Recipe4hate
Legacy Member
Poenanie zei:lol inderdaad ...
He might have been crazy, but he is still a legend!
Fixed
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poenanie zei:lol inderdaad ...
He might have been crazy, but he is still a legend!
Brick Top zei:Leer mss eerst je onzin deftig te spellen. Mensen dood wensen, toffe pé bent gij...
Offtopic: Heren, ik ben van plan om voortaan bij elke grote gebeurtenis, zoals de dood van MJ, een krant te kopen. Om die dan later allemaal in te kaderen en op te hangen. Ikzelf heb al zo'n beperkte collectie (inval van de Duitsers in België, D-day, moord op Kennedy, dood Senna,...) maar ik zou die collectie graag verder uitbreiden. Wat is zo ongeveer dé meest gerespecteerde krant ter wereld, als dat al bestaat?! En als ik voor een Belgische krant kies, welke? De Standaard of de Morgen?

Brick Top zei:En als ik voor een Belgische krant kies, welke? De Standaard of de Morgen?
ad:just announced he is dead, six guys a practicing the moonwalk to carry his coffin backwords
Campoeiza zei:ja aan degende die het verdienen![]()

). kay-gell zei:Kan iemand aub een foto van Michael zoeken en daar ondershrijven 'For ever a legend', op ongeveer A4 formaat?
Ik wil die morgen op mijn auto hangen.
geliven mij te pm-en.
Dank u!
Spectre zei:dus omdat ronaldo wat show verkoopt en omdat britney spears het wat moeilijk heeft gehad moeten ze dood?![]()

Campoeiza zei:en paris niet vergeten en lindsay niet vergeten bende showmannen die zijn nie zo vrijgevig als michael die bende omhooggevallen snobs! michael was nooit ne snob en nooit ne dikkenek !![]()

CosMiced zei:Paint =)
=[KO]=;11815162 zei:Goh, hij heeft er voor gekozen om muziek te maken.


CosMiced zei:is dit nu een joke ?
Beerend zei:Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.
Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.