagse groepen.
The day the music died
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan